tirsdag den 21. januar 2014

Internet et medie eller en ny besked

stat fra nettet

En Delårsrapport omkring fremtid er forbundet med internettet

Hvem har tendens til at være den egentlige bidragydere hvem fortolkes som, at Internet?

Brugere - knyttet mod nettet og interagerer med dette

kommunikation linjer plus kommunikations maskiner

formidlere (f.eks dette sælgere i forbindelse med on-line tips eller måske udbydere).

Hardware mærker

Software eksperter sammen med producenter (browsere, web site avancement værktøj, særlige anvendelser, kloge agenter, søgemaskiner som Yahoo sammen med andre).

"Hitchhikers" (søgemaskiner, snu agenter, Artificial Intelligence - AI - Ressourcer plus mere)

Content filmmagere og transportører

Leverandører forbundet med økonomiske midler (i øjeblikket - erhvervskunder og institutionelle fortjeneste langsomt opholder ændret ved at fremme penge)

skæbne hver en af ​​de funktioner - separat i tillæg til i solidaritet - vil beslutte, at lykken af ​​internettet.

Den første periode, der tilhører Internet historie endte med at blive helt overgået af edb-guider. Således, hver forsøg på at forudsige det har potentiale behandles i vid udstrækning med sin hardware såvel som software-program komponenter.

medieeksperter, sociologer, psykologer, salg ledelse blev forblive uden for den kollektive hårdt arbejde at se din nærmeste fremtid aftale med på internettet.

så meget som emnet vil blive berørt, denne Internet kan ikke på nuværende tidspunkt identificeres som et medium. Det ville ikke fungere i fællesskab - relativt det kan være en helt uorganiseret bibliotek, primært tilføje de skrifter, der er forbundet med ikke-fremtrædende storhedsvanvid. Det er en bedste narcissistisk oplevelse. Den potente forbindelse involverer udgiver boliger og også skrevet indhold nyhedslæsere justerer denne specifikke dystre landskab, selv om.

Lige siden oprettelsen vedrørende fjernsyn systemet nu var der ikke noget, som tigger for at være en slags bærer for den grund, at internettet.

Tre analogier forår og spole til at hjælpe hoved, når de overvejer Internettet i hele det har den aktuelle tilstand:

En kaotisk lager

En neurale netværk eller endda din anden post gang det samme af foregående netværk (telegraf, telefoni, jernbaner)

Et nyt kontinent

Disse metaforer gør yderst hjælpsomme (endda business-wise). De giver os mulighed for alle for at forklare de særlige faglige muligheder indlejret mens på internettet.

Alligevel vil de undlader at vejlede os alle inde kan gætte det er fremtid i det er at forbedre direkte ind i et medium.

Hvor virkelig en stærk opfindelse vise sig at være et medium? Hvad der sker for dig til emnet, mens det skulle blive til en? Hvad er den tynde linje fjerne foreløbige resultater på opfindelsen fra dets ændring ordentlig andet medium? Med andre ord: når nemt kan vi alle sige, som et par design forhånd gav arbejdskraft og fødsel til din innovative medie?

Denne funktion desuden arbejder med den særlige billede hører til internettet, når forvandlet ordentlig medium.

Internettet har set de mest ualmindelige attributter fra historie medierne.

Det giver ikke nogen central bygning eller måske organisation. Det er hardware såvel som program uafhængig. Det (næsten) ikke kan udsættes for procedurer eller regulering. Overvej tilfælde af at gemme det lyd via internettet - kan det være ensbetydende med at du en stor tage handling er forbundet med at tage melodier (et brud involverer loven om ophavsret)? Denne have været, at rod tilhører egnet kamp mellem Diamond Multimedia (producenter fra Rio MP3-enhed), MP3.com og Napster samt udtagning markedsplads omkring Amerika.

Internettets filer udvekslingsprogrammer er ikke lineær - disse er tilfældige. De fleste med sit "broadcast" er i stand til altid være "modtaget" med alle. Det lader til den smalleste involverer Narrowcasting gennem brug af e-mail sende lister, samtalegrupper, kommunikationstavler, private radiostationer og chats. Og det er virkelig, men en kompakt stykke af de bemærkelsesværdige alle på listen mærkværdigheder. Disse idiosynkrasier vil desuden betinge denne art i internettet som et medie. Vokser uden underlige oprindelse - det er sikkert at give mærkelige bær som et medium.

Så præcist, hvad virksomheden muligheder virkelig betyder internettet repræsenterer?

Jeg tror faktisk at være inden for ikke én, men to brede kategorier:

Software og også hardware i forbindelse med den særlige Internettets potentiale som bærer

Oprettelse af indhold, software samt licens

Kort involverer Terra Internetica

Brugere

Hvor mange Internet ende brugere er normalt der? Hvordan de fleste af disse folk har adgang for at Web (World Wide Web - WWW) sammen med at gøre brug af det? Der bliver absolut ingen entydige statistik. De virksomheder, der påtager sig at give den egentlige løsninger (herunder denne ISOC - Internet Society) - stole på ekstremt del sammen med partiske ressourcer. Andre simpelthen bare bluff.

Men hver person ser ud til at hjælpe enige om, at vil der mindst 100 millioner produktive medlemmer inde Nordamerika (Nielsen, og også Commerce-Net rapporter).

lang sigt er uundgåeligt langt mere vag versus nutiden. Autoritative konsulentfirmaer forudsige 66 tusind produktive kunder omkring et årti tid. IBM forudser 1, 000 millioner brugere. MCI kan være flere små ved hjælp af tre millioner. På målstregen involverer 1999 har der været 130 millioner tilmeldt (dog ikke rigtig aktiv) brugere.

Internettet - en stærk Elitist og chauvinistisk Medium

regelmæssig kunde af Internettet vil være yngre (30), ved hjælp af en akademikere baggrund i tillæg til høj indkomst. Andelen med uddannet sammen med den vel-to-do blandt forbrugerne på nettet kan være tre gange, fordi stort som deres andel inde befolkningen. Dette er normalt hurtigt justere udelukkende fordi deres børn vil deltage dem (på 6 billioner i øjeblikket besat adgang til denne Internet afre brylluppet 1996 - og blev forenet gennem endnu en 24 millioner ved stop med årti). Dette kan meget vel udelukkende skifte på grund af præsidentvalget projekter at være i stand til at bygge bro over denne "digitale kløft" (fra Al Gores i USA for at Mahatir Mohammeds i Malaysia), virksomhed og rundhåndethed, og også institutionelt engagement (fx Open Society i Eastern Europa, Microsoft i selve USA). Disse bestræbelser vil distribuere brugen af ​​denne form for almægtig instrument på listen over meget mindre privilegerede. En lille smule under 50% af de fleste kunder vil blive herrer alligevel de er årsagen til 60% på hobby fra online (som scorede ved hjælp af trafik).

Kvinder ser ud til at reducere sig selv til at hjælpe e-mail (e-mail) med henblik på at el-indkøb i forbindelse med stykker og også tjenester, selv om denne skifter hurtigt. Mænd foretrækker information, ofte takket være beskæftigelse specifikationer, såvel som simpelthen fordi viden er magt.

fleste i kundernes tendens til at være hører til "opleveren" sort. De normalt er ledere af social transformation i tillæg til innovative. Denne hund lever universiteter, populære kvarterer og også stilfulde kald. Dette er grunden til, at et par spekulerer på, om internettet er ikke blot endnu et modefænomen, omend en meget langtidsholdbare såvel som lovende.

fleste brugere omfatter hjem brugen af ​​din Internet - endnu, nogle mennesker alligevel vælger at indlæggelse dem fra arbejde, i løbet af deres egen arbejdsgivers regning, selv om følgende smag er ubetydelig sammen med at blive udhulet. De fleste slutbrugere er derfor udnyttende karakter. Alligevel må muligvis ikke glemme, hvor du vil finde 37 millioner husstande, der tilhører den selvstændige alt dette muligvis fordrejer din statistisk foto noget.

Internettet - En vestlig Phenomenon

Ikke i Afrika, ikke asiatiske (med den faktiske udelukkelse med Israel i tillæg til Japan), muligvis ikke russisk, og heller ikke en tredje verden fænomen. Det er forbundet holdent mod velhavende, mæt verden. Det er en nydelse af mennesker, der har alt foruden hvis perfekt bekymring vil være deres særlige samling af daglig underholdning. Mellem 50-60% af alle internetbrugere mennesker er i USA, 5-10% inden for Canada. Internettet kan være at finde og fange på med Europa (primært inden for Tyskland sammen med hele Skandinavien), og i sin mobile slags (i-mode) i Japan. Internettet tabt på den franske Minitel, blot fordi den pågældende anden leverer mere i nabolaget relevant indhold samt på grund af højere gebyrer med kommunikation og hardware.

Communications

fleste computer ejere har stadig adgang til et 28.800 bps modem. Det er utrolig ens rejse en mountainbike på en tysk Autobahn. De 56.600 bps er støt opjusterer svagere forløbere (48% af computere har modemer) - men måske det kan være sjældent nok. Til at begynde at kunne lide online video medier plus lyd (især dine tidligere) - dataoverførselshastigheder bør være halvtreds gange hurtigere.

Halvdelen af ​​husstande inde i USA har på de laveste kun to telefoner så en af ​​dem er som regel specialist til fakta, der forarbejder (fax eller måske fax modemer).

ISDN kan muligvis gøre det særlige midtvejsevaluering løsning. Denne lufthavn dataoverførsel multilevel vil være temmelig hurtigt i tillæg til håndtag 70% af det område med USA. Den vokser med 100% hvert år, og også sin indtægt føre 10 millioner USD omkring 1995/6.

Desværre, det virkelig er helt klart, hvor ISDN er ikke svaret. Det er meget langsom, også brugervenlig uvenlige omfatter en dårlig grænseflade sammen med nogle andre multilevel typer, tager det eksklusive hardware. Der kan være absolut ingen problem i hele investere i midlertidige retsmidler enhver tid den ideelle løsning ville være på udkig din Internet inde i ansigtet, men det er ikke nødvendigvis implementeret takket være de politiske omstændigheder.

En wire modem er normalt 80 tilfælde hurtigere i modsætning til ISDN i tillæg til 1, 000 perioder hurtigere sammenlignet med en 14.400 bps modem. Det gør dog have problemer i imødekommende din to-vejs records overførsel. Der er desuden virkelig brug for at knytte din fiberoptiske infrastruktur, som normalt kendetegner kabel organisationer på den forældede kontorassistent koaksial national infrastruktur, der kendetegner telefoni. Brugere Kabel aktivere specielt tilpassede LAN (Ethernet) sammen med de komponenter, er dyre (selvom gear omkostninger er normalt forudsigelse til fiasko se, at efterspørgslen fra kunderne stiger). Kabel organisationer nemt ikke bruge penge på at udvikle teknologien. Lovgivningen (før der vil den faktiske 1996 Communications Act) forbød disse mennesker til at udrette noget som helst, der ikke har været bare én måde Lufthavn overførsel af videoklip via kabler. Nu bruger de mere liberale regulative miljø, er det en simpel bekymring for din energi lige før teknologien er afgjort fundet.

Faktisk de fleste af køberne fremhæve dårlige køber operationer, når hans eller hendes mest betydelige problemer overvejer kabel-selskaber - i stedet for teknologien.

Eksperimenter udføres ved hjælp af dirigent modemer endte i en fordobling involverer brugen øjeblik (fra det normale med 24 at være i stand til 47 timer månedligt for hver bruger), som var helt henføres til den særlige forhøjede hastighed. Dette sker i nærheden af ​​en kulturel tendens inde fordelingen involverer fritid. Numerisk set: 7 millioner kære fra USA tendens til at være monteret som omfatter en to-vejs dataoverførsel dirigent modemer. Dette er virkelig en kompakt beløb, men det er absolut en person har spekulere i tilfælde dem udgør et væsentligt masse. Salget vedrørende denne form for modemer mængde penge, der vil 1,3 millioner USD årligt.

50% af de fleste kabel-medlemmer har fået en pc i hjemmet. For mig ser det ud til, at sammenlægningen på et par af teknologier er faktisk uundgåelig.

Andre designmuligheder - f.eks DSL, ADSL, plus en masse mere opmuntrende satellit internetforbindelse - er nu ved at blive udviklet og implementeret, om end langsomt og også ineffektivt. Dækningen er normalt sporadiske såvel som frustrerende vente timer bliver der scoret i måneder.

Hardware og også software

fleste Internet kunder (82%) søge rådgivning fra denne Windows-operativsystemet. Ca. 11% ejer din Macintosh (langt hårdere grafisk og mere brugervenlig). Kun 7% fortsætte med at holde funktionen om UNIX baserede modeller (som historisk set far til særlige internet) - hvilket nummer vil blive hurtigt faldende. En robust markedsdeltager vil være fri ressource Linux operativsystem.

Stort set de fleste forbrugere browse ved at have en at udforske software. En hurtig svindende mindretal (26%) arbejder med Netscapes poster (primært Navigator og Communicator) samt hovedparten anvende Microsofts Explorer (mere i forhold til 60% involverer dette marked). Browsere er faktisk gratis merchandise og kan blive ned indlæst med internettet. Så sent se, at 1997? T var blevet forudsagt af betydelige Internet konsulentfirmaer, der vil vil browser salget sikkert højest 4000 dollars af alle årstider 2000. Sådanne vildledte forudsigelser overset standard etos er forbundet med den særlige Internet: ingen omkostninger produkter, helt gratis indhold, fri adgang.

Browsere vil være i din gode transformation. Hvoraf de fleste vil sikkert have 3-D, avanceret lyd, telefoni / ord / video postkasse (v-mail), øjeblikkelig messaging, e-mail, foruden video tutorial mødefunktioner integreret i den samme browsersession. De vil helt sikkert blive selvstændige tilpasning, intelligente, Internet-grænseflader. De vil huske den særlige historiske fortid forbundet med ansøgning sammen med brugernes præferencer og justere sig selv i overensstemmelse hermed. De vil gøre det muligt indhold specificitet: uidentificerbare snu mæglere vil sandsynligvis søge på internettet, bidrage til at gøre henstillinger, sammenligne og priserne kontrast, købe stykker sammen med tjenester og også ændre artikler i overensstemmelse med selvjusterende brugerprofiler.

To vigtige videnskabelige udvikling skal tages i betragtning:

PDA'er (Personal Digital Assistants) - den bedste individuelle (og kontor) kommunikatører, let at hjælpe med at bære, de leverer internet (adgang) Overalt selvforsynende involverer leverandører såvel som leverandører samt forbundet med fysiske faciliteter (i en flyvemaskine, i området, inden for en film).

efterfølgende tendens: trådløse data plus trådløs e-mail, uanset om gennem personsøgere, mobiltelefoner, eller måske gennem langt mere elegant værktøj samt hybrider såsom intelligente telefoner. Geotech produkter er som regel et fremragende eksempel: e-mail, fax, mobiltelefon opkald og et link med, at Internet, så til andre, offentlige og erhvervskunder, og også proprietære databaser - alle leverede fra præcis gadget. Dette er indbegrebet af den elektroniske, faktisk fritliggende, kontor. Bærbar precessing skal anses for et element af denne slags "allestedsnærværende eller måske pervasive computing" bølge.

Vi har ikke nogen måde at måle - eller smart anslå - denne del af den faktiske mobile internet fra den fulde fremtidige internettet markedsplads, men det er sandsynligt for dig at opveje de "faste" del. Trådløs world wide web masker ordentligt overvejer tendensen involverer pervasive beregning plus den lyse bolig og kontor. Husholdningernes gadgets for eksempel mikrobølgeovne, køleskabe og af den grund på vil komme i kontakt mod internettet via en trådløs brugerflade at frasortering af data, ned load information, bestille ting sammen med tjenester, gennemgå deres lidelse samt opnå enkle reparation funktioner. Placering særskilte produkter (navigation, søger anbefalinger, specifikke rabatter, tilbud og salg, katastrofe tjenester) regne det faktiske design sammenløbet involverer GPS (stallite-baserede geolocation teknologi) og instant internettet.

Leverandører sammen med formidlere

"Parasit" formidlere lever på hver eneste cyklus fra internettet måltid kæden.

Access på internettet er afgjort dog tilbudt ved blot "dumme rør" - den særlige Internet Service Providers (ISP)

Indholdet er fortsat det beskytte involverer indhold leverandører og så videre.

Nogle af mellemmænd er generelt dømt for dig støt til aftager, og også at være i stand til at opleve en betydelig formindskelse af disse skrive om af markedet. Selv "walled gardens" af indhold (såsom AOL) er i fare.

Ved hjælp af sammenligning, også i dag, internetudbydere har fået fire situationer mange abonnenter (på verdensplan) som AOL. Ganske vist er denne særlige negativ indflydelse karakteren af ​​den særlige Internettet - de faktiske faciliteter vedligeholdes af telefonen organisationer er langsomt foruden typisk bukker der vil flaskehalse. Den utvetydige hensigt fra telefoni Titans at blive betydelige online spillere, mens i internet-sektoren også skal indhentes mod konto. Telefonen organisationer vil således indgå i en kombineret rolle: de skal producere brugen af ​​deres faciliteter til deres modstand (undertiden inden for en reel eller måske reelt monopol) - og de vil også kæmpe udnytte klienter. Det samme er normalt rapporteret indenfor kabel-tv-selskaber. Styring af sidste kilometer mod brugerens ejendom er en op kommende betydelig internet forretning med internettet. Virksomheder ligesom AOL stilles ringere ved hjælp af de fleste af disse tendenser. Det er faktisk afgørende for AOL, der vil få den samme have adgang til den særlige kabel-tv-virksomheder anker og national infrastruktur, når det virkelig ønsker at overleve. Derfor fusionen med Time Warner.

Intet under, at en stor del med de faktiske internetudbydere bestemme denne indtrængen med hans eller hendes græsplæne med cellphone plus kabel-tv-selskaber for dig at består ubegrundet konkurrence. Alligevel skal du ikke nødvendigvis glemme alt om, hvordan grænserne for at opnå er meget meget lav inde ISP marked. Det kræver en minimal udgift for at være en stærk internetudbyder. 200 modemer (som koster 2 hundrede USD hver) tendens til at være masser af til at opfylde de faktiske behov, der er forbundet med 2000 almindelige brugere præcis som genererer en løn på 500.000 USD om året for dig til den pågældende internetudbyder. Routere er hver hvor lave omkostninger i dag. Dette er ofte en god komme tilbage til internetudbyderen hovedstad, uden tvivl.

Hitchhikers

Web boliger endnu mere end at inddrage hundrede millioner sider. Søgemaskine programmer er almindeligt brugt til at lokalisere unikke oplysninger i løbet af denne imponerende, løbende prolifererende bibliotek. De vil sandsynligvis blive erstattet, inde i nærheden af ​​fremtiden med "Viden Structures" - gigantiske leksika, hvis ordlyd vil formentlig indeholde referencer (hyperlinks) til andre, relevante, websteder. Den langt fremtid vil se dette gennembrud af de faktiske "intelligente Arkiver" og også "Personlige Aviser" (læs videre for præcise forklaringer). Noget software software vil opsummere indhold, nogle andre vil liste plus auto-magisk referencepunkt sammen med website link tekster (virtuelle bibliografier). En fælles slutbruger kunne have en god løbende affinitet for 500 lokaliteter. Særlig software vil være nødvendigt at tage sig af aftale med publikationer ("Bogmærker", "favoritter") og ejendele ("intelligente adressebøger"). Metoden er forbundet med search søgemaskiner fokuseret på søg diverse om søgemaskiner som Google samtidig vil helt sikkert udvikle ("hyper-såvel som meta-motorer"). Meta-motorer vil helt sikkert gøre jobbet, mens i track record samt ned belastning tilbage links i tillæg til reklamer (sidstnævnte er afgørende for dig at sikker og forsvarlig de faktiske finansielle nysgerrighed med hensyn til web site udviklere plus ejerne). Statistisk software, som normalt spor ("hvor lang tid syntes at være lige hvad der præcist done"), displays ("hvad lykkedes det når det er på dette site"), plus er vigtige ("hvor mange") besøgende for dig til steder eksisterer i øjeblikket. Nogle involverer disse slags anvendelser omfatter back-office funktioner (regnskab, opfølgning, samlinger, selv tele-marketing). De bare om alle nuværende lejlighed stier og et par tilladelse revision. p Dette er normalt, men et lille fragment, der tilhører den hurtige udvikling net-scape: mænd og kvinder såvel som virksomheder, der tjener en indkomst rejse Internet raseri som et alternativ til off internettet selv. Everyone vidner, at der er flere indtægter i forelæsninger i forhold til at lære at gøre kapital inden for internet - i sammenligning med den særlige internet selv. Denne grundsætning har bevaret sandt, uanset dine 32 milliarder dollar inden for e-handel omkring 1998. Business to Consumer (B2C) salg vokse mindre kraftigt i forhold til Business to Business (B2B) overskud og derfor er sandsynligt, at der vil opleve en anden kommer, når du bruger i starten af ​​Peer to peer (P2P) computernetværk. Den anden mulighed gør det muligt pc'er til at hjælpe med at reagere se, at værter og dermed gøre det muligt for de skiftende forbundet med bærbare filer asmong forbundne kunder (med eller endda med en grundlæggende mappe).

Content Leverandører

Dette vil være din underprivilegerede segment fra internettet. De har alle fjerne dollars (selv e-handelsvirksomheder, der tilbyder grundlæggende, konsekvent merchandise - bøger, cd'er - med undtagelsen, indtil til sidst den 11. september i forbindelse med web-steder, der er forbundet med turisme). Ingen tak disse personer om artikler, der er oprettet med din udgifter for ethvert parti involverer forsøg sammen med en masse penge. En rigtig kvalitativ helt handel beføjet web-site gebyrer, så længe 5.000.000 USD, fjernelse fra den samlede hjemmeside beskyttelse og også shopper sammen med besøgende på dit websted tjenester. Content virksomheder er generelt konstant kritiseret vedrørende underskud på kreative fantasi eller måske for en stor mængde af kreativitet. Flere og meget mere er normalt forventes med hensyn til dem. De er generelt udnyttes via mellemmænd, blaffere og også andre parasitter. Dette er normalt det meste af en off-shoot på etos involverer særlige internettet som værende en nul omkostninger skrevet indhold område.

Mere end 100 millioner både hanner og hunner løbende post den faktiske web - alligevel denne form for sort står til at bygge (n gennemsnitlige forudsigelse 300 mio.) Men som internettet kan bruges af 35% af de mennesker med adgang til selve Internettet - e-mail er nødvendig gennem mere end 60%. E-mail er absolut de mest kendte udføre ("killer app"), og specialiserede formål (Eudora Internet Mail, Microsoft Exchange) - gratis eller endda annoncen sponsoreret - fastholde, at tilgængelige for alle eller enhver og brugervenligt.

De fleste af de kunder, der ligner, for at bølger (gennemse, gå til websteder) hjemmesider uden grund samt formålet omkring øje. Dette gør det svært for at anvende traditionelle reklameteknikker.

Hvad kunne være det betyder med hensyn til "målgrupper" og også "markedsandele" inde i denne sammenhæng?

Hvis en websurfer sessioner sites som igen pakke med afvigende gør kærlighed og kernefysik inden for den tilsvarende session - ting kender bidrage til at gøre med hensyn til det?

domstol og lovgivende modreaktion i strid med indsamling blandt surfere optegnelser over internettet reklamebureauer samt andre hjemmesider - giver ført til voksende uvidenhed om brugerprofilen med Internet-brugere, deres særlige demografi, vaner, præferencer samt antipatier .

mennesker ligesom den meget handling i forbindelse med surfing. De ønsker at blive underholdt, chancerne er, de vil skabe en opsparing fond Internet en fungerende værktøj, primært i programmet er forbundet med deres særlige arbejdsgiver, som normalt foots selve regningen. Brugere kan virkelig godt lide gratis downloads (primært software).

"Free" er den centrale udtryk rundt på internettet: det vant til at forblive i den særlige amerikanske regering og til en række universiteter. Brugere ligesom information, med vægt på medier og registreringer med hensyn til helt nye produkter. Men de bare ikke vælger at se på nettet - endnu. Kun 38% er forbundet med næsten alle surfere bygget et køb, mens i 1998.

67% rådgivere virkelig gerne elektronisk sex. 50% fra de websider, som regel har besøgt vil være porno hjemmesider (dette minder tilhører de tidlige nætter af Video Cassette Recorder - VCR). Folk dedikere identisk tidsramme til at hjælpe nyde online video media audio kassetter eller fjernsyn, som de ganske enkelt gøre, som vil surfe på nettet. Internettet ser ud for dig at kannibalisere fjernsyn.

Sex følges ved hjælp af musik, sport, sundhed, fjernsyn, computere, biograf, politik, kæledyr og madlavning sites. Folk er draget til interaktive spil. Internettet vil helt sikkert inden længe tillade mennesker i dag til at spille, hvis ikke hæmmet af blot lovgivning. 10 milliarder USD med betting kapital normalt er sandsynlige for dig at passere gennem dette net. Denne tendens til at give mening: intet slår en ny laptop til at levere hurtige (monetære og psykologiske) belønninger.

Commerce på linje er en anden favorit. Internettet er ofte en glimrende bærer om den faktiske salg med hensyn til program og diverse elektronisk merchandise (e-bøger). Vanskeligheden med poster sikkerhed kan være på sin strategi om at opholder sorteres ved brug af SET (eller andre) verdens standard.

først i 1995, at Internet havde meget mere end hundrede virtuelle købe indkøbscentre frekventeres af 2500 milliarder handlende (og næsten helt sikkert 2 flaske denne mængde i 1996).

forudsigelser om 1999, var mellem 1-5000 USD vedrørende netto shopping (plus 2 milliarder USD i form af on-line info udbydere, ligesom CompuServe plus AOL) - viste sørgeligt unøjagtige. Den præcise valg i 1998 syntes at være 7 perioder forudsigelse med hensyn til 1999.

Det er ligeledes almindeligt antaget som ca. 20% fra husholdningsbudgettet vil lide, at internettet, fordi e-penge alt dette beløber sig til 150 tusind dollars.

Internettet bliver til en stor inter-bank tilbagebetaling systemet og variabel ATM stil kontrol og også investeringsbeslutning ekspertise vil formentlig blive ydet gennem det. Grundlæggende kan hver eneste lille ting skal udføres via internettet: at søge dit job, med hensyn til eksempel.

Alligevel vil denne Internet ikke opgradere individuel interaktion. Folk er sandsynligvis for dig at favorisere navnlig bank, windowpane shopping sammen med sociale oplevelse på detailmarkedet kompleks, der vil netbank og e-handel, eller m-handel.

Nogle hjemmesider allerede idrætsaktivitet rubrikannoncer. Dette er normalt ikke virkelig en dårlig metode til at afholde udgifter, selv om mange rubrikannoncer vil være fri (det kan være reklamer for og markedsføring af disse mennesker lokke i hvilke sager).

andet mønster udvikler kan være hjemmeside-rating i tillæg til kritik. Det vil sandsynligvis blive håndteret den måde aktuelle offentliggjorte modeller er. Det kan have en lille effekt om beslutninger forbruget vedrørende flere brugere. Browsere utvivlsomt aktivitet skifter mærkevarer "Nyheder" og "Hvad er Hot". De fleste søgemaskiner foreslå unikke steder. Brugerne normalt er forsigtige. Undersøgelser findes i, som absolut ingen bruger, på trods af, præcis hvor tung omfatter konsekvent re-besøgt over 2 hundrede steder, en lille nummer. De 10 mest populære internetsider (Yahoo!, MSN, osv.), trak meget mere i forhold til 50% med al internettrafik. Webstedet anbefaling tjenester ofte generere tilfældige - til tider drastisk galt - valg for hans eller hendes bruger. Der kan være bekymringer vedrørende komfort spørgsmål. Den backlah mod Amazons "læsernes cirkler" er afgjort eksempel.

Web Kritikere, der udfører primært for at papir presse i øjeblikket, vil frigive deres varer til nettet og viljen tilslutning til intelligent program, der kan hyperlink, anbefaler plus henvise. Nogle internet kloge hoveder kommer til at blive diagnosticeret med unikke applikationer - virkelig, kvalificerede systemer, som kunne indeholde deres know-how samt erfaring.

Money

Hvor vil helt sikkert den nødvendige finansiering til at finansiere denne udvikling kommer fra?

Igen, vil du opdage et par af skolerne:

Man hævder denne internetsider kunne finansieres ved forfremmelse - og dermed vil søgemaskiner som Yahoo, samt forskellige andre software tilgås ved hjælp af brugerne.

Visse ASPs (Application Service Providers, der udlejer adgang til software, som igen findes på deres servere) overvejer denne form for model.

Den anden version er bedre, og tillader også, at levetiden af ​​ikke-kommercielt indhold.

Det foreslås at samle ubetydelige summer (cents eller måske brøkdele af cents), der kommer fra hver eneste kunde for hver tage et kig på ("mikro-betalinger") eller en anmodning gebyr. Disse erhvervede øre eller måske medlemskab koster vil tillade de særlige mestre af gamle internetsider med henblik på at erstatte og fastholde dem sammen med fremme folk for dig at dyrke forskellige. Visse artikler nyhedslæsere (især vedrørende elektroniske lærebøger), har vedtaget dette produkt (Questia, Fathom).

Tilhængerne vedrørende grunduddannelsen pegede sammen på de 5 forskellige million USD investeret i markedsføring i løbet af 1995 og også for 60 millioner, eller således investeret gennem 1996.

Dens konkurrenter peger præcist sammen på de samme numre: inbelievably lille, når kontrast ved hjælp af langt mere konventionelle fremme tilstande. Den mulige involverer reklame online er begrænset til 1500 USD om året inden 1998, tordnede pessimisterne (mange koncept, der vil muligvis halvdelen, der vil muligvis være ret nice). Den sande tal var 2 flaske forudsigelse, men stadig sørgeligt lidt, og ikke nok til at komplimentere internettet skriftlige udvikling af indhold.

Sammenlign disse former for statistik, der vil dit køb er forbundet med Internet computersoftware ($ 4 milliarder euro), Internet-hardware (3000 millioner dollars), Internet adgang bestemmelse (4200 millioner dollar) i 1995.

Hembrecht foruden Quist forventes af hvilken Internet relevant virksomhed skovlede 23,2 tusind dollars om året (En rapport afsløret inde medio 1996).

Og hvad sker markedsføring og reklame er absolut sjældent meget mere enocuraging.

forbruger interagerer samt produkt er bragt til ham. Dette - dit tilbud handling - kan være et langsomme plus enerverende epilog til den spændende begivenhed for at bestille snart med internettet for den hurtighed forbundet med lys. Alt for mange forbrugere dog klage, som de bare ikke gives lige hvad de vil bestilt, og også som sender normalt sent plus produkter defekt.

Alternativet kan muligvis ligge inde integrationen i forbindelse med reklame og markedsføring plus indhold.

Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.