tirsdag den 19. november 2013

Singapore Airlines flyver High Thanks, der vil sin kundeservice kultur - Business - Kundeservice

p Som en erfaren foredragsholder, jeg typisk afslører historier sammen med eksempler, der involverer selskaber, der tilbyder fremragende service. Én organisation, der er nemt at hjælpe med at tale om, vil blive Singapore Airlines. Det giver gjort en stor køber servicekultur.

Profitable årligt siden begyndelsen, Singapore Airlines (SIA) jævnligt er sejrende internationale hædersbevisninger med hensyn til bedste service og in-flight kvalitet. Her er præcis, hvordan de gør det:

1.. Klarhed og Engagement. SIA fokus på det er køberen tjeneste traditioner er faktisk klar. Ønsket rapporten samt center værdiansættelser etablere, uden tvivl, kan denne kvalitet support være et vigtigt mål samt troen tilhører flyselskabet. Hver væsentligt spørgsmål, spørgsmål eller måske afgørelsen anerkendes som lyskilde i motivationen til at levere en verdensklasse shopper udbyder kultur.

2. Løbende uddannelse. Uddannelse alvorligt er ikke din engangs-affære i hele denne specifikke køber program kultur. SIA er klar over, hvor hver dag kundekontakt kan dræne tænker, at forbruger mål tendens til at være ofte i stigning.

For at opfylde denne form for udfordring, fire træning sektioner fra erhvervslivet (Cabin Crew, Flight Operations, Commercial plus Management Development) giver et bredt udvalg i forbindelse med uddannelsesprogrammer for dig at styrke kundeservice kultur.

Hvorvidt fra klasseværelset gennem Fuldskalasimuleringerne eller måske på det job, der er SIA hold søsterselskaber løbende opfordres til at være i stand til at opgradere, opløfte og forbedre deres egen funktionalitet plus bevare udsigten assistance kulturen.

Training at generere udsigten udbyder traditioner praktiseres ikke simpelthen bare løbet robuste økonomiske tider. Selv over nedgangstider går SIA udgifter af penge i hele coaching og oprette sin klient support tradition. Dette viser flytrafik en dobbelt fordel. p første det gør det muligt for SIA for dig at stige videre med niveau af kvalitet hjælp, når forskellige andre luftfartsselskaber struktur tilbage. For det andet, det viser alle eller nogen SIA medarbejdere denne endeløse vide sammen med forbedring er meget vigtige principper for succes, ikke nødvendigvis simpelthen nice-to-have bonusser.

3.. Karriereudvikling. SIA medarbejdere er som regel rutinemæssigt vurderes for funktionalitet plus potentiale. Høj-flyers (høj funktionalitet plus potentielle) er opdaget tidligere såvel som gives hver enkelt sandsynlighed for at vide udover at vokse i virksomheder shopper udbyderen kultur.

Topledere er normalt effektivt skabt sammen med tilbagevendende rotation gennem bedste arbejdsstillinger inde i virksomheden. Dette udløser en overvågning selskab sammen med god bredde og også dybde, ved hjælp af din opformeret forståelse af "det store billede", og med en investering for at fuldføre hud anti rynke creme allerbedste for dine købere plus erhvervslivet, blot ikke er beregnet til én afdeling og også en anden.

4.. Intern kommunikation. SIA er normalt en stor organisation, med en masse mere end 28.000 medarbejdere (herunder datterselskaber) baseret omkring i verden. Folk fra flere etniske interagerer for at levere en problemfri og regelmæssigt positive klient oplevelse. I selve pilot pulje på sin egen over 25 lande har en tendens til at være repræsenteret!

at bevare alle mennesker omkring samme bølgelængde, og også styrke kundeservice kultur, SIA udgiver en lang række team nyhedsbreve, internetsider sammen med en regelmæssig hele virksomheden magasin.

Regelmæssige interview klasser vedrørende administration sammen med medarbejdere holder forbindelsen flyder. Et program med navnet "Medarbejdere ideer inden aktion" med til at sikre, at nye idéer til avancement tiden er sat frem til at udvikle udsigten support kultur. Halvårlige business sammenkomster tilbyde en anden forum for spredning sammen med at analysere resultater inde salg, marketing, udbytter og køber tilfredshed intervaller på denne shopper support kultur.

5.. Konsekvent ekstern kommunikation. Uanset deres annonce er omkring nye destinationer, nye flyvemaskiner, onboard køkken, eller endda helt nye stole i tillæg til fritid tjenester, vil den berømte "SIA Girl" skal ofte featured.

Hvorfor? Fordi under indsamling til SIA er bare ikke flyet, sæde, aktivitet eller destination. Det vigtigste punkt her skal levere service af høj kvalitet, plus "SIA Girl" vil være virksomhedens identitet, din personificeringen af ​​denne bistand plus virksomhedens kundesupport kultur.

kursus værdsætter det vil tage hele din SIA firma til at levere fantastisk service, men viser et øjebliksbillede på den smilende ingeniør, en pålidelig pilot eller måske en ny venlig mobiltelefon bookinger agent normalt ikke ville bære identiske ensartethed i ekstern kommunikation : Den "SIA Girl" betyder fejlfri god kvalitet udbyder plus er et ansigt, der tilhører virksomhedens kundeservice kultur. I dit flyselskab eksterne kommunikation, er hun hele tiden der.

6.. Tilslutning ved hjælp Kunder. SIA skaber en samordnet arbejde for at bosætte sig i kontakt med købere via in-flight undersøgelser, køber center sæt og også hurtig respons på hver ledsager eller problem, de modtager. SIA derefter konsoliderer denne indgang ved hjælp af nogle andre kritiske data til at bygge en ny kvartalsvis "Tjenesten Performance Index", som er temmelig omhyggeligt set gennem flyselskabet.

Hyppige flyers holdes godt forbundet, sammen med konkrete budskaber, smukke tilbud og kurser forudsat flere gange for at være i stand til Priority Passenger service (PPS) medlemmer. Og meget gentagne flyers opnå et lukket samfund "Solitaire" status, der har en bred vifte hensyn uvurderlige privilegier: mest rummeligt check-in, ekstra bagage, vigtige dagsorden siddepladser og lægge det ud notering, sammen med mere. (Jeg er en slags meget hyppige flyers, så godt som jeg nyder det!)

7.. Benchmarking. Flyvningen samfund er faktisk hård konkurrence sammen med hver enkelt virksomhed, der ønsker innovative metoder "komme forud for pack." SIA sporer konkurrenters udviklingen nøje. Selv ude flybilletprisen industrien, SIA synes at innovative metoder til at forbedre og dyrke det har shopper support kultur. Når hoteller, banker, restauranter, i butikken sites samt andre selskab på markedet sektorer kræver en handling frontward inden for deres faciliteter, bekvemmelighed eller komfort, SIA ure nøje for at se, hvad der præcist kan vedtages, samt tilpasset din luftfartsindustrien.

8.. Forbedring, investering og innovation. Fra de tidligste dage, besidder SIA lavet en solid kompetence til at anlægge, at bly sammen med udfører spørgsmål forskelligt, præsentere nul omkostninger mad og drikke foruden headsets, fax produkter ombord, unikke video tutorial vindue skærme i tillæg til telefoner i hver eneste sæde , cutting-edge spil og in-flight underholdning, "bog selve Kok" bistand til konkrete måltider inden First sammen med Business Class, telefon, fax, e-mail samt internet check-in, moderne lastefaciliteter - denne liste fortsætter samt på.

dedikation til at hjælpe uafbrudt forbedring er normalt kombineret med en social bestemmelse giver det ud, få det til at fungere, og bemærke dette igennem. Ikke bare om enhver innovation lykkes samt nogle er normalt sidst skrælles programmet (faxmaskiner tendens til at være langt væk), ikke desto mindre SIA kan gøre alt sandsynligvis hårdt arbejde at se afgørende for succes - eller eller oprette denne fra kunden program kultur, der har skabt.

9.. Belønninger og Recognition.While gode medarbejdere samlede præstation er absolut anerkendt at have en større gaffel ud samt positioner, er stort set den mest eksklusive ære faktisk reserveret med hensyn reelt fremragende service.

"Direktørens Transforming Customer Service Award" er absolut gives på årsbasis, der vil teams og enkeltpersoner, der besvarer forskellige klient situationer, der har bemærkelsesværdigt positivt, progressiv eller uselvisk arbejder med service. Denne pris giver meget lidt skattefordel, men det vil være den mest beundrede udmærkelse inden for flyselskabet. Vindere i tillæg til deres egne familier flyves at kunne Singapore for en særlig spise fest, er historien sundheden for deres bestræbelser offentliggjort fra måned til måned magasin, samt deres personlige rang for en "Managing Director Award Winner" er altid en ny markør associeret med differentiering beregnet til livet, hvilket yderligere mere fremmer den faktiske business 'forbrugerservice kultur.

10.. Professionalisme, Pride samt overskud. Det endelige resultat af indsatsen er virkelig en kunde udbyder kultur, der er helt sikkert ihærdigt fuldt forpligtet til at være i stand til forbrugerne sammen med stabil forbedring.

Staff stolthed samt sans involverer ejerskab vil blive observeres indenfor måde nogle mennesker skjold bestemt flyselskab navn samt deltage i programmer ligesom den "fly adoption"-ordningen.

god indtjening kan opnås, selv om det ikke er en slutning i sig selv. Snarere SIA overskud er generelt "bifald fleste mennesker får med hensyn til levering konstant god kvalitet plus service, der vil vores kunder."

Betyder det meste af denne særlige betyde, at SIA er absolut perfekt? Selvfølgelig ikke. Selv SIA ikke kan opfylde hver enkelt kunde hver gang. Tasker færdes på afveje, telefon spor bliver til overbelastet, sammen med måltider på 39.000 meter er normalt ikke konstant helt deluxe. Der kan være plads til at få forbedringer, selv inde i mest effektive klient program kultur.

Med en track record for succes, har SIA kom til at arbejde dobbelt så hårdt for at stoppe at blive selvtilfredse ud over at kaste billede af det ansvar at din konstruktive shopper program kultur. Ledere skal tilbydes at justere i stedet for vise sig at være arrogant og også defensiven. Personalet burde være utroligt tilhører flyselskabet endnu fortsat være foregribe passager forslag, rådgivning og nyttige kritik til konsekvent at opbygge den reelle køber, assistance kultur.

beskrivelse af en virkelig dedikeret flyselskab kunden er en anden person, der er glad for, mens du bruger tjenesten, lokker med flyvningen igen, foreslår, at flybillet, der vil andre mennesker og tager den tid, ud over at arbejde for at påpege måder aircarrier ikke desto mindre forbedre.

Jeg ser frem til min flyvninger om SIA plus jeg bruger bestemt udbyder flere gange hver måned. Mine beskeder samt uddannelse pakker normalt krydret med konstruktive rapporter fra dit flyselskab historie og lore. Og min egen send hjælpe SIA involverer nok tanker i tillæg til strategier til at hjælpe dem med at styrke samt yderligere udvikle hans eller hendes gode forbrugernes støtte kulturen.

Singapore Airlines giver nået min hengivenhed jorden og fra himlen. De har købt en nem måde for at rejse - og også at drive en meget indbringende virksomhed med en fremragende shopper program kultur .



Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.