onsdag den 8. januar 2014

Syv tips om en slags Vellykket IP Telefoni Implementering - Teknologi

Ofte mens en virksomhed ser din nye IP-telefoni proces - den praksis synes at være i stand til at koncentrere sig om hardware i tillæg til software. Men en virksomhed 'national infrastruktur bestående absolut ikke blot med hardware og software, men også forbundet med mennesker. Den velstående omstillingsprocessen til IP-telefoni, vil ikke være afhængige alene ved teknologi. Det forudsætter de mange forskellige mennesker, processer samt services - de fleste af at arbejde sammen.

Planlægning, kommunikation, teamwork, samt at kende dine egne brugeres krav er normalt så store, når specialiseret ekspertise. Med denne centrale målsætning med tankerne, har jeg sat sammen den følgende Topkarakter syv metoder for en stærk IP-telefoni implementering. Disse største procedurerne gennem min egen ring viden og også kundeengagementer bare kan hjælpe dig tjene penge med din organisation.

Hvorvidt en god IP-telefoni setup består af noget som 20 telefoner eller endda 2000 telefoner, forsigtig og grundig planlægning, kommunikation, teamwork, vil sørge for succes.

Byg en tværgående HIT Team - den maksimale faktor i at sætte i aktion en effektiv IP-telefoni rendering vil oprette en ny tværgående High Impact Team hvoraf udover har den faktiske tekniske kompetence repræsenterer dog forbrugerne med alle samfund, mens i gruppen påvirket af implementeringen.

Centrale kunder fra besætningen indeholder en udøvende sponsor, en udfordring arbejdsstyrke bly, teknologisk innovation og sikkerhedseksperter, finans, dit omstillingsbord operatør samt udfordring ledelse. Dette godt repræsenteret selskab nødt til at begynde denne henrettelse ved hjælp af klart større dette mål, og også generelle målsætninger i projektet, plus på udkig efter denne opgaver essentielle for at opnå de mennesker mål.

Få dine brugere On Board - kamp for at omdanne er typisk i tillæg til ville være klogt at altid forventes. Håndtering af forbrugsvarer forventninger vil altid være vigtigt i starten. En vigtig metode til at opnå dette er helt sikkert at se på på afstand at mysterium foruden uncertainness en af ​​flere mennesker i dag påvirket gennem uddannelse, åbne op i tillæg til regelmæssig kommunikation.

Team Deltagelse - det er vigtigt for dig at have fået at engagement og samarbejde på de fleste andre iværksættere på start. Besætningen bliver nødt til at kommunikere for at programmere virksomhedens projektleverancer, tackle kapaciteter opløsning, specificere hardware, software, sammen med sikkerhedskravene, tildele tredjepart rendering tjenester, fastlægge den særlige udfordring vigtig metode og også milepæle samt skitse denne implementeringsstrategi.

Bruger Krav Drev Design Krav - du måske ønsker at forstå og har mulighed for at hjælpe med at spore brugeren foretrukne tjenester, produkter, løsninger, samt funktioner. Brug en slags kundeundersøgelse enhed for at identificere de nødvendige mobiltelefon funktioner bekræfte væsentlige internet forretningsmæssige krav plus genkende vigtige funktionaliteter, der tilfældigvis at være afgørende i din virksomhed. Du kan også benytte undersøgelse ligesom man udsigten til at være i stand til at indarbejde populære funktioner i den helt nye IP-telefoni procedure, og også der vil fastslå det egentlige mål, som evner skal have beføjelse til først.

80/20 Implementering Rule - En vindende formel for at gøre realisering involverer 80 procent prep sammen med 20 procent installation. Når det vedrører faktiske gennemførelse, ville din være en succes på dine IP-telefoni retningslinjer afhænger mange faktorer, som kan identificeres inden for 10 trin. Hvis alle målrette mod din tilgang først, vil den særlige udførelse besøge betydeligt glattere.

Trin 1. Lette gennemførelsen Planlægning

Trin 2. Hold Implementering Planning mødet

Trin 3. Definer Projekt Monitoring samt kontrol

Trin 4. Udvikle statusrapportering Struktur

Trin 5. Begynd Klargøring

Trin 6. Gennemføre Installer samt Konfigurer

Trin 7. Administrer Test plus Accept

Trin 8. Lever Viden Handoff

Trin 9. Sikre kundens accept

Trin 10. Projekt Afslutning

Indlæg Cutover Support - en fremragende handoff kræver en vis form for effektiv planlægning hjælp planen. Sikre installere personale er til rådighed til at generere de nødvendige ændringer hurtigt udover effektivt. Nogle mennesker vil glemme den rigtige måde at anvende omfatter sammen med ringe hjælp tælleren vil sørge forretningssystemer kan ikke bremset ønsker. enkelte er i stand til at kontrollere tanker mails. Følg vejen op langs med instruktion med en snart efter nat ud og glem ikke den fulde tilfredshedsundersøgelse.

Look at være i stand til at udnytte din nye IP-telefoni Investering - den reelle strøm forbundet med IP-telefoni, skyldes evnen til at integrere helt nye effektive programmer nemt. Som innovative applikationer kommer til at være til rådighed, skal din plukket systemet være kvalificeret til at aktivere denne tilføjelse af de egenskaber, for at din virksomhed kan opleve dine fordele, der kan finde sted i at rulle ud der en anden helt nye IP marketing kommunikation ansøgning. På dette aspekt kan du ønsker at omgruppere denne HIT gruppe plus gribe alle igen.

Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.