dag, næsten alle salgsfremmende taktik målrette på at opnå tre fælles mål, som Small Business Administration nævnt hele reklame din virksomhed: 1) at øge forståelsen af en virksomhed, og det er et supplement samt tjenesteydelser, 2) foranledige salg lige sammen med " tiltrække konkurrenternes kunder "i tillæg til 3) at identificere eller endda ændre et nyt selskab image. I forskellige andre ord fremme ser for at være i stand til at informere, overtale, og at minde den faktiske forbruger. Med disse former for mål i tankerne, de fleste selskaber følge din generelle metode, som smykker forfremmelse i de andre salgsfremmende projekter og generelt fremme opgaver med selve business.An reklame og marketing system er absolut en reklamekampagne udviklet til at forbinde tips om produkter til muligheder individer inde ønsker med tiggeri dem for at købe folks produkter i tillæg til ydelser. Denne strategi, når de integreres en rationel såvel som lyse måde, vil forstørre andre enterprise faktorer (samlet budget, gør realisering indsats) og mål (offentlig foto ekstraudstyr, markedsplads diskutere vækst) når godt. Selvom små virksomheder besidder behersket kontanter samt være i stand til at give så ofte penge til at hjælpe fremme, når en betydelig virksomhed, kunne ideen fortsætte med at udvikle en stærk reklamekampagne. Det afgørende vil være inspirerende plus fleksibel planlægning, ifølge en dybtgående kendskab til den målrettede køber sammen med de teknikker, der kan ende med at blive ansat til at være i stand til at nå frem til, der vil consumer.STAGES for reklame STRATEGYAs begynder et firma blandt de store mål er forbundet med markedsføring skal være for at komme op med opmærksomhed med selskabet sammen med sine produkter. Når virksomheden 'popularitet er bevist, og det er også løsninger er generelt indsættes inde i markedet, kan mængden af anvendte midler med hensyn til markedsføring og reklame reducere mens den særlige køber udvikler en form for hengivenhed for produktet. Ideelt set denne form for anerkendt plus stadigt voksende køber base kunne til sidst bistand udbyder med deres bestræbelser på at slynge deres særlige forfremmelse betyder ud i markedet, begge lige gennem deres indkøb tiltag plus dens rapporter om emnet og også service.Essential for dette i stedet subjektive procedure vil være fremskridt i en "positionering erklæring, en slags indstilling rapport taler om præcist, hvordan en ny virksomheds tillæg (eller tjeneste), vil blive differentieret fra de afgørende konkurrenter. Med denne erklæring, selskabet ejer forvandler intellektuelle mål i til konkrete grundplaner. Desuden er denne form for registrering tjener som værende den kosmetiske fundament for din forbedring af en fremme forslag, som kan sammensættes af dine elementer, som vil omfatte, at reklamebudskabet er "kopi-platform." Dette princip skildrer de særlige billeder , kopiere og kunstværker, som dette selskab leder føler vil formentlig sælge ud af selve product.With fleste af disse betongulv mål bør betragtes disse elementer, der involverer at fremme taktik: målgruppe, produkt koncept, samtale medier, samt fremme besked. Disse komponenter er normalt ved den særlige midten af marketingstrategi, og de er normalt kendt, at viljen til grund, at "kreative mix." Igen, bare hvad der præcist en masse initiativtagerne tryk gennem starten er indlysende overvejer samt som fleksibilitet. Og større at være i stand til den slags er designet er faktisk kreativitet og kapacitet for at overholde nye markedsplads trends. En stram reklame og markedsføring strategi normalt forårsager en slags miste sektor aktie. Derfor er denne centrale ting med reklame-systemet virkelig nødt til at blande kan helt sikkert sige, at tillader koncept med henblik på at kuvert koncentrere sig om forbrugeren, der leverer nok udsigt på grund af denne forbruger bliver fortrolig i fremme message.1. tilsigtede forbruger Målet for køber er ofte en kompliceret blanding af personer. Den består af dem, der endelig gør et køb af produktet, også når dem, der beslutter hvad løsningen vil blive købt (men ikke fysisk købe det), og også folk, der påvirker merchandise køb, såsom børn, ægtefælle, og også venner For at identificere dette mål forbruger, sammen med kræfter skuespiller efter enhver form for at opnå beslutning, er det afgørende, vil staten nogle generelle kriterier i forhold til, at vil forbruger, fordi revideret gennem din Small Business Administration.: 1. Demografi -. Alder, køn, job, indkomst, etnicitet, foruden hobbies.2 Behaviors -. Når man overvejer forbrugernes adfærd en marketingmedarbejder bør undersøge dine forbrugernes bevidsthed af virksomheden i tillæg til sin konkurrence, den slags forbundet med leverandører og ekspertise protektor bruger i øjeblikket, såvel som den slags om appeller, der tilfældigvis bare om garanteret at overbevise forbrugerne at bestemme, at annoncørens varer en chance.3 behov og ønsker -. her en marketingmedarbejder skal bestemme forbruger behov - både gennem praksis og også om selvopfattelse, etc. - og den slags beg / budskab, der skulle kunne påvirke den enkelte, som annoncørens tjenester eller måske produkter kan helt sikkert opfylde dem needs.2 produktkoncept Produktet teori. vokser lige ud forordningerne grundlagt omkring "positionering erklæring." Hvor din håndlavede smykker indsættes på markedet kunne diktere den slags idealer din beholdning repræsenterer, og dermed hvordan en målrettet klient kan modtage af hvilket produkt. Derfor er det afgørende at være i stand til at huske på, at der ikke eventuelle tillæg er nok i sig selv, men et nyt "bundle forbundet med værdier", at denne kunde skulle være i stand til at genkende med. Hvorvidt formuleret hele præsentationer, som peger ud sex, humor, romantik, videnskab , maskulinitet, eller endda kvindelighed, bør forbrugeren formår at have tillid til, at produktets representation.3. kommunikationsmedier Kommunikationen presse vil være det indikerer igennem, at dit budskab faktisk er foretaget til denne forbruger. Ud over med henblik på at markedsføring og reklame målsætninger og kapital begrænsninger, skal ses som en annoncør særlige kendetegn målet kunde foretager en beslutning, hvad massemedierne for at bruge de forskellige typer af massemedier lister, hvorfra udgivere kan vælge, er følgende:. * Print - primært rubrikannoncer (både dagligt og dagligt) plus blade * Audio -.. FM-og AM-radio * Video -.. salgsfremmende videoer, infomercials * World Wide Web * Direct mail * Udendørs reklamer -. Billboards, reklamer med offentlig pendler ( førerhuse, busser). Efter at plukke de særlige medium, som 1) er på et finansielt grundlag inden for rækkevidde, plus 2) mere end sandsynligt for at nå denne målgruppe, en stærk annoncør har til at planlægge din udsendelse af deres reklamer. Markedsføring tidsplan, fordi identificeret via Hills, vil være "en blanding af specifikke øjeblikke (for eksempel efter dag, uge, samt måned), når reklamer er normalt indsat i massemedierne biler plus sendt til at fokusere på publikum." 4. reklamebudskab En reklame koncept vil blive styret fra "reklame samt replikere platform," og det er en række af de særlige markedsføring mål, kopiere, kunst og skabelse værdier. Denne blanding er bedst realiseres efter dit mål køber er blevet analyseret, er Der kan etableres produktkoncept, sammen med lagerenheder sammen med biler er allerede blevet valgt. På det følgende punkt, kan den faktiske fremme budskabet nemt muligvis være fokuseret på det ekstremt betongulv publikum at være i stand til at opnå temmelig unikke mål. Der vil være tre væsentlige områder, der vil en marketingmedarbejder skal vurdere så snart bestræber sig på at være i stand til at udvikle en stor effektiv "reklame platform": * Hvad er også produktets unikke funktioner * Hvordan udrette købere undersøge det produkt Hvad er bare om garanteret? at påvirke dem alle for at få det pågældende produkt? * Hvordan konkurrenterne får ranking indersiden med forbrugeren? Er lige nu er der nogen svagheder i deres stillinger? Hvad er deres styrker? fleste internet virksomhedskonsulenter anbefaler at ansætte en god reklame organisation til at indstille op på kunstværker og forberede denne kopi. Men mange ejere af små virksomheder frataget særlige up-front investering at lease disse et agentur, og derfor må skabe deres markedsføring og reklame stykker. Når opnå dette et selskab sælger burde holde sig til nogle væsentlige guidelines.5. COPY Ved oprettelse af reklame og markedsføring kopiere det er afgørende at være i stand til at huske, at den primære hensigt er altid at konversere oplysninger om arbejde og også det har de produkter sammen med tjenester. Den "sælge forslaget" kan let handling at se, at en plan her, sikrer, hvor denne markedsføring og reklame opfylder komplette marketing mål. Mange virksomheder anvender et tema, og også et slogan som skulle være omdrejningspunktet vedrørende denne form for indsats, understreger de store kapaciteter med virksomhedens ydelser eller produkter inde proces. Mens en lidt noget skal udnyttes til at animere særligt tema ... pleje skal tages for ikke at miste basen kommunikation i hele dette ønske med uforglemmelige reklamer. "Når producere selve kopi, særligt sprog (at sige lige, hvad alle forstås inden for en positive, alternativt end skadelig måde) er blevet afsløret at få en af de mest effektive. Ideen er, at dette et mindre beløb den faktiske publikum omfatter at fortolke, eller måske optrævle budskab, jo enklere budskabet vil være at hjælpe med at læse, forstå, samt reagere på. Da Jerry Fisher opdaget i Entrepreneur, "To-stavelses ord som" gratis bog, 'hurtig hjælp' samt 'tabe' ville være den slags reklame e-mails, der ikke behøver at være lærer for at få effektiv. Ved som jeg nødvendigvis betyder, at de kan være derfor hurtig for dit sind til at hjælpe fejlfortolker som en helhed betragtet, at de er 'læse' i et øje blink som et alternativ til at se, at lineær ordskvalder. Så med hensyn til en marketingmedarbejder forsøger at få opmærksomhed inde en jord overskyllet omkring reklamebilleder, er det klogt at bruge denne besked-i-et-øje-blink vej til folk bevidsthed -. være det med hensyn til en salgs-slogan måske en merchandise navn "Indholdet kopi skal naturligvis skrives, efterfølgende konventionelle grammatiske retningslinjer. Selvfølgelig, effektive overskrifter giver mulighed for publikum til at få en god fornemmelse i annoncen centrale stil og aldrig skulle lære meget af kopien. En reklame, der har "50% rabat" med dristige mørke bogstaver er ikke bare let at læse, men det kan vel være hurtig for at forstå.
Gives vores måned til måned magasin rig på praktiske tips om forskelligt indhold, der kan hjælpe dig med at oprette din virksomhed, kan du besøge denne specifikke webside nu:
Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.