søndag den 17. november 2013

Vehicle bus - Core Drilling Rig - China Waterwell Drilling Rig - Business

Baggrund primære drift gør det muligt at fremme af bil eller lastbil multi-level engineering var de særlige gennembrud fremstillet i elektronik bundne marked erhvervslivet i almindelighed og føderale restriktioner håndhæves specielt mens i USA, så de kan bidrage til at gøre instrumenter miljøvenlige Med strenge begrænsninger placeret rundt i emission un ønskede gas med de biler, der blev ekstremt hårdt for at opnå denne særlige en højere standard aftale med uden hjælp fra omkring snowboard computing-enheder på bordet elektroniske produkter har bidraget udstrakt til at hjælpe køretøjets ydeevne beboer lethed og komfort enkel fremstilling og kursudvikling På bare én gang ar / c har været i al sandsynlighed et fælles elektronisk apparat med en bil alligevel på dette tidspunkt stort set hver eneste komponent i denne bil giver flere elektroniske digitale funktion Som nævnt ovenfor en hel om den faktiske regelmæssige elektroniske digitale moduler på lige nu s biler eller lastbiler er generelt denne Engine Control Unit ECU den særlige Transmission Control Unit TCU denne Anti shut bremsesystem ABS og den menneskelige krop manipulere moduler BCM En elektronisk digitalt styre modulet normalt får sit input fra receptorer tempo temperaturer stress og så videre, så den bruger med sin beregning Forskellige aktuatorer er ansat til at mobning de særlige foranstaltninger afhængig dette modul træk, isnende fan omkring omdanne udstyr eller noget andet Modulerne burde transaktionsdata vedrørende uafhængigt i normal operation fra motorkøretøj For eksempel denne motor skulle viderebringe til din tranny hvad den faktiske website hurtighed vil være, og de Tranny krav om at informere andre togter, hver gang et gear færdes sker Dette skulle swap data hurtigt samt pålideligt tog fremme af auto-nettet Køretøjet netværk er en lav til middel forbundet med informationsudveksling Auto-grade marked hurtigt forstod dette complexness for elektrisk hvert enkelt modul til næsten hver anden modul sådan elektrisk design vil ikke kun blive kompliceret kan meget vel burde være re-struktureret hængsling af hvilke moduler lå inden for specifikke køretøj For model din bil blottet for den anti lock bremse modul vil have for at blive kabelforbundet anderledes end den, der omfattede anti bremser Industrien verts Svaret på dette spørgsmål syntes at være at skabe dit centrale netværk inde køretøj Moduler kan meget godt være sluttet til netværket sammen med kunne meget vel være i stand til at tale med et andet modul dette blev installeret til netværket Dette design blev enklere at hjælpe konstruere mindre kompliceret at tage sig af, og forudsat, at mobilitet til at omfatte plus fjerne løsninger uden at krænke hele din bil aziner elektrisk arkitektoniske beherskelse Hvert modul en node for bil eller lastbil netværk regulerer særlige kendetegn vedrørende dets funktionalitet sammen med kommunikerer ved hjælp af denne forskellige moduler efter behov ved hjælp af en standard standardprotokol dækker køretøjet samfund Networks var ikke nyskabende, men deres praktiske program til at hjælpe denne bil var Systemerne med motorkøretøjer kaldte hensyn Low Cost Immunitet ekstern støj evne til at kontrollere i barske miljøer Samlet robusthed plus pålidelighed Selvom dette køretøj netværk ikke placere en stor mængde stress i records throughput dette krav til meget mere på denne telefon behandling fortsætter som vil rejse forbedringer med henblik på at de fleste af disse netværk for dig at producere højere hastighed forbinder blandt eventyr protokoller fysiske medier plus Stik Der er forskellige anlægstyper sammen med metoder, der anvendes i motorkøretøjer ved hjælp af mange mærker Mange virksomheder er normalt at stimulere en regelmæssig forbindelse proces alligevel har man ikke været over på protokoller Fælles køretøj busser metoder omfatter CAN Controller Area Network en stærk økonomisk meget lav hastighed seriel bus for at komme sammenkobling automotive stykker VAN Vehicle Area Network FlexRay en slags normale formål højhastigheds-protokol med beskyttelse betydelig features LIN Local Interconnect Network en nominel udgift omkring køretøjet under cirklen J1939 og ISO 11783 en god version med CAN om landbruget såvel som professionelle biler fleste medier Oriented Systems Transport en top hurtighed multimediesystemer brugergrænseflade D2B Domestic Digital Bus en meget hurtig hiburan grænseflade Keyword protocol 2000 KWP2000 en protokol beregnet til auto-grade analyse gadgets går enten på den serielle tier, og også omkring CAN DC BUS Automotive el tier samtale multiplex cirkel IDB 1394 SMARTwireX J1850 ISO 9141 I II J1708 foruden J1587 SPI IIC Fysisk Transmission Media Nogle, og også de fysiske Tranny lagringsenheder nem brug i bil eller lastbil systemer Enkelt indsætte Twisted Pair Fiberoptiske Power tier kommunikation Stik On Board Diagnostics stik OBD et par af seksten pinkode Derudover en masse store bilfabrikanter udnytte hans eller hendes proprietære auto bus specifikationer eller overlay proprietære mails mere end tilgængelige standarder denne form for at se, at CAN protokoller Brug stub jeg varmt anbefale dig komme væk fra, da dette vil sandsynligvis altid blive yderligere udfyldes foruden korrigeret Vehicle Messaging protokoller Protocol Version Start Slut År Producent køretøjstyper Ansøgning resumé FlexRay 2008 BMW biler og lastbiler FlexRay 2008 Volkswagen biler FlexRay 2008 Daimler AG biler og lastbiler FlexRay General Motors biler kan 1986 mange ISO 11898 en enkelt en masse MOST 160 Ford BMW DaimlerChrysler foruden GM autos J1850 GM biler J1850 2008 Chysler autos J1850 Ford biler APC Ford biler ISO 9141 I II 2008 Ford køretøjer VAN 2008 PSA Peugeot Citron biler og lastbiler VAN 2008 Renault autos J1939 2005 giver flere store lastbiler Class5 8 J1708 1587 1985 beliggende Volvo AB næsten alle amerikanske pick up truck mærker store pickups Class5 8 Tidlig historie forbundet med busser på GM Køretøjer Den allerførste anerkendte GM fakta tilslutning tilslutning fra blot en digital modul for at kunne endnu en var blevet indført i hele den pågældende 1980 unit 12 måneder Cadillacs Genvejen havde været en wire scenen for at være i stand at udstede backlinks din hjemmeside deal med modul for brændstof data-panel I modelår 1981 næsten alle GM personbiler for enhver amerikansk sektor udnyttet de samme filer forbinde til test-stik med hensyn til at sætte enheden sammen strækningsdiagnose Værdien af ​​dette fakta med diagnosen emissions metoder lige efter kundetilbud blev hurtigt diagnosticeret foruden læseren udstyr er designet til at perspektiv og fejlfortolker billederne stream The fakta serien blev den nøjagtige rækkevidde af hvilke fyret op denne Check Engine bordlampe inden for de midler paneldata var sendes med 80 bits per Securities and Exchange Commission er 9 ruller hver krop 21 år bytes strukturer 2 nogle sek transmission I 1981 model år Cadillacs ikke én, men to 80 berøringspunkt til niveau links var aktuel med andet link hensigt med motoren manipulere modulet i vejret styre modulet I 1982-design 12 måneder brændstofindsprøjtning motor manipulere quests besad info interfacet flyttet til en dedikeret hele øjeblik tilslutning Corvette samt 2 dine fem L maskiner I denne 1983 typen år eller så datahastigheden omkring udbuddet skudt hjemmeside håndtag quests syntes at blive fordoblet for at 160 lille smule ersus I denne 1984 design kalenderår Corvette Instrumentpanel anvendte oplysninger om brændstof shot motor kommando modul s filer hjemmeside på denne 1985 stil sæson Cadillac FWD C motorkøretøj havde en digital procedure dette have scenen for at hjælpe punkt optegnelser backlinks i mellem nogle få elektriske eventyr og en dedikeret sæt up tier diagnosestik På dette 1988 og 1989 typen år Buick Reatta og også 1986 1989 unit sæson Buick Riviera touchscreen CRT belastede autos en 8 192 bit s data buss var integreret i mellem vores krop computer modul sammen med forsamlingen kollektionen stik vejr styre modul plus CRT controller Dette syntes at være GM azines første multi efterår filer bus Alle GM biler vedtaget netop denne bus, fordi helt nye motorstyring moduler er blevet udviklet Denne bus forblev standard GM bil bus indtil 1996, når CAN-bus lykkedes det Referencer Ronald W Cox Local Area Network Technology Anvendt til at hjælpe bilindustrien elektronik Kommunikation IEEE Transactions on Industrial Electronics VOL IE 32 Nr. 4 November 1985 Page 327 333 Eksterne links http online verden interfacebus com Design_Connector_Automotive html Kategorier Computer busser

Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.