lørdag den 5. juli 2014

VoIP til virksomheder? Svar på ofte stillede spørgsmål - Business

VoIP (Voice over Internet Protocol) giver et sortiment med belønninger til små erhvervsorganisationer, hvilket fik disse personer til at skifte til dette på den typiske PSTN-systemet (Public Switch Telephony Network). Her ville være svarene i en Ofte stillede spørgsmål om VoIP-teknologi.

VoIP er normalt buzzword i erhvervslivet kommunikation. Flere virksomheder skifter, der vil VoIP struktureret kommunikationsmetode med standard PSTN (Public Switch Telephony Network) system. Men VoIP er stadig et begreb, der er normalt under værdsat. Her er generelt svar på nogle spørgsmål; folk normalt har om teknologien.

Q. Hvad belønner VoIP tilbud til virksomheder?

VoIP baseret kommunikation ikke bare hjælper at virksomhederne indskrænke deres telefoni regninger, men desuden vejlede dem til at fungere bedre i dag konkurrerende scenario. Det hjælper disse mennesker strømline deres systemer rapporteret af dine krav med de nuværende krav. En VoIP telefon nummer, i modsætning til en hyppig mobilnummer, er absolut fuldt transportabel. Sædvanligvis kaldet en slags eksklusiv nummer, elementet forbliver uændret, hvorvidt indbringende forretning ændrer sin adresse.

Q. Hvordan er en analog PSTN telefon procedure tilsluttet aa digital VoIP linje?

ATA (Analog Telefon Adapter) er forpligtet til at være i stand til at handle for en computer hardware brugergrænseflade involverer en stærk analog PSTN telefon-system samt en elektronisk VoIP linje. Du er ved at bruge et ATA når du udnytter PC-til-PC VoIP, men du kommer til at sætte den til at bruge i tilfælde af de fremherskende telefoner normalt anvendes.

Q. Hvad skal denne periode 'Integrerede Communications' angiver?

VoIP sætter udestående samtale vilkår i en enkelt pakke. Disse indeholder Making billige samfund og oversøiske mobiltelefonen opkald, har voice meddelelser i henhold til din egen e-mail, Lydkonferencer & Videokonferencer, viderestilling af opkald, navn venter, Fax thru e-mail, Send plus modtage hiburan filer og også Deling af billeder selv tale .

Q. Kan VoIP kombinere med nogle andre programmer?

Ja, det kan. Da elementet fungerer på en maskine oplever et informationsnetværk, kan det muligvis inkorporere have andre programmer. For eksempel inde callcentre, forbinde VoIP knowhow hjælpemidler de særlige telefoner for at kunne Customer Relationship Management (CRM) applikationer. Den indbyggede teknologiske knowhow kan udnyttes, der vil sætte "klik i denne artikel for at tale med din repræsentant" nøglen til en kundes hjemmeside bane vejen med hensyn til enklere forbindelser med alle de forretninger kontrol.

Q. Kan VoIP-teknologi arbejde med tandem hjælp samtale medier?

teknologi kunne reducere omkostningerne ved med forbinder medier. Den knibe er teknisk kaldes enkelt meddelelse. Teknologien er påkrævet styre telefoner i en tanker over det nu nødvendigt trådløse LAN-funktion, bevare airtime minutter. Det kan også hjælpe forbinde e-mail plus VoIP, tillader brugeren få voicemail gennem deres egen e-mail-klienter.

Q. Hvad der virkelig betyder definitionen af ​​VoIP Trust Model specifikt betyde?

En hyppig situation, om, at stil er forbundet med tilslutning er afgjort sikkerhedsproblemer. I den omstændighed, der er forbundet med VoIP, det virkelig handler om udsigten og multi-level identitet. Da den faktiske nettet er faktisk en udleveret naturligt miljø uden nogen fundamental kontrol, den særlige jeg. d.. bliver vigtige. To grundlæggende udfordringer, der er for at blive klassificeret til rådighed, er som regel - "Kan dit netværk tillid til din abonnent?" og "Kan kunden tillid netværket?" For at løse den faktiske udstedelsesdato, er en gensidig godkendelse, der bruges beregnet til kontrol. Strategien er mærket VoIP Trust Model.

erhvervsbygninger er allerede de største støttemodtagere fra udviklingen af ​​VoIP-teknologi. Men med hensyn til at ride på de fordele, abonnement for at Topkarakter ydende VoIP udbydere vil være afgørende. En pålidelig VoIP cirkel vil sikre ekstraordinære tekniske operationer, perfekt optegnelser handle sammen med tilgængelighed ikke-afbrudt assistance. De har en gruppe af teknikere, der synes at fortsætte vagt om systemet ud over at gøre øjeblikkelig fejlfinding i tilfælde kræves. Faktisk vil kvaliteten af ​​et VoIP multilevel afhænge med fra leverandører ejeren bag det.



Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.