tirsdag den 27. maj 2014

Skriftlig kommunikation: Et effektivt program beregnet til virksomheder af succes - Marketing - Artikel Marketing

Ingen kan gøre en forskel, at branchen til at være i stand til at engagere sig, samt fakturering nummer, eller størrelse: Alle, fuldstændig næsten alle udbyderne nødt til at have til at kommunikere. Og for dig at kommunikere, mens godt, hvorfor effektivt. Ellers udbyderen let forskudt komme i kontakt med sammen med samfundet, og derfor byder sit marked. På det følgende punkt, den bedste evne er normalt uundgåelig.

Organisationer har et bredt sortiment med hensyn til kommunikationskanaler: Blogs, e-mails, møder, breve, telefonsamtaler, videokonferencer, præsentationer, reklamer ...

Men da ruterne er omfattende såvel som varieret, de nøjagtige metoder, hvorigennem virksomhederne udleder og erhverve mails fortsætter ganske enkelt ord og gerning. Skrivning fungerer klart en slags position i organisationens kommunikation:

- For deres evne til at hjælpe indeholde avancerede oplysninger .

-. For deres egen evne til at ofte blive anvendt i fjerntliggende situationer sammen med steder

Således crafting virksomhed (eller skriver virksomhed, eller måske virksomhed) er et par af skriftlige dokumenter, som en virksomhed tror på at udvikle deres egen virksomhed. Udtrykket er blevet oversat fra engelsk "corporate skrift." Det var i USA i tillæg til Canada siden begyndelsen af ​​firserne, der involverer meget sidste århundrede, hvor du begynde at se karakteren af ​​skabte kommunikation, sammen med tænke tanken i fællesskab af de variabler, der beslutter små virksomheder succes.

Og hvad der kan opnås ved hjælp af den faktiske partner virksomheder?

Overvej et øjeblik den egentlige bjerge af kontrakter, der er oprettet ved afslutningen på det kalenderår, for mere enkel og simpel business ... Hvorfor skulle det være så vigtigt for din virksomhed at eje en god virksomhed og skrive? < / p>

For at svare på dette specifikke spørgsmål, ser vi på nogle væsentlige aspekter virksomhedens ledelse. Vi vil helt sikkert se præcis, hvordan skrivning er en ny ledelse og business værktøj, fornuftig plus billig som vil tage fordele, der vil organisationer.

1.. Eksterne forbindelser.

Virksomheder postet hver dag med forskellige personer og enheder, som under ét benævnes "tredjepart" (selv om det normalt er tæt om selskabet). Disse indarbejde leverandører, investorer, aktionærer, presse, kunder, konkurrenter, administration, standard offentlig ...

Disse familieforhold er normalt forårsaget foruden lavet hovedsagelig gennem dokumenter, mellem et par andre: Årsrapporter, konti med føderale ansvarlighed og virksomhedens kvalificerede tidsskrifter, erhvervs-og business blogs, osv. osv. .

Indsend dokumenter nyttige og meget godt lavet i stof ud over at danne, producere, der involverer andre, alle disse ideelle effekter:

- Fremme af gode relationer med alle de økonomiske og interpersonelle miljø .

-. Forbedre evnen til at være i stand til at påvirke markedet

- Transmit et attraktivt og professionelt image .

- Lette forskellige organisations muligheder .

2.. Interne relationer.

En sejlbåd er ikke i stand til at have gode resultater blottet for bistand fra det hele besætningen. Et fodboldhold kan ikke vinde kampe med nogen indsats, der involverer mange medlemmer. Ligeledes kan en god virksomhed ikke avancement, hvis det er brugerne ikke de fleste stribe inde i samme retning.

Det er klart til at levere vejledning, forhøre bekymringer eller måske få dig en ægtefælle metoder til at kunder selskab taler (eller burde sige) hver dag. Men det er også sandt, at de næsten alle afgørende budskaber, formentlig den mest komplekse, de normalt altid skal indregnes ved simpelthen alt, bør (eller har brug for at indeholde) skriftligt. Eksempler er forbundet med indvendige dokumenter: Rapporter, undervisning plus inspiration beregnet for medarbejdere, nyhedsbreve, mødereferater ...

God selskabsledelse skrivning kan nemt væsentligt forbedre software vedrørende selskaber:

- Forbedring at forståelse mellem det er medlemmerne .

- Lette denne succes er forbundet med teamwork .

- Fremme koordinering sammen med effektivitet .

- Fremme vækst effektivitet .

3.. Markedsføring og salg.

For enhver virksomhed er afgørende for at kunne lære at præsentere deres ydelser inden for en attraktiv såvel som overbevisende. I denne konkrete måde, appellere til helt nye forbrugere, og også holde folk, der witout tvivl har. For at opnå de fleste af disse mål vil organisationen tjene på mange funktioner med dokumenter. Disse omfatter: markedsføring brochurer, indhold beregnet til præsentationer, brochurer, indtægter argumenter ...

Virksomheden søgen er at producere de faktiske tekster smukt design, der understreger de aktuelle features og krav kunder. Ambitionerne er:

- Differentiere tjenester gennem konkurrencen .

-. at udløse den faktiske opmærksomhed og fascination forbundet med sandsynlige kunder

- Store og møde kunderne nu har .

- Øge salget og derfor overskud .

4.. Teknisk skrivning.

I det følgende afsnit os alle omfatte forskellige typer af dokumenter, men de har i typisk deres nyttige såvel som beskrivende. Selvom ofte er rettet med henblik på at 3. parter, er bestemt ikke kommerciel, og heller ikke har tendens til at være rettet til at hjælpe domstol relationer. Nogle eksempler:. Instruktionsbøger, procedureregler, indkøb krav vedrørende udbud sammen med auktioner og anmoder også at få tilskud

I denne slags ting er specielt vigtig, meget mere derfor i forhold til i nogle andre skrifter, hvordan sproget kan være klare, sammenhængende samt god bygget. Er et godt eksempel på denne gruppe er forbundet med særlig simpel bevidsthed for alles slags organisationer (herunder, med kursus, små og mellemstore virksomheder sammen med den selvstændige): ansøgninger for at få tilskud og monetær støtte .

Og mange er der tilbage tilskud eller lån på årsbasis i hele Spanien med den begrundelse, at de særlige planer indberettes til myndighederne agenturer eller måske finansieringsinstitutter ikke allerede er opstillet korrekt. Ikke at virksomhedsejere og også pro manglende potentiale til at være i stand til at producere projekter. Hvad sker der er det faktum, disse er ukendte, når du bruger den strategi med denne form for dokumentets dermed erhverve en ny bevilling, lån eller anden form for stipendium kan muligvis afhænge rette forberedelse og anvendelse.

Men hvem har tid periode for dig at skrive?

Vi har tidligere set den særlige mange af de skriftlige dokumenter, som et selskab genererer inden for dette kursus er forbundet med dens virksomhed. Vi har desuden observeret præcis, hvor vigtigt det kan være at få en virksomhed til at være opmærksom på at skabe korrekt. Hvem vil være størst menneske beskæftige sig med erhvervslivet skriftligt?

Skrivning for enhver virksomhed den rigtige måde og resourcefully er bare ikke en ud af spørgsmålet mission. Med viljestyrke sammen med at lære de nødvendige teknikker kunne nås utroligt væsentlige forbedringer. Dens gavnlige resultater er generelt fornemmede fra en begrænset tid i mange aspekter af organisationen.

Men Manager, vejledere, personale eller enterprisers bør normalt ikke have masser af tid eller inspiration nok. Deal er forbundet med at skrive den kvartalsvise rapport, samt skrive-up for enhver blog, eller endda element indeks kan være en ny stor byrde. Især når du har fået at stabilitet følgende med alle de andre opgaver med dagen. p Dette er normalt det sted, som artiklen skribent indenfor erhvervslivet og scene. Denne freelancer kan være en gammel kending involverer udbydere i USA samt Canada, og gradvist er faktisk at blive sagsøgt i mange europæiske lande.

Corporate bidragyder normalt (men ikke nødvendigvis) en universitets uddannelse og læring "bogstaver" (litteratur, jura, journalistik ...), som normalt giver det en god kontrol i forbindelse med skriftlige udtryk. Også er normalt nyttigt at arbejde i erhvervslivet miljøer, og kender de problemer samt behov med erhvervslivet

Dette professionelle kan støtte organisationen i en periode med problemer placering (præsentationen af ​​den administrerende direktør, der ikke vil ende med, og også denne tre ...), samt samarbejder ekstra hyppigt kontrollere særlige vækst eller måske forberedt tilslutning på virksomheden. Du kan desuden foretage træningsmuligheder forbundet med betjener personale til at øge deres transmissions-færdigheder. Hvis du derudover forstå andre sprog, kan denne artikel forfatter tjener selskabet som en oversætter.

Konklusion.

Som vi alle se, corporate skrift, ikke engang tæt på at blive et instrument element eller måske overflade, er virkelig en rigtig nyttigt værktøj. Forfatteren er faktisk selskab absolut nyttige inde perioder om ekspansion. Men desuden præsenterer metoder til justeringer i cyklus, når selskabet ønskede mere i forhold til nogensinde tidligere at være fremtrædende ud af deres modstand sammen med strømlinet til at maksimere deres ressourcer.

Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.