torsdag den 23. januar 2014

REKLAME - Reklame

ADVERTISINGAdvertising er en måde forbindelse bekendt med indflydelse en stor seere (seere, bogelskere eller endda lyttere) til at tage mange trin med hensyn til at kunne produkter, ideer eller tjenester. Mest almindeligt, at ønskede resultat er normalt at generere forbrugernes adfærd have respekt til nogle industrielle udbud, men politisk plus ideologisk kampagne er desuden almindeligt. Reklame kommunikation normalt udbetalt beregnet til blot ved giver plus set via en række af klassiske medier, herunder massemedier som når aviser, magasiner, tv kommercielle, æteren reklame, udendørs reklamer eller bly post, eller måske nye medier for eksempel digital kamera marketing (websteder) og også en formulering beskeder. Kommercielle projektledere typisk søge at komme op med bedre udnyttelse af deres genstande eller produkter, som et resultat af "Branding", der involverer at gentagelsen af ​​dit foto og også merchandise identificere hele et forsøg på at affiliate visse karakteristika med brand inde i hovedet er forbundet med forbrugerne . Ikke-kommercielle annoncører hvem tilbringer kontanter til at hjælpe offentliggøre elementer i tillæg til en forbruger ydelser eller produkter omfatter politiske partier, bevidsthed grupper, trosbaserede virksomheder sammen med statslige organer. Nonprofit organisationer kunne regne med nul omkostninger former for overtalelse, såsom en åben offentlig hjælp overskrift (PSA). Moderne reklame formuleret, mens du bruger bølge med hensyn til masse udvikling i den senere del af det 19. og første tyvende århundrede. I 2010 udgifter til reklame endte med at blive bestemt ved en masse mere end 500 milliarder dollars på verdensplan. Internationalt at premier ("fire store") fremme konglomerater tendens til at være Interpublic, Omnicom, Publics, plus WPP.Definition1. Den ikke-personlig kommunikation med tips normalt købes & typisk overbevisende inden for natur, med hensyn til produkter (varer og tjenester) eller endda ideer ved hjælp af identificerede tiltrække gennem talrige medier. (Arenes 1996) 2. Enhver betalt type ikke-personlige verbale udvekslinger vedrørende en organisation, produkt, service eller måske koncept gennem et fantastisk diagnosticeret sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlige verbale udvekslinger fra en anerkendt backer udnytte masse hurtige massemedierne for dig at overbevise påvirke en god publikum. (Wells, Burnett & Moriaty 1998) 4. Komponenten markedsføringsmateriale blanding, der ikke er til personlig betalt ud for en bestemt sponsor, og formidles via ruter, der er forbundet med muskel størrelse tilslutning til at reklamere for genhusning med varer, tjenesteydelser, menneske eller måske ideer. (Bearden, Ingram & Laforge 1998) 5.. En informativ eller overbevisende betydning vedligeholdes af ikke-personlige metode & afgjort ved hjælp af en opdaget backer hvis organisation og også produkt eller service er faktisk diagnosticeret i nogle måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6. Upersonlig; envejskommunikation om et produkt eller en organisation, der er givet med en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår & Mc.Daniel 2000) 7. Enhver betalt form for ikke-personlig præsentation og også promo forbundet med ideer, stykker eller endog ekspertise med en bestemt sponsor. (Kotler et al, 2006) 8. En slags appellere til potentielle kundeemner plus samt glip af information til nogle målrettede team samt læsere, mens situationen kunne være, som kan være enten dækket for eller endda til at komme fri. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salgs-marketingHistoryEgyptians gjort brug af papyrus i at gøre mails og vægge plakater. Kommerciel e-mail sammen med politisk marketing-enheder er blevet fundet i dine ruiner om Pompeji i tillæg til det gamle Arabien. Lost foruden fundet fremme om papyrus endte med at blive udbredt i det gamle Grækenland og det gamle Rom. Væg eller måske er en blast kunstværk vedrørende privat markedsføring og reklame er normalt endnu en manifestation af den reklame formular tidligt, hvilket kan være til stede på dette tidspunkt i masser af dele af Asien, Afrika og Sydamerika. Traditionen med vægudsmykning arbejde kan spores igen for dig at indisk rock kunst arbejde, som går tilbage igen for at hjælpe fire tusinde f.Kr.. Historien fortæller os alle som Out-of-home reklame og billboards vil være de ældste stilarter reklame. Som din kvarterer og byer i middelalderen begyndte for at vokse, sammen med den grundlæggende befolkning var ikke i stand til at læse, spor, der vil i dag kunne udtrykke skomager ville møller, skrædder eller endda smed gøre brug af et billede er involveret ved at bruge sin eller hendes industri, såsom en støvle, en slags jakkesæt, en hat, en ny ur, en diamant, en hjort sko, et lys eller endda en pose forbundet med mel. Frugt sammen med grøntsager og frugt var blevet solgt i Bruxelles sq. fra jeres ryg forbundet med vogne samt vogne i tillæg til deres ejere brugte byens criers der vil annoncere deres opholdssted med bekvemmelighed er forbundet med kunderne. Som uddannelse vendte en god mærkbar nød og også læse sammen med udskrivning, formuleret markedsføring og reklame udvidet til at tilføje løbesedler. I selve det 17. århundrede reklamer begyndte at dukke op med 7 dage om ugen klassificeret annoncer i England. Disse første skærm-print-reklamer blev udnyttet i vidt omfang, vil fremme guider og aviser, som udviklede sig til mere overkommelige ved hjælp forbedringer i forlagsbranchen presse; plus medicin, som ofte er blevet gradvist foretrukne se, at sygdom hærgede Europa. , Forkert reklame og såkaldte "kvaksalver" advertisings voksede til at blive et problem, som indvarslede fra forordningen i forbindelse med fremme af indhold. Som din økonomiske situation udvidet i det 19. århundrede, markedsføring og reklame modne sammen. I selve USA, din succes i din reklame og markedsføring dataformat efterhånden førte til den faktiske vokser med postordre-reklame. I juni 1836 havde de franske papirer La Presse været 1st der omfatter betalt for reklamer i dens sider, og vil reduceret sin pris, forlænge det har den læserskare plus hæve det har den succes, såvel som metode har været hastigt kopieret ved hjælp af alle titler. Omkring 1840 Volney B. Palmer grundlagde den egentlige rødder den aktuelle dag markedsføring og reklame bureau inde Philadelphia. I 1842 Palmer bestilt rigelige mængder involverer plads omkring en bred vifte af rubrikannoncer for en billigere sats efter at videresolgt rummet fra større præmier for at annoncører. Den virkelige notering - den faktiske kopi, layout, foruden kunstværk - endte med at blive stadig udstyret på grund af selskabet håber for dig at annoncere, hele effekt, Palmer var et levende rum mægler. Problemet forvandlet mens i den senere 19. århundrede bør fremme bureau involverer NW Ayer & Son blev grundlagt. Ayer foruden Sønnen ønskede at planlægge, skabe, i tillæg til at udføre komplette reklame strategier til at få det har kunderne. I 1900 denne marketing bureau oplevet udvikle sig til det faktiske center niveau af fantasifulde planlægning og markedsføring syntes at være stærkt anerkendt for et erhverv. Omkring samme tid, inde Frankrig, Charles-Louis Havas udvidet ideerne med hans rapporter agentur, Havas at indarbejde reklame mæglervirksomhed, hvilket gør det til det oprindelige franske gruppe at hjælpe med at organisere. Ved første, agenturer endte mæglere om reklamekampagne værelse hele aviser. NW Ayer & Søn havde været den primære full-service bureau for at tænke afgift beregnet til reklamer. N.W. Ayer udsat omkring 1869 og var blevet fundet inde i Philadelphia. Ved denne ændring i århundrede har der været få beskæftigelsesmuligheder markeringer for kvinder med erhvervslivet, men har marketing været på listen over få. Da voksne hunner var at stå for størstedelen af ​​køb foretaget for deres husstand, annoncører og bureauer anerkendte internet med nemt information gennem inspirerende proces. Faktisk var den allerførste amerikanske reklame og markedsføring til at bruge en ny pille fremme skabt af blot en dejlig kvinder - til vaskemiddel produkt. Selv tamme ved simpelthen nutidens standarder, figurerede et par din annonce, når du bruger oplysningerne "The hudfarve du er opsat på at røre." Ved Ganiyu Fashola / salgs-marketing

Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.