fredag den 1. november 2013

Top Fem Secrets at kunne reklame strategier, begyndende med din første annonce - Reklame

dag næsten alle reklame taktik fokusere på at nå tre grundlæggende mål, da Small Business Administration foreslået omkring reklame din virksomhed: 1) at fremme forståelsen af ​​en lille virksomhed såvel som dens emne eller tjenester, 2) at fremme indkomst lige såvel som "tiltrække konkurrenternes kunder", derudover 3) etablere eller måske forvandle din virksomhed 'image. Med andre ord, ønsker reklame at informere, overtale, ud over at påpege de særlige forbruger. Med disse slags målsætninger omkring tankerne, holde mange organisationer til en slags generel fremgangsmåde, som normalt smykker fremme på de andre reklame-projekter ud over de generelle reklame ambitioner tilhører business.An fremme taktik er normalt en plan skabt for at hjælpe kommunikere tips om tilbud til at hjælpe muligheder forbrugerne inde i forventning involverer tigger disse folk at købe disse produkter sammen med tjenester. Denne strategi, så snart bygget i en rationel og intelligent måde kunne afspejle yderligere erhvervslivets interesser (samlet budget, mærke anerkendelse indsats) samt quests (offentlige image ekstraudstyr, marketplace aktie vækst) samt. Selv mens en lille virksomhed omfatter begrænset kapital og er i stand til at give det maksimale beløb kapital for dig at fremme som en væsentlig corporation, det kan endda nu oprette en imponerende fremme kampagne. Det afgørende vil være kreativ plus imødekommende planlægning, etableret omkring en dybdegående kendskab til dit mål forbrugerne såvel som de strategier, der er ansat til at nå dette vil consumer.STAGES of Advertising STRATEGYAs en online-forretning begynder, på listen over vigtige sysler med reklame og markedsføring skal være at bygge forståelsen af ​​denne virksomhed såvel som deres produkter. Når denne virksomheds omdømme er faktisk anerkendt såvel som deres poster er placeret inde markedet, mængden af ​​aktiver, der benyttes i forbindelse med markedsføring og reklame vil skære ned, fordi forbrugeren udvikler en form for loyalitet over for produktet. Ideelt, der organiserede sammen med stadigt voksende klient sat faitth på kunne før eller senere hjælpe virksomheden i det har bestræbelserne på at transportere deres fremme information ud og ca på markedet, både som et resultat af det er at få beslutningerne samt det har de vidnesbyrd med hensyn til varer eller service.Essential til at snarere fuzy fremgangsmåde kunne være væksten af ​​enhver "positionering erklæring, din indstilling erklæring præciserer lige hvordan din virksomheds tillæg (eller tjenesteydelse) er differentieret gennem mennesker af større konkurrenter. Med denne erklæring fungerer virksomhedsleder intellektuelle ambitioner til konkrete planer. Endvidere fungerer det bestemt post som base for udviklingen af ​​en markedsføringstilladelse forslag, som er sammensat af de særlige elementer, der vil gøre op, at reklamebudskabet er "copy-platform. "Dette system skildrer selve billederne, kopiere, samt fine kunst gøre jobbet som virksomhedsejeren mener kunne annoncere den særlige product.With disse konkrete mål, de næste komponenter i at fremme tilgang bør overvejes: målgruppe, produkt koncept, transmission medier og reklame og marketing budskab. Disse aspekter tendens til at være på kernen af ​​en markedsføring og reklame strategi, og vil også ofte mærkes som denne "kreative mix." Igen, hvad de fleste annoncører angst fra første er klart indstilling up plus fleksibilitet. Og vigtigt at være i stand til den slags mål er kreativitet, plus potentiale for dig at overholde nye nuværende markedstendenser. En stiv markedsføring taktik ofte fører med en taber industrien aktie. Derfor er din centrale elementer om reklame og markedsføring teknik nødt til at blande inde i en måde, der gør det muligt for dit budskab for dig at konvolutten dette mål forbruger, der tilbyder rigelig udsigt for denne forbruger til at hjælpe blive hjemme med markedsføring og reklame message.1. tilsigtede forbruger Målet for forbrugeren kan være en udarbejde mix off personer. Den består af hvem der endelig køber dit produkt, samtidig se, at dem, der beslutter præcist, hvad merchandise skal købes (men ikke stykker papir investere i det), og dem, der påvirker produkt eller service køb , ligesom børn, ægtefælle og venner. Med købet at erkende, at målet forbruger, samt styrker skuespiller på nogen opnåelse beslutning, vil det være vigtigt for at fastlægge tre normale kriterier i forhold til den næste forbruger, talte som over gennem ., Small Business Administration: 1 Demografi - Alder, køn, job, indkomst, etnicitet og hobbies.2 adfærd - Når overvejer forbrugernes adfærd en marketingmedarbejder behov for at analysere, at forbrugerne vidende af bosserne sammen med sin konkurrence. , arten af ​​leverandører sammen med ekspertise forbrugeren bruger i øjeblikket, samt de konkrete typer af appelsager, som kan være nok overbevise forbrugerne til at tillade særlige annoncørens varer eller tjenesteydelser en chance.3 behov og ønsker -. her en annoncør har at afgøre forbrugernes behov - både hele enkle vendinger sammen med om selvopfattelse, etc. - og den slags pitch / budskab som helt sikkert vil overbevise, at forbrugeren, at denne annoncørens udbydere eller endda varer vil kunne opfylde alle de needs.2 . produktkoncept Tillægget Begrebet udvikler sig ud af de regler, der er anerkendt inden for "positionering erklæring." Hvor tillægget er placeret inde industrien vil dominere den slags i forbindelse med værdiansættelser din håndlavede smykker repræsenterer dermed den måde, hvorpå målet kunden modtager, hvor produkt. Derfor er det nødvendigt at huske på meget lidt supplement er som regel bare sig selv, men en "bundt af værdier", hvor protektor bør være i stand til at genkende med. Hvorvidt formuleret inde præsentationer denne påpege sex, humor , romantik, videnskab, maskulinitet og også kvindelighed, at forbrugeren skal være i stand til også at tro på produktets representation.3. kommunikationsmedier Den forbinder presse er en indebærer hvorigennem fremme besked kan sendes mod forbrugeren. I tilbehør til at hjælpe internet markedsføring sigter sammen med kapital begrænsninger, dine ejendomme, der tilhører målet for køberen skal ses som en marketingmedarbejder fastslår, hvad lagerenheder at kunne bruge De sorter af pressen kategorier hvorfra annoncører kan gøre bestå af denne følgende:. * Print - primært avisudgivere (både dagligt og også dagligt) sammen med magasiner * Audio -. FM-og AM-radio * Video -. salgsfremmende videoer, infomercials * World Wide Web * Direct mail * Udendørs reklamer -... Billboards, reklamer på offentlige transportmidler (førerhuse, busser). Når du har valgt din metode, som er 1) i de finansielle vilkår inden for rækkevidde, og også 2) mere end sandsynligt, at arive på dit mål publikum kræver en marketingmedarbejder til dagsordenens denne udsendelse af deres reklamer. Den media tidsplan, se, at identificeret ved hjælp af Hills, er faktisk "en blanding af særlige tilfælde (for eksempel ved hjælp af dagen, ugen, og også måned) til enhver tid annoncer er normalt indsat i lagringsenheder motorkøretøjer, og også leveres i orden at fokusere på publikum. "4. reklamebudskab En forfremmelse koncept er styret af denne" reklame eller budskab platform, "det er faktisk en kombination af, at reklamer mål, kopiere, kunst, samt skabelse værdier. Denne kombination er størst anerkendt efter et koncentrat på personlig kan analyseres, posten teori omfatter tilfældigvis skal etableres, og medierne og køretøjer er for nylig blevet valgt. På dette tidspunkt, kan dette fremme konceptet rettes i en meget betongulv publikum til at nå meget unikke mål. Der tendens til at være tre store regioner, hvor en annoncør bør se på, mens bestræber, der vil bygge en stor effektiv "reklame platform":? * Hvad omfatter produktets specielle funktioner * Hvordan komplette individer se på produktet Hvad er egnet til at fremme disse til bestille dit produkt? * Hvordan udrette udfordrere rang inde i ansigtet på forbrugeren? Er der nu stort set alle svage punkter inden for deres holdninger? Hvad er normalt deres styrker? fleste virksomhedskonsulenter rådgive leje en marketing agent at skabe den faktiske kunstværker i tillæg til komponere kopien. Men utallige små virksomheder ikke ejer at up-front penge at lease denne form for en stærk agentur, og som en konsekvens kræve at oprette deres unikke markedsføring og reklame stykker. Når du gør dette en slags virksomhedens leder skal følge flere væsentlige guidelines.5. COPY Når man bygger forfremmelse budskab er det væsentligt at huske på dit primære mål kunne være at konversere oplysninger om virksomhed, og det er produkter og løsninger samt tjenesteydelser. Den "selling forslag" kan opføre sig som en metode her, hvilket er sikker på reklame og markedsføring opfylder hele marketing mål. Mange virksomheder får mest ud af et tema eller et slogan som kernen i denne form for indsats, der understreger væsentlige funktioner, der hører til virksomhedens varer inden processen. Mens noget må være vant til at animere tema ... pleje skal træffes for at aldrig eliminere den faktiske grundlæggende budskab, mens i jagten på unikke reklame. "Når du skriver din kopi, direkte terminologi (at sige lige, hvad man tilkendegiver inde i en positiv, snarere så negativ måde) kan vises for at være den bedste effektive. Ideen forslag det din et mindre beløb målgruppen besidder at fortolke eller optrævle bestemt budskab, jo enklere denne meddelelse vil være at hjælpe læse, forstå, foruden at træffe foranstaltninger på. Da Jerry Fisher set i Entrepreneur, "To stavelse sætninger ligesom 'gratis bog,' hurtig hjælp," plus "tabe" er den form for markedsføring email dette bør du ikke må gå igennem, at de er effektive. Ved af som jeg foreslår, de kan være let for at hoved til at hjælpe læses i sin helhed troede, at de er 'læse' med et øje fast blink som et alternativ til som lineær ordskvalder. Så med hensyn til en marketingmedarbejder søger behandling i verden overskyllet indeni reklamebilleder, det er fornuftigt at yde denne besked-i-et-øje-blink metode til at din offentlige bevidsthed -. være dem for indtægter slogan og endda et produktnavn "Teksten frembringelser skal være klart skrevet, vedhængende til konventionel grammatiske retningslinjer. Selvfølgelig foretage effektive overskrifter det muligt for dette publikum at sikre en opfattelse forbundet med selve reklamen vigtigste stil og ikke at skulle læse meget af den faktiske kopi. En reklame, der har "50% rabat" med fed sorte bogstaver er ikke lige let at være i stand til at læse, men det sikkert er som regel nemt at hjælpe med at forstå.

Gives vores egen en gang om måneden papir fuld af nyttige tips om andre stillinger til at hjælpe dig med at konstruere din virksomhed, hovedet over til denne hjemmeside nu:

Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.