tirsdag den 26. november 2013

Top Fem Secrets til reklame strategier, begyndende med din første annonce - Reklame

I dag er hovedparten af ​​reklame teknikker se på at få et par generelle mål, som Small Business Administration foreslået med reklame din virksomhed: 1) annoncere vide af en lille virksomhed og dens varer eller tjenesteydelser, 2) at stimulere produktsalg lige langs med "tiltrække konkurrenternes kunder" plus 3) identificere samt justere en virksomheds image. I alternative ord, fremme forsøger at være i stand til at informere, overtale, og også minde forbrugeren. Med disse former for mål inde tankerne, de fleste virksomheder observere en grundlæggende praksis, der igen binder markedsføring og reklame i de forskellige dine forretningsmæssige initiativer og den samlede markedsføring ambitioner involverer faktiske business.An fremme taktik er normalt en strategi lavet for at hjælpe converse ideer relateret til tjenester til sandsynlige folk fra håbet involverer tigger disse til at bestille de mennesker produkter og løsninger som supplement til tjenester. Denne strategi, mens indbygget en logisk og klog måde, vil bestemt afspejler forskellige små forretningsmæssige overvejelser (samlet budget, indsats typen anerkendelse), og også mål (offentlige image ekstraudstyr, nuværende marked snak om vækst) samt. Selv selvom din lille virksomhed har minimal investering, og det er kamp for at begå da en masse penge til at fremme, fordi en slags betydelige selskab, kan det muligvis fortsætte med at skabe en meget kraftig fremme kampagne. Det vigtige er inspirerende og også fleksibel planlægning, der er baseret på en stor dybdegående ekspertise på dette mål forbrugerne og de muligheder, der eventuelt kan bruges til at ankomme, at consumer.STAGES of Advertising STRATEGYAs en virksomhed starter, en af ​​flere store ambitioner med forfremmelse har at være at skabe interesse for virksomheden og deres produkter. Når dette selskabs stående er afgjort grundlagt, og det er merchandise ligger inde i dette marked, vil mængden af ​​aktiver, der anvendes til markedsføring og reklame sandsynligvis mindske som forbrugeren udvikler en stærk respekt for produktet. Ideelt set vil denne form for anerkendt sammen med stadigt voksende klient fundament i sidste ende støtte organisationen i hele deres forsøg på at transportere deres egen markedsføring og reklame koncept ud og om på markedet, sammen gennem det erhverve adfærd plus det har rapporterne om fordele forbundet med merchandise samt service.Essential til følgende temmelig subjektive proces kunne være udvikling af en "positionering erklæring, en placering rapport påpeger den måde en virksomheder produkt eller en tjeneste (eller tjeneste) er differentieret fra de afgørende konkurrenter. Med denne form for erklæring, virksomheden sælger vender intellektuelle quests direkte ind i konkrete planer. Desuden er denne form for statement funktioner, fordi grundlaget for udviklingen af ​​en sælger forslag, der er består af de faktorer, der kunne gøre det særlige reklamebudskabet er " . kopi platform "Dette program skildrer de faktiske billeder, kopiere, sammen med malerier arbejde som internet virksomhedsejeren mener vil helt sikkert sælge den faktiske product.With slags cement mål, følgende elementer i reklame metode skal overvejes: mål for publikum, punkt koncept, kommunikation medier og reklame og marketing budskab. Disse elementer er som regel på din primære af din fremme strategi, og derfor er typisk benævnt som din "kreative mix." Igen, hvad mange annoncører angst fra starten er klar planlægning samt fleksibilitet. Og dur til de fleste af disse mål er faktisk kreativitet, samt mulighederne for at tilpasse dig til forskellige markedsplads tendenser. En stiv markedsføring taktik ofte ender i et tab af markedsandel. Derfor er din vigtigste funktioner i reklame taktik virkelig brug for at blande på mange måder, der tillader den pågældende besked til kuvert målet forbruger, der giver rigelig lejlighed til at få denne særlige forbruger at få vidende med reklame message.1. tilsigtede forbruger Målet for klienten er en kompliceret mix off personer. Den indeholder den person, der i sidste ende altid køber dette produkt, og også dem, der beslutter, hvad produkt sandsynligvis vil blive købt (men ikke kropslig få det), sammen med folk, der indvirkning vareindkøb, ligesom børn, ægtefælle . og venner For at anerkende fokus på forbrugeren, og også de kræfter, der virker på hver erhverve beslutning, er det nødvendigt for dig at definere tre generelle standarder vedrørende hvoraf forbruger, som revideret ved hjælp af denne Small Business Administration: 1 . Demografi - Alder, køn, job, indkomst, etnicitet, samt hobbies.2 Behaviors -. Når der tages hensyn til forbrugernes adfærd en annoncør ønsker at være i stand til at tage et kig på forbrugernes bevidsthed tilhører . lille virksomhed plus deres konkurrence, hvilke arter af distributører og ekspertise den enkelte bruger i øjeblikket, og de forskellige typer af klager, som kan være tilbøjelige til at tvinge den faktiske køber til at levere den pågældende annoncørs produkter en chance.3 behov og ønsker - her en annoncør er nødt til at fastslå de individuelle behov - både i fornuftige bestemmelser udover hele bestemmelser med selvopfattelse, etc. - og efter beg / budskab, der vil fortælle protektor at denne annoncørs virksomheder eller endog merchandise kunne udrette folk needs.2 . produktkoncept Produktkonceptet vokser op ud fra de forslag, der er inde "positionering erklæring." Hvor dine varer er normalt placeret i sektoren kunne dominere den slags værdiansættelser merchandise repræsenterer, og derfor den måde, at målrettet klient kunne gives af hvilket produkt. Derfor vil det være vigtigt at hjælpe huske meget lidt post er bare sig selv, men et nyt "bundle med værdier" det faktum, at forbrugerne har brug for at være kompetente til at genkende med. Hvorvidt formuleret inde præsentationer, der understreger sex, humor, romantik, videnskab, maskulinitet, eller måske kvindelighed, køberen skal være i stand til at stole på produktets representation.3. kommunikationsmedier Den verbale udvekslinger medier er den angiver, hvor din markedsføring betydning er normalt overføres mod forbrugeren. Ud for dig at markedsføring og reklame ambitioner samt budgetmæssige begrænsninger, de faktiske egenskaber af den tilsigtede forbruger skal betragtes at være annoncør fastslår netop, hvad massemedierne til at hjælpe Brugervenlighed sorter af medietyper, initiativtagere kan gøre omfatte ting som bestemt følgende:. * Print -. primært rubrikannoncer (både hver uge i tillæg til dagligt) plus magasiner * Audio -. FM-og AM-radio * Video -... salgsfremmende videoer, infomercials * World Wide Web * Direct mail * Udendørs reklamer - Billboards, reklamer om åbne køretøjer (førerhuse, busser). Efter at have besluttet på den metode, som kan være 1) monetarily inden for rækkevidde, foruden 2) mest sandsynligt at opnå dette målgruppe, en annoncør krav for at være i stand til at planlægge, at radio-og tv af denne reklame. Den reklame tidsplan, som beskrevet i form af Hills, er afgjort "de kombinerede bestemte perioder (for eksempel ved simpelthen dagen, ugen, plus måned), når reklamer er indsat i medierne autos plus afsendt at sigte mod publikum." 4.. reklamebudskab En reklame mening vil blive styret ved hjælp af din "reklame eller måske kopiere platform", som er en kombination af markedsføring mål, kopi, kunst, plus output værdier. Denne blanding er den bedste blev klar efter målet forbruger besidder blevet analyseret, kan der etableres produktet begreb, samt presse plus køretøjer tilfældigvis at blive valgt. På det tidspunkt, den egentlige markedsføring og reklame koncept kunne være fokuseret for meget betongulv markedet til at opnå meget præcise mål. Der er generelt et par store steder, som en stor annoncør burde tage hensyn til, når forsøger der vil producere en kraftfuld "reklame platform": * Hvad vil være produktets unikke funktioner * Hvordan kunder med at evaluere det faktiske produkt Hvad sandsynligvis vil overbevise dem til? købe produktet? * Hvordan komplet udfordrere position mens der i de små brune øjne på forbrugeren? Er på dette tidspunkt er der hver svage punkter i deres holdninger? Hvad er generelt deres styrker? fleste internet virksomhedskonsulenter anbefaler ansætte et reklamebureau til at producere din kunst arbejde såvel som skrive din kopi. dog en hel del mindre virksomheder frataget den egentlige up-front kontanter til at ansætte denne form for et agentur, og derfor må skabe deres unikke salgsfremmende stykker. Når opnå dette et selskab sælger burde holde sig til et par væsentlige guidelines.5 COPY Når du opretter markedsføring og reklame replikere det er afgørende for at gøre ikke glemme, at det primære mål er normalt at formidle information om det arbejde, såvel som dens produkter samt tjenesteydelser.. Den "sælge forslag "kan helt sikkert reagere være en formel her, garanterer, at reklametændstikker denne komplette reklame mål. Mange virksomheder udnytter en stil eller et slogan, fordi kernen involverer sådanne bestræbelser, understreger hovedtrækkene fra selskabets elementer eller endda ekspertise inde i processen. Mens nogle ting skal være nyttigt at animere tema ... skal forbruges omsorg for aldrig kaste din base besked i forfølgelsen af ​​uforglemmelige reklamer. "Når du opretter din kopi, primære sprog (at sige præcist, hvad nogen betyde i en positiv, snarere end negative måde) har vist, at de er formentlig den mest effektive. Hypotesen her er, hvor denne et mindre beløb de særlige seere har at hjælpe med at fortolke, eller endda optrævle det egentlige budskab, jo lettere at konceptet kommer til at være i orden at læse, forstå og også reagere på. Da Jerry Fisher bemærket inde Entrepreneur, "To-stavelses sætninger som" gratis bog, 'hurtig hjælp, "plus" tabe "er de former for reklame meddelelser, der aldrig vil burde være at gå igennem for at være effektiv. Dermed mener jeg indebærer de er derfor nemt for din neurale at hjælpe med at fortolke som en forestilling om, at de er 'læse' i et øje fast blink i stedet for som lineær ordskvalder. Så er beregnet til en marketingmedarbejder søger at få opmærksomhed i en meget univers overskyllet hele fremme billeder, det er praktisk at prøve denne form for besked-i-et-øje-blink tilgang til folk bevidsthed -. være dem for eventuelle indtægter slogan eller måske et program navn "besked skrevet indhold Den er forpligtet til at være klart skrevet, udfra en traditionel grammatiske retningslinjer. Selvfølgelig, effektive overskrifter tillader dette læserskare til at erhverve en følelse fra reklamens grundlæggende tema uden at skulle undersøge høj af den pågældende kopi. En reklame, der har "50% rabat" i hele fed mørke figurer er bare ikke kun let at hjælpe læse, men det er helt sikkert også nemt for dig at forstå.

at modtage nogle af vores per måned magasin fuld af gavnlige tips om nogle andre indhold, der vil hjælpe dig med at udvikle din virksomhed, hoved til denne form for hjemmeside nu:

Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.