onsdag den 8. januar 2014

Internet A Medium samt en slags Message

stat på nettet

En interimsrapport om fremtiden tilhører Internet

Hvem er medlemmerne præcis hvem omfatter internettet?

Brugere - forbundet med internettet og få sammen med denne

kommunikation konturer plus salgs-og marketing kommunikation apparat

formidlere (f.eks forhandlerne i forbindelse med on-line information og også adgang udbydere).

Hardware leverandører

Software forfattere og beslutningstagere (browsere, site udviklingsværktøjer, adskilte programmer, kloge agenter, google i tillæg til andre).

"Hitchhikers" (søgemaskiner, intelligente agenter, Artificial Intelligence - AI - gear og mere)

Content beslutningstagere såvel som bærere

Leverandører af monetære midlerne (i øjeblikket - management og business sammen med institutionel kontanter lidt efter lidt at blive erstattet af vejen for markedsføring og reklame penge)

held forbundet med hver af disse dele - på din egen såvel som med solidaritet - vil finde ud af det skæbne med internettet.

tidligste tidspunkt på internettet historie endte med at blive domineret ved hjælp af bærbare troldmænd. Således næsten ethvert forsøg på at forudsige det lange løb generelt behandlet byder på en elektronik foruden at programmere komponenter.

medieeksperter blev sociologer, psykologer, der sælger agenter udeladt med det kollektive arbejde for at finde ud af den nærmeste fremtid ansigt med internettet.

Så vidt indholdet materiale er bekymret, kan din Internet ikke være på dette tidspunkt for at være et medie. Det ville ikke formål i fællesskab - relativt dette er den ekstremt uorganiseret bibliotek, for det meste at indarbejde denne skrifter vedrørende ikke-fornemme storhedsvanvid. Det vil være indbegrebet af narcissistisk oplevelse. Den potente adgang forbundet med udgivelse egenskaber i tillæg til fagligt stof nyhedslæsere er faktisk at ændre følgende af dårlig kvalitet landskab, selv om.

Lige siden opfindelsen forbundet med tv sæt der har ikke været noget siden bønfaldt for at være en moderat til grund, at internettet.

Tre analogier forår til tanker, så snart overvejer særlige internet i hele sin nuværende tilstand:

En uordnet udvalg

En sensorisk netværk eller endda den anden gang samme i princippet vedrørende tidligere selskaber (telegraf, telefoni, jernbaner)

En ny region

Disse metaforer viser sig at være uvurderlig (endda business-wise). De gør det muligt folk for at forklare de kommercielle muligheder indlejret i internettet.

Men disse mennesker forsømmer at vejlede folk i at forudsige det er en overskuelig fremtid med det er forandring for bedre lige ind i en medium.

Hvordan en stærk innovation blevet et medium? Hvad sker for at være i stand til at ideen helst dem skulle vise sig at være en? Hvad er den magre serie adskiller den indledende præstation i innovation fra sin forbedre lige ind i en innovativ medium? I yderligere ord: Mens kunne mange af os fortælle, hvor en række af fremstillingen flytte fremad præsenteres begyndt at noget af et helt nyt medie?

Dette arbejde derudover beskæftiger sig med bestemt billede med internettet én gang skiftet passende medium.

Internettet har faktisk en masse usædvanlige egenskaber i historien involverer medier.

Det har absolut ingen midterste ramme eller organisation. Det vil være komponenter og software uafhængige. Det (næsten) ikke er udsat, der vil retningslinjer eller for dig til regulering. Overvej dette eksempel er forbundet med at downloade musik online - vil være dem ensbetydende med for dig at en handling med hensyn til optagelse melodier (en overtrædelse i forbindelse med loven om ophavsret)? Dette fortsætter med at være dette rod på den juridiske kamp mellem Diamond Multimedia (de producenter på Rio MP3-enhed), MP3.com og Napster samt pladeindustrien i Amerika.

Internettets info skift ruter normalt ikke lineær - de kan være tilfældige. Det meste af det har "broadcast" kan ikke "modtaget" med alle. Det gør for dette smalleste Narrowcasting fra os går for e-mail afsendelse lister, samtalegrupper, principper boards, eksklusive radiostationer, sammen med chats. Og det kan være, men et kompakt stykke af en fremragende liste over mærkværdigheder. Disse idiosynkrasier vil sandsynligvis forme den faktiske design tilhører Internettet som et medium. Voksende udenfor bizarre rødder - det er virkelig sikker på, at vil give underlige bær som et medium.

Så hvad online business tilbud vil din Internet repræsentere?

Jeg antager, at der er for at blive fundet i to store kategorier:

Software sammen med apparatet er baseret på internettet fremtid som et medium

Oprettelse af indhold, tilsyn og licens

Kort med Terra Internetica

Brugere

Hvor mange Internet kunder vil være der? Hvordan nogle af dem med at få adgang til World Wide Web (World Wide Web - WWW) sammen med bruge det? Der er normalt ingen entydige statistik. De, der formoder at tilbyde de løsninger (herunder at ISOC - Internet Society) - afhænger ekstremt del, og også er partisk ressourcer. Andre simpelthen bare bluff.

Men nogen ser ud til samtykke, hvor der er mindst 100.000 milliarder aktive medlemmer inden for Nordamerika (Nielsen og Commerce-Net rapporter).

lange løb er uundgåeligt, desto mere vag end den nuværende. Autoritative konsulentbureauer prognose 66 zillion effektive brugere årti tid. IBM forudser 700 millioner brugere. MCI er som regel mere almindelig og enkel med på 300 mio. Ved udgangen vedrørende 1999 var 130 mio opført (dog ikke sandsynligt aktiv) brugere.

Internettet - et elitært og chauvinistisk Medium

fast kunde med internettet er frisk (30), sammen med en god akademikere historie og enorme indtægter. Den procentdel af kvalificerede og også den vel-to-do en af ​​mange mennesker, der tilhører den Web er faktisk tre gange, mens store som deres forhold i befolkningen. Dette vil være hurtige skiftende bare fordi deres små børn slutter disse folk (6000 milliarder witout tvivl oplevet adgang til denne internettet, når de kommer hjem forbundet til 1996 - og havde været blevet medlem af endnu en 24 millioner gennem den færdige fra årti). Dette kan muligvis ændre kun takket være præsidentvalg incitamenter, der vil fylde din "digitale kløft" (fra Al Gores mens der i USA for dig at Mahatir Mohammed er inde Malaysia), corporate og business rundhåndethed plus institutionel deltagelse (fx Open Society i hele Østeuropa, Microsoft hele denne USA). Disse arbejder vil sprede fordelene ved denne almægtig værktøj midt i den faktiske mindre privilegerede. Lidt lavere end 50% af alle mennesker er generelt herrer dog, at de vil være årsag til 60% i aktiviteten i nettet (som beregnes ved trafik).

Kvinder formår at styre sig selv til e-mail (e-mail) og også til elektronisk søger involverer produkter og services, mens dette er helt sikkert skifte hurtigt. Mænd foretrækker information, undertiden forårsaget af karriere specifikationer eller måske fordi ekspertise kan være magt.

De fleste af de kunder har tendens til at være i "opleveren" sort. De er generelt ledere involverer interpersonelle alter og også innovative. Denne type lever universiteter, fashionable kvarterer samt kølige kald. Dette vil være, hvorfor mange spørgsmål, at internettet er ikke blot en anden fad, selvom en stor utroligt elastisk sammen med sandsynlig én.

De fleste kunder har bolig adgang til Internettet - endnu, de ville dog hellere adgang ideen fra arbejde, på hans eller hendes chef 'bekostning, mens denne form for hældning kan være moderat og i øjeblikket ved at blive udhulet. De fleste brugere er derfor udnyttende karakter. Alligevel er vi nødt til ikke glemme denne dag der normalt er 37 millioner husstande fra selvstændige og også dette måske fordrejer den statistiske fotografiet noget.

Internettet - En vestlig Phenomenon

Ikke Afrika, bestemt ikke asiatiske (med at undtagelse af Israel sammen med Japan), ikke russisk, og heller ikke en ny Tredje Verden fænomen. Det hører helt og holdent på velhavende, mæt verden. Det er en nydelse af dem, som helt sikkert har næsten alt, og hvis bedste bekymring vil være deres udvalg af aftenunderholdning. Mellem 50-60% involverer alle internetkunder lever nu den særlige USA, 5-10% i Canada. Internettet er afhaspning i på i Europa (primært i Tyskland og også inde Skandinavien), og hele det har den bærbare slags (i-mode) i Japan. Internettet fordrevne til at hjælpe den franske Minitel, fordi den anden mulighed leverer langt mere i dit område gældende artikler samt på grund af høje udgifter til kommunikation og hardware.

Communications

fleste computer mestre stadig have adgang til et 28.800 bps modem. Dette kan sammenlignes med cruising en ny bi-cyklus med en tysk Autobahn. De 56.600 bps er normalt en gradvis udskiftning det er langsommere forløber (48% involverer desktops ved hjælp af modemer) - alligevel muligvis denne slags er normalt næsten aldrig tilstrækkeligt. For at indstille sig for at få glæde af online video medier sammen med lydoptagelser (især den faktiske tidligere) - dataoverførselshastigheder skal være 50 tilfælde hurtigere.

halvdelen af ​​denne husstande i USA besidder et minimum af kun to telefoner foruden betragtes som en af ​​dem er normalt rolle-specifikke for at være i stand til informationsbehandling (fax eller endda fax modemer).

ISDN kan muligvis opfattes som den egentlige midtvejsevaluering løsning. Dette Filoverførselshastigheden netværk vil være relativt hurtigt samt toppe 70% fra det sted i USA. Det er normalt stiger i form af 100% om året i tillæg til det er indkomst toppede otte tusinde USD i 1995/6.

Desværre kan det være helt klart, som ISDN er ikke svaret. Det er faktisk alt for langsom, alt for brugeren uvenlig, bærer en dårlig software med andre multilevel typer, du har brug for eksklusiv hardware. Der er ingen position i handel i hele kortlivede løsninger, når den korrekte opløsning er faktisk stirrer selve internettet inden for ansigtet, mens det ikke er nødvendigvis sat på plads forventes for dig at politiske omstændigheder.

En dirigent modem er afgjort 80 gange hurtigere tilgang ISDN plus 700 perioder hurtigere end en 14.400 bps modem. Men det vil have komplikationer omkring imødekommende en slags to-vejs dataoverførsel. Der kan være behov for at hjælpe med at være tilsluttet de fiberoptiske faciliteter, som normalt karakteriserer forbindelsen virksomheder kabel til den gamle ejendomsmægler coaxial infrastruktur, der kendetegner telefoni. Kabel slutbrugere forkæle specielt tilpassede LAN (Ethernet) samt computer hardware er faktisk dyrt (selvom produkter priserne er generelt udsigter, der vil kollapse, fordi kravet stiger). Kabel selskaber simpelthen ikke muligvis ikke bruge hele udviklingen af ​​denne teknologi. Reglerne (Før ind Communications Act 1996) forbød disse folk til at udrette alt det, der var ikke bare en teknik flytningen af ​​online video medier via kabler. Nu, når du bruger en masse mere liberal regulative miljø, det er en simpel problem af energi, indtil teknologien er fundet.

Faktisk næsten alle individer udvælge dårlige relationer shopper se, at deres største problemer, når du bruger kabel virksomheder - snarere derefter teknologi.

Eksperimenter udført ved hjælp af kabel-tv-modemer førte til en fordobling med udnyttelse periode (fra en median på fireogtyve med henblik på at 47 timer månedligt hver bruger), som er blevet fuldstændig på grund af den særlige øgede hastighed. Dette kommer tæt på en etnisk tendens i fordelingen involverer skøn tid. Numerisk set: flere millioner mennesker, mens i USA normalt er monteret ved hjælp af en to-vejs info kopi kabel-tv-modemer. Dette er normalt et beskedent antal, som er en persons skøn, når elementet omfatter en væsentlig masse. Salg med disse modems beløbe sig til 1,3 milliarder USD årligt.

50% af de fleste kabel-abonnenter har en pc derhjemme. For mig ser det ud som sammenlægningen i ikke én, men to teknologier er uundgåelig.

Andre engineering muligheder - herunder DSL, ADSL, plus mere opmuntrende satellit højhastighedsbredbånd - tror du er designet så godt som gennemført, selv om lidt efter lidt og ineffektivt. Dækningen vil være sporadisk plus nedslående rakte perioder vil blive testet med måneder.

Hardware sammen med software

fleste Internet mennesker (82%) arbejder med at Windows-operativsystemet. Ca. 11% eje din Macintosh (langt mere robust grafisk endnu mere brugervenligt). Kun 7% altid arbejde på UNIX strukturerede modeller (som historisk set far, at Internet) - og også dette beløb vil blive hurtigt faldende. En stærk aktør er en gratis kilde LINUX fungerende system.

Stort set de fleste af brugerne logger på via en søgning software. Et hurtigt svindende mindretal (26%) gør brug af Netscapes produkter (primært Navigator og også Communicator) samt langt de fleste ansætte Microsofts Explorer (mere i forhold til 60%, der tilhører markedet). Browsere er lige nu gratis produkter, som vil ende med at blive downloades med internettet. Som den senere del af i 1997, havde det været forventet af de vigtigste Internet rådgivning selskaber denne browser indtægter vil top 4 milliarder dollars i år 2000. Sådanne vildledte intutions ignoreret din fundamentale etos på internettet: ingen billige produkter, gratis indhold, helt gratis adgang.

Browsere er i for en fantastisk forvandling. De fleste af disse kunne meget vel have 3-D, avanceret lyd, telefoni / express / videoklip email (v-mail), øjeblikkelig messaging, e-mail, og også videomødefunktioner indbygget i den præcise perusing session. De vil ende med selv-tilpasning, intelligente, Internet-grænseflader. De vil helt sikkert huske denne rekord med hensyn til anvendelse i tillæg til person smag og også tilpasse os i overensstemmelse hermed. De vil gøre det muligt indhold specificitet: uidentificerbare kloge udbydere vil gennemsøge bestemt internetadresse, fremsætte henstillinger, sammenligne priser, bestille stykker og udbydere og også konvertere indholdet i overensstemmelse med selvjusterende brugerprofiler.

To væsentlige tekniske udvikling skal tages i betragtning:

PDA'er (personlige digitale assistenter) - den ultimative personlige (og kontor) kommunikatører, enkel at bære, de fremlægger Internet (adgang) Overalt, uafhængig med sælgere og leverandører samt i forbindelse med naturlig kommerciel infrastruktur (i et fly, indvendig feltet, i en meget film).

efterfølgende tendens: overføre mobildata samt cellulære e-mail, uanset om gennem personsøgere, mobiltelefon telefoner, eller ved hjælp af mere sofistikeret udstyr samt hybrider for eksempel smartphones. Geotech produkter er et fremragende eksempel: e-mail, fax, telefonopkald samt en sammenkobling for internettet for at andre, åbne og også erhvervskunder, eller proprietære, mapper - mange, der er fastsat gennem den nøjagtige gadget. Dette kunne være indbegrebet af den elektroniske, i fysisk form fritliggende, kontor. Bærbar computing virkelig skal ses som en del af denne "allestedsnærværende eller måske pervasive computing" bølge.

Vi beskyttelsesbehov nul måde med at måle - eller måske smart at gætte - denne del med den bærbare internettet fra hele kommende Internet-branchen, men det vil helt sikkert sandsynligvis opveje din "faste" del. Trådløs online masker godt, når du bruger mønsteret af pervasive behandling sammen med det intelligente hjem i tillæg til kontoret. Husholdningernes værktøjer, herunder mikrobølgeovne, køleskabe og så videre vil formentlig hook op med nettet ved hjælp af en slags trådløst interface for at frasortering af data, indhente oplysninger, købe merchandise sammen med tjenester, gennemgå deres situation og udføre grundlæggende beskyttelsesfunktioner. Placering unik ekspertise (navigation, shopping anbefalinger, særlige rabatter, rabatter og også salg, akut situation tjenesteydelser) regne den faktiske produktion sammenløbet sted mellem GPS (stallite-baserede geolocation teknologi) sammen med håndholdt internettet.

Leverandører sammen med formidlere

"Parasit" mellemmænd bebor næsten ethvert punkt fra internettet måltid kæden.

Adgang til internettet fortsætter med at blive leveret i form af "dumme rør" - den særlige Internet Service Providers (ISP)

indhold fortsat at være den bevare involverer leverandører og dermed på.

Nogle er forbundet med de fleste af disse formidlere er bundet til gradvist fade samt udholde fremragende reducere sundheden for deres andel, der tilhører markedet. Selv "walled gardens" forbundet med fagligt stof (sådan, fordi AOL), er med risiko.

Ved hjælp af sammenligning, også i dag, internetudbydere har flere tilfælde så meget kunder (på verdensplan), når AOL. Ganske vist følgende skadelig har en effekt på den kaliber af denne Internet - din national infrastruktur vedligeholdes med telefonen udbydere er faktisk træg og ofte bukker under for flaskehalse. Den utvetydige formål tilhører telefoni ledere til at få store aktører, mens i Internet-branchen bør også tages i betragtning. Mobiltelefon organisationer vil dermed spille en dobbelt rolle: de kommer til at give adgang til deres egen infrastruktur anbefales til deres konkurrenter (undertiden inden for en alvorlig eller faktisk monopol) - og så de kunne tage på deres kunder. Den nøjagtige samme kan ende med at blive nævnt i forbindelse med de særlige tilslutning selskaber kabel. Styring af sidste kilometer til brugerens huset vil være, at fremtidig stor virksomhed med hensyn til internettet. Virksomheder ligesom AOL normalt stilles ringere ved hjælp af disse tendenser. Det er bydende nødvendigt for AOL at erhverve samme adgang til den faktiske kabel virksomhedens spinal plus nationale infrastruktur, når den ønsker at overleve. Derfor fusionen ved hjælp af Time Warner.

Intet under, at en stor del af de internetudbydere bestemme denne indtrængen på deres særlige græstørv gennem mobiltelefonen Ud over kabel selskaber til at fortolkes som ovenfor konkurrence på markedet. Alligevel skal du bestemt ikke ignorere, at dine grænser for at kunne forbindelsen er meget meget lavt inde ISP marked. Det tager en mindre udgift på penge på at være en internetudbyder. 2 hundrede modemer (som koster 200 USD hver) er som regel nok til at imødekomme de særlige behov, der involverer 2000 almindelige mennesker, der gør en indtægt forbundet med 500.000 USD for hvert år mod internetudbyderen. Routere vil være lige når overkommelig dag. Dette kan være en behagelig tilbagevenden til internetudbyderen hovedstad, uden tvivl.

Hitchhikers

Web huse det samme som 100 tusinde sider. Søgemaskine-programmer er brugt til at lede efter unikke detaljer inden for denne imponerende, regelmæssigt prolifererende bibliotek. De vil sandsynligvis blive erstattet, inden i tæt på fremtiden ved at "Viden Structures" - gigantiske leksika, hvis tekst vil indeholde personlige referencer (hyperlinks), som andre, relevante, steder. Den fjerne fremtid vil blive vidne til denne fremkomsten af ​​de "intelligente Archives" såvel som "Personlige Aviser" (læse yderligere vedrørende præcise forklaringer). Nogle computersoftware formål vil opsummere indhold, andre folk vil formentlig katalogisere plus straks referencepunkt i tillæg til hyperlink tekster (virtuelle bibliografier). En almindelig kunde kan have en stor løbende fascination med 500 sites. Særligt program vil være nødvendigt at tage sig af target e-bøger ("Bogmærker", "Foretrukne") samt artikler ("Intelligent adressebøger"). Fænomenet er forbundet med serps focusedon look til mange søgemaskiner som Yahoo vil samtidig vokse ("Hyper-og også meta-motorer"). Meta-motorer vil fortsætte med at arbejde inde i fundamentet og også downloade links sammen med reklame (den anden mulighed er afgørende for dig til sikker og forsvarlig at den monetære opmærksomhed med internet site udviklere plus ejerne). Statistisk ansøgning, som stier ("hvordan længere var netop hvad done"), video display enheder ("hvad gjorde de, mens det i stedet"), samt sager ("hvor mange"), læsere, der vil websider findes allerede. Nogle af de formål, har fået back-office-faciliteter (regnskab, opfølgning, samlinger, faktisk tele-marketing). De fleste af tilbud tid stier og mange tilladelse revision. p Dette er normalt, men et lille fragment på hurtigt at skabe net-scape: mennesker såvel som virksomheder, der tjener en levende fra internettet tendens i stedet for off internettet selv. Alle værdsætter, hvor der er flere indtægter i forelæsninger om, hvordan netop at skabe penge på Internettet - sammenlignet med fra internettet selv. Denne leveregel alligevel er sandt på trods af den faktiske 32 mio US penge i E-handel med 1998. Erhvervslivet for at Consumer (B2C) produktsalg udvide en mindre mængde kraftigt i forhold til Business at hjælpe business (B2B) overskud og derfor er tilbøjelige til at gå igennem endnu et slag overvejer at indføre med Peer at hjælpe Peer (P2P) Laptop netværk. Den afdøde tillade pc'er, der vil virke se, at noder og derfor tillader udskiftning af edb-records asmong vedhæftede kunder (med eller endda uden at få en kerne mappe).

Content Leverandører

Dette vil være de underprivilegerede segment tilhører internettet. De næsten alle drop dollars (selv e-handelsvirksomheder, der tilbyder grundlæggende, konsekvent merchandise - bøger, cd'er - have din undtagelse, indtil den 11. september i forbindelse med hjemmesider kraftoverførsel turisme). Ingen én tak disse mennesker for artikler oprettet ved hjælp af særlige udgifter af mange kræfter, og også en hel del om penge. En rigtig kvalitativ, fuldt business aktiveret websted gebyrer på op til 5.000.000 USD, fjernelse fra den samlede internetside beskyttelse samt kunde foruden besøgende tjenester. Content bærere er generelt konstant kritiseret vedrørende utilstrækkelig opfindsomhed eller måske at få overdreven kreativitet. Mere endnu flere bliver bedt af dem. De er som regel udnyttes ved hjælp af formidlere, blaffere sammen med parasitter. Dette er mest af en stærk off-shoot i etos, at Internet som en gratis indhold område.

mere sammenlignet med 100 millioner kvinder og mænd til stadighed opnå denne web - men dette interval indehaverne til at vokse (den gennemsnitlige forudsigelse: mere end 200 millioner). Alligevel er forsikringspolice dækning Web ansat ved blot 35% af den sammen med adgang til internettet - e-mail kan anvendes af mere end 60%. E-mail er uden tvivl en af ​​de mest almindelige funktion ("killer app"), og også specialiseret software (Eudora Internet Mail, Microsoft Exchange) - nul omkostninger eller endda reklame sponsoreret - holde det derude til alle eller i tillæg til bruger -venlige.

fleste på klienterne elsker at surfe (gennemse, besøge websteder) nettet med ud årsag eller mål for øje. Dette præciserer, at det er vanskeligt at udnytte fælles internet marketing teknikker.

Hvad kunne være den, der betyder af "målgrupper" eller måske "markedsandele" med denne sammenhæng?

Hvis en slags surfer besøg hjemmesider, som overvinder afvigende gør kærlighed plus kernefysik fra samme periode - hvad til at generere med det?

straffedomstol og også juridisk tilbageslag resistente over for den akkumulere af surfernes oplysninger blot ved Internet udstationering virksomheder og også andre internetsider - Funktioner indgået i stigende mangel på edcuation om formen af ​​internetbrugere, hans eller hendes demografi, vaner, præferencer samt antipatier.

Folk ligner den meget handling i forbindelse med surfing. De ønsker at blive underholdt, så de bruger internettet, når en arbejdsgruppe værktøj, primært mens i tjeneste hos disse arbejdsgiver, der normalt betaler regningen. Brugere som gratis downloads (primært software).

"Free" kan være et nøglebegreb rundt på internettet: det bruges til at forblive i den faktiske amerikanske regering også til en håndfuld universiteter. Brugere som information, sammen med vægt på annoncering samt filer med hensyn til innovative produkter. Men de meget anderledes for at shoppe på nettet - endnu. Kun 38% af stort set alle brugere lavet din ordre i løbet af 1998.

67% rådgivere elsker eksklusiv sex. 50% af de steder, normalt frekventeres er generelt porno internetsider (dette vil være minder involverer din begyndelsen dage af særlige Video - VCR). Folk dedikere en tilsvarende periode af tid til at hjælpe se video kassettebånd eller endda tv-system, som de helt sikkert udføre for dig at surfe på særlige nettet. Internettet ser ud for dig at kannibalisere fjernsyn.

Sex er efterfulgt af musik, sport, sundhed, tv, computere, biograf, politik, dyr sammen med at forberede sites. Folk er tiltrukket af involverede spil. Internettet kan inden længe give mænd og kvinder til at hjælpe gamble, i alle andre tilfælde hæmmet af lovgivningen. 10 millioner DKK inde gambling penge tendens til at blive forudsiges at være i stand til at lide denne nettet. Dette kan give mening: intet kan slå din personlige computer til at give øjeblikkelige (monetære plus psykologiske) belønninger.

Handel på nettet vil være en anden favorit. Internettet er faktisk den bedste metode til salg af software og andre elektroniske digitale varer (e-bøger). Udfordringen vedrørende journaler sikkerhedsforanstaltninger er afgjort med det metode til at komme løses ved hjælp af SET (eller andre) planet standard.

tidligt, fordi 1995 og internettet har over 100 virtuelle shopping stormagasiner frekventeres ved hjælp af 2,5 millioner kunder (og mest sandsynligt dobbelt dette nummer i 1996).

forudsigelser for 1999 omfatter 1 til 5000000000 USD involverer internetbrowsing (plus 2 tusind USD gennem on-line detaljer udbydere, ligesom CompuServe i tillæg til AOL) - viste sørgeligt unøjagtige. Den virkelige beløb i 1998 var 7 øjeblikke forudsigelse om 1999.

Det er også generelt troede, at denne ca. 20% af de venner og familiemedlemmer midler vil sandsynligvis smage den særlige internettet, når e-penge, og også denne portioner til 150 millioner USD.

Internettet får en enorm inter-bank Skrabningsteknikken og anderledes ATM typen bank plus køb udbydere vil blive leveret gennem det. Dybest set, er hver eneste lille ting som regel færdig med internettet: på udkig efter et nyt job, vedrørende instans.

Alligevel vil Internettet aldrig erstatte menneskelig interaktion. Folk er tilbøjelige til at have en præference for personlig bank, vindue ser såvel som offentlig oplevelse af detail-center, der vil netbank plus e-handel, eller måske m-handel.

Nogle websteder allerede vildt kategoriseret annoncer. Det er bare ikke en dårlig løsning til at afholde udgifter, selv om mange rubrikannoncer vil være gratis (det er en markedsføring nogle mennesker fange opmærksomhed af dette spørgsmål).

anden tendens udvikler er afgjort hjemmeside-rating i tillæg til kritik. Det vil blive behandlet begyndte at se moderne trykte opdateringer. Det vil helt sikkert have en begrænset effekt for brugen beslutninger med nogle få brugere. Browsere tidligere sport switches klassificeret "Nyheder" og "Hvad er Hot". De fleste søgemaskiner foreslå særskilte steder. Brugerne normalt er forsigtige. Undersøgelser identificeret at nul bruger, uanset præcis hvor tung, giver konstant re-besøgt mere end 200 lokaliteter, en slags lillebitte antal. De 10 foretrukne world wide web web-sider (Yahoo!, MSN, osv.), fascineret mere end 50% af al internettrafik. Webstedet suggestion tjenester normalt gør tilfældigt - med tider, forkert - valg vedrørende deres egen bruger. Der er generelt også spørgsmål om privatlivets fred. Den backlah mod Amazons "læsernes cirkler" er helt sikkert et eksempel.

Web Kritikere, der opererer i dag for det meste til din præget presse, udskriver deres særlige poster på nettet og kan url til intelligent program, der kunne hyperlink, foreslå og henvise. Nogle web naysayers vil blive bestemt med unikke software - virkelig, ekspertsystemer, der vil integrere deres særlige ekspertise og erfaring.

Money

Hvor vil disse penge er nødvendige for at låne de fleste af disse nyskabelser kommer fra?

Igen, kan du finde et par skoler:

One udtaler der vil lokaliteter skal finansieres som et resultat af at fremme - og dermed vil søgemaskiner sammen med formål indtastes blot af brugerne.

Visse ASP (Application Service Providers, der vil udleje adgang til at programmere software program, som normalt kan du finde på deres servere) overvejer netop denne model.

anden variation vil være enklere og også tillader tilstedeværelsen af ​​ikke-kommercielt indhold.

Det tilbyder at samle ubetydelige mængder (cent og også fraktioner forbundet med cents) gennem hver forbrugeren med hensyn til næsten alle betale et besøg til ("mikro-betalinger") samt et indmeldelsesgebyr. Disse høstede øre eller abonnement vil sandsynligvis aktivere dine ejere er forbundet med tidligere hjemmesider for at ajourføre og holde dem alle plus motivere enterprisers at hjælpe vokse nye. Visse indholdssammenstillere (især for digitale lærebøger), har erhvervet denne model (Questia, Fathom).

Tilhængerne fra de første klasser, pegede med den særlige 5 zillion USD brugt i reklamer i løbet af 1995 med henblik på at de 60 millioner eller og så sank i løbet af 1996.

Dens modsatrettede hold punkt nøjagtigt med de samme numre: latterligt beskedne, når kontrast ved hjælp af en masse mere normal reklame transportformer. Potentialet i forbindelse med annoncering via internettet vil være begrænset for dig at 1,5 millioner USD årligt i 1998, tordnede denne pessimister (mange koncept, der vil engang halvdelen, der kan ofte være meget rart). Den ægte tal viste sig at være dobbelt, at forudsigelse alligevel alligevel sørgeligt lidt samt utilstrækkelig med at støtte, at Internettets artikler udvikling.

Sammenlign disse slags tal i retning af gode tilbud, der er forbundet med Internet computersoftware ($ 4 milliarder euro), Internet-hardware (3000 millioner dollars), internetadgang bestemmelse (4200 millioner dollars) med 1995.

Hembrecht og Quist bestemt i hvilken Internet relevant virksomhed skovlede på plads 23.200 USD hvert år (en rapport udgivet i midten af ​​1996).

Og hvad følger reklame og markedsføring er næppe mere enocuraging.

forbruger interagerer og løsningen er normalt leveret til ham. Dette - den særlige skibsfart point - kan være en gradvis og enerverende epilog på spændende arrangement i forbindelse med bestilling snart med online sammen med en sats med hensyn til lys. Alt for mange mennesker alligevel klager over, at de ikke kan erhverve, hvad de bestilt, samt i hvilken leveringen er forfaldne plus produkter defekt.

Løsningen kan muligvis ligge inden for integration med hensyn til reklame og indhold. Pointcast, beregnet for eksempel, involverede reklamer lige ind i deres nyhedsudsendelser, konsekvent streames til brugerens skærm, når inaktive (de leverede en downloades produktiv display saver plus ticker i "push-teknologi"). Downloading vedrørende digital musik, online video medier plus tekstbesked (e-bøger), vil føre til øjeblikkelig tilfredsstillelse, der tilhører kunden og det vil øge effektiviteten med reklamer.



Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.