Trods den enorme vækst med nogle andre former for på internettet transmission ligesom podcasting plus hjemmeside konferencer, fortsætter email at være nummer motion online, begge lige operationel og personlig kommunikation. En meningsmåling praktiseret gennem Gallup udstillet som 71% i forbindelse med world wide web folk modtager samt post emails som minimum én gang hver uge. E-mail brug overskygger nogle andre foretrukne online rutiner som blogging, ny musik download, Facebooking sammen med shopping. p Email kommunikationen måske være enkel, kun komponere, skrive sammen med klik send! Selv om der er helt sikkert betydelig ansætte involverer mail om organisation kommunikation, vil overholdelse er forbundet med meget god e-mail etikette ikke være. Her er virkelig en bred vifte af forslag, du bør tænke over med hensyn til nyttige og dygtige organisation kontakt kommunikation.
a) Undgå at tage fat sarte problemer via elektronisk post - Det er faktisk stærkt anbefales ikke håndtere forretningskritiske problemstillinger via e-mail. Når opleves sammen med udsatte bekymringer, som muligvis har brug for en stor mængde af følelser, det som regel er det tilrådeligt at opdage din individuelle hud til at håndtere eller måske kan du bare vælge enheden i tillæg til at ringe.
b) nødvendiggøre simpel e-mail gearkasse med brugere - kunderne altid har en præference for styring organisationer, vil de nemt kan kommunikere hurtigt med. Du kan berettige følgende transmission gennem at sikre din virksomheds hjemmeside, og også brochurer har e-mail kontakt, du kan ende opnås med. At holde sig væk fra at blive spammet, bør du bruge penge på en fremragende anti-spam sikkerhed service.
c) Hold e mail records - Da købsprisen af elektronisk post at sende, få og også opbevaring overraskende lavt, når absolut ikke gratis, så sørg for du gemmer samt spare de fleste af organisationens e-mails. Dette omfatter indsamling plus sortering køber og små forretningspartneres e-mails, kontakter, backlinks og andre adresser. Hvis særlige tjekliste afgjort vokser stort, overveje at have en kontakt tilsyn software for dig at styre mange af de data.
d) reagere for dig at e-mails den 1. tilfælde modtager du - Mange erhvervsfolk undlader rundt imponerende deres særlige internet forretning kærester og indkøbere, fordi de overser, for at reagere på en stærk e-mail, at de har modtaget. Der er på ingen måde din perfekte tid til at svare igen eller endda videre en e-mail, den øverste periode er det samme alle lære det. Udsættelse håndtering vedrørende post kunne bevirke nogen at være i stand til at glemme, derfor, om en Send behov besvarelse eller måske videresendelse, gøre ideen med det samme. Hvis det kræver en lidt forskning eller måske konsultation, svare viser bestemt afsender, som det krav lidt tid som du får tilbage, der vil disse folk i det øjeblik det er muligt.
e) Følg de fleste email reagere på regler - Ved ansøgning mail til erhvervsformål, er en person, der kræves for at følge politikker sammen med retningslinjer, der vil styre din kontaktperson, der anvendes i denne industri, stat og også land. En verden af erhvervslivet er absolut blive en meget mere gennemsigtig hver eneste dag, men email forbinder burde holde på at være fortrolige plus fortrolige.
f) 10-sekunders regel - Da enhver virksomhed online marketingmedarbejder vender ganske aktiv levetid sammen med udfører over en ganske travl hverdag, at de ofte se bort fra oplysninger virkelig længere email. En elektronisk post sammen med over et par af grammatisk konstruktion hensyn over ti linjer hver og er enkelt for at springe, når der udgives en e-mail, er det fineste, der vil slides ting til begrænsede stykker samt lyde for at skabe denne hurtig på en computer ejeren at kunne læse. De ti-sekunders koncept hævder som når en kunde åbner en e-mail, bør de lære inden for ti minutter, hvad den faktiske post vil være ca.
Effektiv e-mail tilsyn kan hjælpe med bedre at din e-mail verbale udvekslinger i en fremragende grad. Når du begynder næste fleste af disse enkle instruktioner, at du er på din måde for dig at genoprette din virksomheds kommunikation.
Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.