Studerende, der synes at endte vant, inde i deres seneste erfaringer læring, til en lærer metode kan se primært at være i stand til dette træner med hensyn til information og støtte. Studerende kan måske tvivle information, samt hjælp, der ydes blot ved andre, eller endda er overbevist selve træneren er ikke at gøre hans / hendes job. Et krav, som den pågældende lærer kunne være sagen ekspert er afgjort en tro flere der er fast lagret i en række uddanne sammen med at finde ud af situationer, plus inde i nogle andre stater i hele verden. Chan (2001) bestemt, hvor disse typer af spørgsmål kan have en effekt på indførelse af elevernes fri læring. Tanken om at udvikle og finde ud af gennem andre studerende, sammen med hele lærende samfund generelt er en anden strategi er beregnet til nogle voksenelever.
Måske om mere Exterminator Dallas er standard metoder til at uddanne er normalt kendt, når de ikke nødvendigvis optræder specielt nyttigt ofte for voksne elever og yngre generation studerende. Med andre ord, samtidig med at skabe succesfulde vide modeller, bare man skal producere måder langsom den faktiske standard teori-til-praksis tilgang, som en måde til større komme i kontakt sammen med sensing elever, som vælger at studere ved hjælp af speciel oplevelse, som kunne være tæt relateret til voksne omkring internet læring, overvejer voksne universitetsstuderende også vælge konkret viden læring. Implikationen i denne artikel er, at på internettet fund ud, vil overlegen enig med personer i tilfælde af at det var meget mere interaktiv, problembaseret læring. I forske forbindelsen mellem det faktiske forbrug layout med hensyn til at finde ud af leverancer plus studere stilarter, viste det sig placeret som vil dens ikke alle individer udmærket interagere bruge mange former for hypermedie-baserede instruktioner til at konstruere deres egen viden.
Et andet spørgsmål er altid, at din universitetsstuderende blevet utroligt elendige, hvis din træning vises på måder dette er absolut uventet eller på et område fra deres lethed og komfort zone. Erkender effektiv læring indebærer konferencen, at elevens stil ", studerende, der er spurgte for at udføre en klasse over deres egen nuværende beløb er mest sandsynligt for dig at være inden for meget stress, især når begge niveauer er ikke tilstødende" ( Woods et al., 2000, s.. 11). Learner stress også opstår, så snart der er en blanding af læringsstile i en læringssituation. Dette misforhold mellem studere mødet samt den tidligere studerendes finde ud tilstand kan bare være en meget mere betydelig bekymring med on-line læring, præcis hvor tavshed er tilbøjelige til at være et fælles svar.
Fortsætter på de foregående nævnt, en række anbefalinger kunne bygges om forbedring involverer MDDE 604 leverance / undervisning paradigme. Som nævnt i det ovenstående vil især næsten alle ældre lærde være vidende om lærer-centreret, foredrag struktureret læringsbegreb. Inden den egentlige rammer forbundet med på internettet uddannelse, denne fristelse er absolut ekstra mod selvstændig læring. Det er generende for dig, hvis du er helt sikkert ikke er bekendt med selvstændig læring. Derfor er det stærkt anbefales, at denne undersøgelse kursus træner tilføje en starter behandling ved mastering strategier for ethvert formål at dirigere personer på vej til særlige deres særlige studier. Tilføjet for dig at det er mere væsentlige forbindelser faktisk stærkt anbefales, ikke alene for din lettelse forbundet med at lære selv den glæde forbundet med elevernes behov for at interagere sammen med nogle, der giver deres faglige erfaring, til dit formål er forbundet med fælles vejledning i tillæg til tilskyndelse. Som sådan lige nu bør der være lejlighedsvise møder mellem elever og universitetsstuderende og instruktør, fastsættes med regelmæssige mellemrum. Spottet opnå ville være den foreslåede fremgangsmåde forum.
3.4 Learner Satisfaction "Forskning forsøger at måle dit romantiske forhold i forbindelse med visse gruppe træk for at lærd succes - som scoret af blot mængder fortsætte og / eller præstation - træk resulterede i typisk modstridende konklusioner" (Thompson, 1998 , s.. 4). Nogle undersøgelser har regnet ud, at nogen sammenhæng mellem disse fordele samt visse markedsregler ligesom seksuel kategori (Dille plus Mezack, 1991; Fjørtoft, 1996), etnisk track record (Dille foruden Mezack, 1991), eller endda alder ( Powell, Conway, og også Ross, 1990; Gibson sammen med Graff, 1992). Thompson yderligere krav, hvoraf "andre rapporter foreslår, at én demografiske variabler, muligvis slet ikke i sammen med om uafhængigt, men noget af den grund, at udskrifter af din omslutter arrangeret ledsages af generaliserede kendetegn, har tendens til at være med hensyn til studerende succes og / eller tilfredshed" ( 1998 s.. 4). Student fulde tilfredshed er blevet bemærket som en langt mere omfattende indikator for frafald.
Tilfredshed er ofte et subjektivt foranstaltning, som regel selvrapporteret af forskere med deres virkninger samt følelser vedrørende det endelige resultat (opløsning tilfredshed) plus proces (proces tilfredshed) vant til at opnå den faktiske program udfald (Ocker og Yaverbaum 1999 ). Denne lektier på den kollaborative fund out situation viste sig i hvilke mens på nettet elever endte som opfyldt, når face-to-face elever inden resultatet / løsningen, var de en reduceret mængde tilfreds med al den proces, der er støttet i på internettet mastering forskning. Benbaunan-Fich, et. al (2001) opdagede, at elever er beskæftiget i de web communities var ved at blive langt mere tilfredse med deres behandlinger sammenlignet med folk arbejder væk i deres eget selv. Foreslåede vigtige ting om indsamling fungere som velintegreret at mindske angst og ængstelse og den større begrebet læring, som den største ulempe, hvad maden var i standard med diskussion. Tilfredshed er bare ikke specifikt er direkte knyttet til universitetsstuderende effektivitet i hele dit kursus.
Hvordan fulde tilfredshed påvirker elevernes respons gennem internet-kurser? Eller har brug for at spørgsmålet ender med at blive "hvordan studerende respons have en indvirkning på tilfredsstillelse?" Shih samt Cifuentes (2001) placeret, at forskellige meddelelser rettet mellem on-line rammer havde været en formidabel indikator for nytten af disse grupper. Meget vellykket samfund erhvervet langt de fleste beskeder, anvendte en masse flere retningslinjer strategier og udnyttede dem oftere. Mindre velstående sæt havde meget færre beskeder, selvom anvendt et udvalg af undervisningsmidler. Ineffektive samfund bevist en lav koncentration er forbundet med aktivitet, plus undlod at forbinde med denne byggemodnede mindste transmission krav.
Fortsætter med de ovennævnte, kan det kraftigt støttet, at kurset træner opretter internetsider grupper. I yderligere ord, at mere omfattende uddannelse skal muligvis opdeles i kategorier i tillæg til hvert hold skal tildeles en form for projekt eller to til at arbejde med i samarbejdet. Underviseren er nødt til dog ikke forlade holdet til figureout hele afsides beliggenhed, men inden de indledende faser, skal hjælpe med gruppe transmission på trods af, at det at hjælpe særlige fest søsterselskaber i retning af enden terræn og forståelse. Dette kan give universitetsstuderende din identisk en højere standard præstation nogle mennesker stammer i den fælles vidende økosystem - opfyldelse på grund af skabelse involverer interpersonelle relationer med associerede virksomheder sammen med en at gøre jobbet romance hjælp kursusleder. Denne visse forslag skal indhentes helt kritisk den måde, det er direkte taler for at hjælpe spansk student fuld tilfredshed og også denne forebyggelse fra utilfredshed, der udløser ikke er afsluttet.
4 Konklusion
øjeblikket mange offentlige, private og for-profit-organer vil blive farende mod vækst og promo involverer elektroniske nyttige miljøer. Deres bevæggrunde er generelt meget varieret, men alt akademiker resultater skal være et slutresultat værdig involverer opmærksomhed. Mange studerende, der oprindeligt afhængige på internettet at kende har indset de faktiske erfaringer skuffende. På mange teknikker det er fordi upersonlig moder natur med levering samt den studerendes ikke har nogen med kendskab til det faktiske miljø med spørgsmål. Kursus direktører måske aflyst denne forklaret hele inkorporering er forbundet med aktiv, samarbejdende, sammen med konstruktivistisk mastering tilgange til deres online klasser. Dette er normalt specifikt, hvad foreslog vedrørende MDDE 604.
5 Bibliography
Baym, N. K. (1995). Performance er forbundet med latter med computer-medieret kommunikation. Tidsskrift vedrørende Computer-medieret kommunikation, 1.. Hentet August 27, 2007, fra / jcmc/vol1/issue2/baym.html Benbaunan-Fich, R., Lozada, HR, Pirog, S., Priluck, R. & Wisenblit, J. (2001). Integration info knowhow til reklame og markedsføring pensum: Et spørgsmål-of-fact paradigme. Tidsskrift involverer Marketing Uddannelse, 5-15.Biner, P. (1993). Udviklingen af en guitar til at måle akademiker opfattelser mod tv-kurser. The American Journal er forbundet med fjernundervisning, 62-73.Bordia, P. (1997). Face-to-face i modsætning til computer-medieret kommunikation: En syntese af den friske litteratur, The Journal of Business Communication, 99-120.Candiotti, A., & Clarke, N. (1998). Ved at kombinere fælles få hjælp kollegium avancement sammen med skolens faciliteter, Kommunikation i ACM, bd. 41, nr. 1, pp. 36-41.Cross, K.P. (1981). Voksne, fordi lærende. London: Jossey-Bass Publishing.Dille, B. & Mezack, M. (1991). Identifikation prædiktorer om høj risiko blandt Community College telecourse studerende. The American Journal i forbindelse med fjernundervisning. Vol. 5, No en enkelt p. 24 35.Fjortoft, N. (1996). Vedholdenhed fra en længde studerer program: Et scenarie med farmaceutiske stof uddannelse. The American Journal med fjernundervisning, bd. 10 nr. 3, 49-59.Gibson CC & Graff, AO (1992). Impact involverer voksnes begunstiget finde ud af design og forståelse involverer barrierer på færdigbyggede alternative studentereksamen uddannelser. Journal med fjernundervisning, VII (1), 39-51.Graham, C., Kursat, C., Byung-Ro, L., et al. (2001). Syv principper for kraftfuld undervisning: En praktisk zoomobjektiv med hensyn til at vurdere, om online-kurser. Vurdering, March / April.Ladon, E. H. (2002). Høj vink med en fremragende tech verden: strategier for individualiserende online-læring. Hentet August 27, 2007, fra / pædagog / Resources_edvoice.html Lewis, L., Farris, E., sne, K., & Levine, D. (1999). Fjernundervisning og læring på efteruddannelses uddannelsesinstitutioner: 1997-1998. Hentet August 27, 2007, fra / pubsearch / pubsinfo.asp? PubId = 2.000.013 Miller, Greenberg, E., Vojir, C., & Whitney, F. (2000). MAPP Mountain samt Plains partnerskab. Hentet August 27, 2007, kommer fra / ahec / MAPP / voices.pdf Morse, K. 2003. Er en enkelt måling i form hele? Udforskning asynkron mastering i en slags multikulturelt miljø. Journal med asynkrone Learning Networks (JALN). 37-55Ocker, R. J. & Yaverbaum, G. J. (1999). Asynkron computer-medieret kommunikation versus ansigt-til-ansigt-samarbejde: Resultater på elevernes læring, niveau af kvalitet plus tilfredshed, gruppe valg i tillæg til forhandling. SwetsWise 427-440.Olaniran, B. A. (1994). Gruppe funktionalitet i computer-medieret sammen med ansigt-til-ansigt kommunikation medier, Management Communication Quarterly, 256-281.Palloff, R. & Pratt, K. (1999). Bygning kende boligområder i cyberspace. San Francisco: Jossey-Bass.Palloff, RM & Pratt, K. (2001). Erfaringer gennem vores on-line verden klasseværelse: Realiteterne er forbundet med online undervisning. San Francisco, Californien: Jossey-Bass.Powell, R., Conway, C., & Ross, L. (1990). Effekter af elev disponerende egenskaber på elevernes succes. Tidende fjernundervisning, V (I), 5-19.Renzulli, JS (1999). Hvad er Niagra faktor opkaldt begavelse, og bare hvordan kan de fleste af os dyrker det? En femogtyve kalenderår perspektiv. Journal for enhver Uddannelse tilhører Gifted. 23 (1), 3-54.Richardson, J. & Swan, K. 2003. Undersøgelse omgængelig tilstedeværelse rundt på internettet uddannelse med hensyn til studerende »anerkendt studere i tillæg til tilfredshed. JALN. 7 (1), 68-88.Ruberg, LF, Moore, DM & Taylor, CD (1996). Studerendes deltagelse, interaktion, og også regulering i en slags computer-medieret verbale udvekslinger miljø: En kvalitativ undersøgelse, Journal forbundet med Educational Computing Research, 14, 243-268.Schrum, L. & Berge, ZL (1998). Oprettelse af elev interaktion, mens i den pædagogiske erfaring: En bekymring for på netto lærere. Canadian Journal forbundet med Educational Kommunikation bd. 26, nr. 3, s. 133-144Shih, YC & Cifuentes, L. (2001). En fortælling involverer grunden og den rigtige måde at instruere online. TechTrends, 45 (6), 8-13 & 46.Thompson, G. (1990). Hvordan kan korrespondance-baserede interval uddannelse forbedres? En undersøgelse med opfattelser, der er forbundet med elever, der ikke nødvendigvis meget godt bortskaffes mod korrespondance undersøgelse. Tidende fjernundervisning, V (1), 53-65.Thompson, MM (1998). Fjernstuderende inde bedre uddannelse. I C. Gibson (red.), fjernstuderende inden øget uddannelse: at institutionelle reaktioner få god kvalitet endelige resultater (s. 9-24). Madison, WI: Atwood.Wergerif, R. (1998). Den interpersonelle facet af asynkrone forståelse netværk. JALN 2 (1), 34-49.Woods, D., Felder, R., Rugarcia, A., & Stice J. (2000). Den langsigtede hensyn ingeniøruddannelse. Chemical Engineer Uddannelse, 34 (2). p Dette er blot det næste afsnit i dette essay. Venligt se på del 1 for dig at lære hele artiklen.
Få en 10% rabat på din ordre af akademiske essays. Bare betale et besøg til nogen af dine internetsider nedenfor!
ID # 251Jo10
ThEssayist.comUSessayist.comUKessayist.comLawEssayist.comHDessayist.comAussiEssayist.com
Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.