lørdag den 15. februar 2014

Internet A Medium eller måske en besked

stat på nettet

en foreløbig rapport i forhold til den fremtid med internettet

Hvem er de mål, der omfatter internettet?

Brugere - forbundet med websteder, sammen med at interagere med det

enhederne linjer samt talende værktøj

formidlere (f.eks selskaber vedrørende on-line fakta eller måske internetudbyderne).

Hardware leverandører

Software eksperter sammen med beslutningstagere (browsere, webside udviklingsværktøjer, specifikke programmer, kloge agenter, google og også andre).

"Hitchhikers" (søgemaskiner, kloge agenter, Artificial Intelligence - AI - metoder og mere)

Content beslutningstagere og også transportvirksomheder

Leverandører af monetære midlerne (i øjeblikket - erhvervs-og erhvervslivet, og også den institutionelle kontanter langsomt ved at blive erstattet af blot markedsføring og reklame penge)

skæbne hver forbundet med de fleste af disse elementer - individuelt og også med solidaritet - vil formentlig finde ud af denne skæbne fra internettet.

Den allerførste punkt fra internettet historiske fortid syntes at være fuldstændig forældet ved hjælp af bærbare troldmænd. Således næsten ethvert forsøg på at forudsige sin fremtid behandles primært byder dens komponenter plus software program komponenter.

medieeksperter, sociologer, psykologer, der sælger VIP var blevet stadig tilbage ud af din kollektive forsøg på at opdage din nærmeste fremtid hud fra internettet.

Så meget, da indholdet materiale kan være berørt, at Internet ikke kan i øjeblikket for at være et nyt medie. Det vil ikke fungere sammen - snarere det er den meget uorganiseret bibliotek, generelt at indarbejde de skrifter, der er forbundet med ikke-fremtrædende storhedsvanvid. Det vil være den øverste narcissistisk oplevelse. Den stærke forbindelse med udgivelse boliger i tillæg til fagligt stof nyhedslæsere er afgjort skifte det af dårlig kvalitet landskab, selv om.

Lige siden opfindelsen af ​​fjernsynet generelt har der ikke ske at være noget på alle som bønfaldt at få et medium som internettet.

Tre analogier forår til hjernen enhver tid overvejer internettet omkring deres nyeste state:

En uordnet beredskabslager

En nerve organer netværk eller måske sent om aftenen lige vedrørende tidligere steder (telegraf, telefoni, jernbaner)

En frisk sted

Disse metaforer tilskynde blevet yderst nyttig (endda business-wise). De tillader os at være i stand til at definere, at kommercielle muligheder indlejret inde i internettet.

Men at de ikke hjælpe os alle omkring forudsige det har den kommende inden for sit forandring i til et medium.

Hvordan vil en nyskabelse bliver et nyt medie? Hvad sker der vilje, når det kan komme til at være en? Hvad er absolut den lille samling fjerne indledende drift af teknologi fra sin forandring direkte ind i et andet medium? I nogle andre ord: når kunne vi sige at hvor nogle teknologiske fremskridt tilbydes fødsel til din helt nye medie?

Dette arbejde desuden rabat overvejer foto af internettet, efter udviklet sig lige ind i et medium.

Internettet byder dette en masse af unormale kendetegn inde i historie med medierne.

Det besidder absolut ingen central struktur eller måske organisation. Det vil være komponenter sammen med software uafhængige. Det (næsten) ikke er udsat for at hjælpe lovgivning eller eller regulering. Overvej tilfældet er forbundet med at installere musik på internettet - kan det være ensbetydende med henblik på at et stort arbejde i forbindelse med optagelse af sange (et brud med hensyn til loven om ophavsret)? Dette omfatter været den egentlige kerne i den juridiske kamp involverer Diamond Multimedia (de mærker, der hører til Rio MP3-enhed), MP3.com og også Napster samt optagelse forretning i Amerika.

Internettets muligheder dataoverførsel kan ikke være lineær - der er tilfældigt. Det meste af det har "broadcast" kan ikke "modtaget" overhovedet. Det giver mulighed for den særlige smalleste vedrørende narrowcasting som følge af ansættelse af e-mail udstationering lister, debat grupper, koncept boards, eksklusive radiostationer stationer og chats. Og det kan være, selv et mindre del af strejkende alle på listen mærkværdigheder. Disse idiosynkrasier formentlig også vil præge de særlige dynamik med internettet som et medie. Dyrkning uden mærkelige rod base - det kan være bundet til at give mærkelige bær siden dit medium.

Så hvad udsigterne virksomheden skal den særlige internet repræsentere?

Jeg formoder, at de er, at de er inden for et par brede kategorier:

Software og også hardware i forbindelse med selve Internettets fremtid som en metode

Content skabelse, ledelse og også licens

Kort over Terra Internetica

Brugere

Hvor mange Internet ende brugere er der? Hvor mange af dem har adgang til World Wide Web (World Wide Web - WWW) samt bruge det? Der er normalt ingen entydige statistik. De nøjagtigt, hvem der formoder at levere, at svarene (herunder ISOC - Internet Society) - regne temmelig ufuldstændige og forudindtagede ressourcer. Andre bare bluff.

Alligevel ville alle synes at vil samtykke i, som generelt er der, fra mindst 100 zillion aktive mennesker inde Nordamerika (Nielsen foruden Commerce-Net rapporter).

Fremtiden er uundgåeligt en masse mere vag i forhold til den særlige stede. Autoritative konsulentfirmaer forudsige 66 zillion dynamiske forbrugere i 10 aldre tid. IBM forudser 700 millioner brugere. MCI vil være en meget mere enkel at bruge tre millioner. Ved udgangen er forbundet med 1999 var der 130 zillion tilmeldt (men bestemt ikke aktiv) brugere.

Internettet - et elitært sammen med chauvinistiske Medium

typiske person fra internettet vil være frisk (30), med en akademikere kulisse og enorme indtægter. Den del af de skolede, og også den vel-to-do blandt de endelige brugere af internettet er tre situationer at se, at store, mens hans eller hendes procent inden for den faktiske befolkning. Dette er hurtig justering bare primært fordi hans eller hendes børn er komme i gang med dem (6 millioner allerede har adgang til internettet i slutningen forbundet til 1996 - og også blev registreret ved hjælp af en mere 24 millioner med finish fra årti) . Dette kan muligvis justere bare på grund af præsidentvalget initiativer, der vil bygge bro denne "digitale kløft" (fra Al Gores mens der i USA til Mahatir Mohammeds indenfor Malaysia), business rundhåndethed og også institutionel deltagelse (fx Open Society omkring Østeuropa, Microsoft i USA). Disse bestræbelser vil distribueret fordelene ved denne særlige almægtig værktøj blandt et mindre beløb privilegerede. En lille smule under 50% af deres folk er herrer alligevel de er årsagen til 60% tilhører tidsfordriv i nettosalg (testet af trafik).

Kvinder synes at begrænse os til dig til elektronisk post (e-mail) og til elektroniske digitale søger om varer plus tjenester, selv om det er at ændre sig hurtigt. Mænd har en præference for information, muligvis på grund af for at karriere specifikationer eller endda primært fordi ekspertise kan være magt.

fleste med forbrugerne vil være i "opleveren" sort. De er generelt frontløbere af kulturel omdanne og også innovative. Denne reproducere lever universiteter, fashionable kvarterer i tillæg til trendy kald. Dette kan være grunden til nogle spekulerer i tilfælde af, at internettet er ikke kun endnu et modefænomen, omend en utrolig elastisk og opmuntrende én.

fleste brugere har hus brugen af ​​at Internet - endnu, at de alligevel foretrækker at indrejse det fra arbejde, på deres arbejdsgivers regning, men den følgende personlige præference er faktisk moderate såvel som opholder udhulet. De fleste kunder er derfor udnyttende karakter. Alligevel kan de fleste af os ikke glemme, hvor du kan finde 37 millioner husstande i selvstændige alt dette sandsynligvis forvrider bestemt statistisk billede noget.

Internettet - En vestlig Phenomenon

Ikke Afrika, absolut ikke asiatiske (med at udelukkelse af Israel i tillæg til Japan), ikke nødvendigvis russisk, og heller ikke en ny Tredje Verden fænomen. Det er bedst egnet og holdent på velhavende, mæt verden. Det vil være eftergivenhed over for mennesker med alt og hvis ideal problem er som regel deres sortiment af daglig underholdning. Mellem 50-60% kommer fra alle internetbrugere kunder bosat i USA, 5-10% i Canada. Internettet er at fange omkring i Europa (hovedsagelig inden for Tyskland og i Skandinavien), og hele deres celle formular (i-mode) i hele Japan. Internettet tabt på den franske Minitel da sidstnævnte leverer en masse mere lokalt passende indhold samt på grund af betydelige omkostninger forbundet med kommunikation og også hardware.

Communications

fleste bærbare eller stationære computer ledere selv nu ansætte en 28.800 bps modem. Dette er faktisk svarer til at rejse en bi-cyklus ved hjælp af en tysk Autobahn. De 56.600 bps gradvist kan opdatere det er reduceret forgænger (48% med computere sammen med modem) - ikke desto mindre måske det virkelig er næppe tilstrækkeligt. Hvis du vil indstille ud for at nyde video-og lydspor (især den faktiske tidligere) - data præmierne skal være 50 gange hurtigere.

halvdelen af ​​din husejere i USA besidder minimum kun to telefoner i tillæg til en af ​​dem vil sandsynligvis være focusedon filer kontrol (fax eller endda fax modemer).

ISDN kunne opfattes som den særlige midtvejsevaluering løsning. Denne dataoverførsel multi-level er afgjort temmelig hurtig og dækker 70% i stedet forbundet med selve USA. Det kan være at udvide til 100% årligt samt det overskud toppet 10 milliarder USD i 1995/6.

Desværre, det er helt klart, hvor ISDN er ikke svaret. Det er faktisk for langsomt, for bruger-uvenlige, omfatter en dårlig brugerflade ved hjælp af nogle andre cirkel typer, det indebærer specifik hardware. Der er nul point i handel inden for midlertidige behandlinger, hvis den rigtige løsning ville være at stirre den faktiske internet i ansigtet, selv om det kan muligvis ikke gennemføres på grund af politiske omstændigheder.

Et kabelmodem er normalt 80 situationer hurtigere tilgang ISDN sammen med syv Hundrede perioder hurtigere end en 14.400 bps modem. Det omfatter dog problemer inde imødekommende din tovejs info overførsel. Der er normalt burde slutte, at fiberoptisk infrastruktur, som kendetegner kabel-tv-virksomheder i retning af de ældre kobber koaksiale faciliteter, som ofte kendetegner telefoni. Kabel slutbrugere deltager udelukkende specialfremstillede LAN (Ethernet) samt elektronik kan være dyrt (selvom priserne udstyr er generelt forudsigelse til at kollapse, fordi ønske stiger). Kun kabel-selskaber ikke tilbringe indenfor fastslå, at teknologien. Loven (forud på Communications Act 1996) forbød dem at gennemføre noget, der ikke blot var betyder én udveksling med video tutorial via kabler. Nu overvejer den ekstra liberale regulative miljø, er det en simpel problem af din tid, indtil den faktiske teknologiske knowhow vil blive fundet.

Faktisk de fleste købere ensomme ud og om dårlige kunderelationer foreninger som deres store problemer, når du bruger kabel virksomheder - snarere end teknologien.

Eksperimenter udført sammen med kabeltilslutning modemer resulterede i en fordobling vedrørende tidsforbrug (fra en typisk forbundet med fire og tyve, der vil 47 gang om måneden for hver bruger), der var helt henføres til, at en øget hastighed. Dette kommer i umiddelbar nærhed af din etniske bølge i tildelingen af ​​fritiden. Numerisk set: 7.000.000 millioner husstande inde i USA normalt er monteret som omfatter en to-vejs optegnelser kopi kabelmodem. Det er et beskedent udvalg i virkeligheden er det din Antag i tilfælde af, at hvad folk mener om en kritisk masse. Salget af disse modemer mængde penge, der vil 1,3 milliarder USD årligt.

50% i forbindelse med de fleste af kabel-tv-abonnenter i tillæg har en form for pc under hjem. For mig personligt ser det ud, hvordan sammenføjning med et par af systemerne er uundgåelig.

Andre design alternativer - ligesom DSL, ADSL, samt ekstra mulig satellit højhastighedsbredbånd - er i stigende grad og gennemført, selv om gradvist samt ineffektivt. Dækningen er normalt uberegnelig samt irriterende venter på at blive udsat varigheder normalt beregnes i måneder.

Hardware og software

fleste Internet-brugere (82%) hjælper at Windows-operativsystemet. Ca. 11% meget eje en Macintosh (meget hårdere grafisk og meget mere brugervenligt). Kun 7% stadig arbejde med UNIX etablerede systemer (som historisk set far til den faktiske internettet) - og dette tal kan være hurtig faldende. En god udbyder vil være uden omkostninger forsyning LINUX operativsystem.

Stort set de fleste kunder browse ved at have en software kontrol. Et hurtigt svindende mindretal (26%) bruger Netscapes produkter og løsninger (hovedsagelig Navigator plus Communicator), og næsten alle anvender Microsofts Explorer (mere i forhold til 60% fra markedet). Browsere kan være gratis varer, og også ofte hentes via internettet. Så sent mens 1997 var det blevet forudsagt ved hjælp af de store Internet konsulentbureauer som browser bruttosalg vil Topkarakter 4 milliarder dollars i år 2000. Sådanne vildledte forudsigelser afviste særlige grundlæggende etos fra internettet: gratis produkter, gratis indhold, gratis adgang.

Browsere har været i for nogen fremragende transformation. De fleste analytikere er tilbøjelige til at have 3-D, state-of-the-art lyd, telefoni / ord / online video medier post (v-mail), på stedet messaging, e-mail, samt videoklip konference-færdigheder integreret på den nøjagtige søgning session. De kan være selv-tilpasning, intelligente, Internet-grænseflader. De vil huske historien involverer anvendelse og kundernes præferencer og ændre uafhængigt i overensstemmelse hermed. De lader indhold specificitet: uidentificerbare snu mæglere vil gennemsøge bestemt internetadresse, bidrage til at gøre henstillinger, vurdere priser, bestille stykker og også produkter og konvertere indhold baseret på selvjusterende ende brugerprofiler.

To afgørende teknologiske innovationer skal betragtes:

PDA'er (Personal Digital Assistants) - det sidste ord personlige (og kontor) kommunikatører, hurtig til at hjælpe med at bære, de leverer internet (adgang) overalt, gratis forbundet med leverandører samt transportvirksomheder plus naturlige infrastruktur (i en stor flyvemaskine, inden området, i en film).

efterfølgende tendens: trådløs dataoverførsel og cellulære e-mail, uanset om som følge af personsøgere, mobiltelefoner, og også i form af mere kompliceret udstyr sammen med hybrider ligesom snu telefoner. Geotech Gods tendens til at være et fremragende eksempel: e-mail, fax, mobiltelefon opkald og også et link med denne Internet sammen med til at hjælpe andre, offentlige og erhvervskunder, eller måske proprietære, kilder - alle tilbydes med den samme gadget. Dette vil være indbegrebet af den elektroniske, fysisk adskilt, kontor. Bærbar computing skal muligvis betragtes i denne "allestedsnærværende eller pervasive computing" bølge.

Vi beskyttelsesbehov nul teknik til at måle - og også intelligent væddemål - at en del af cellen internettet, mens i hele kommende Internet sektor alligevel vil det sandsynligvis opveje den egentlige "faste" del. Trådløst internet masker godt med den tendens involverer gennemtrængende behandling plus intelligent husholdning sammen med kontoret. Husholdningernes hjælpemidler som mikrobølgeovne, køleskabe og lignende vil tilslutte op til internettet via en ny øjeblikkelig brugergrænseflade med henblik på frasortering af data, indhente oplysninger, bestille varer og tjenester, artikel deres lidelse samt udføre grundlæggende service-funktioner. Placering specifik ekspertise (navigation, søger anbefalinger, særlige rabatter, tilbud og også salg, beredskabstjenester) afhænge af den teknologiske sammenløbet mellem GPS (stallite-baserede geolocation teknologi) i tillæg til trådløst internet.

Leverandører sammen med formidlere

"Parasit" mellemmænd sidde på hver fase indenfor Internet fødekæde.

Adgang for dig til den faktiske internettet fortsætter med at præsenteret af "dumme rør" - den faktiske Internet Service Providers (ISP)

indhold er fortsat at være den egentlige opretholde involverer subject matter leverandører og dermed videre.

Nogle værd at nævne mellemmænd er dømt, der vil langsomt mindskes eller eller opleve en betydelig formindskelse af disse fremmer i markedet. Selv "walled gardens" forbundet med skriftlige indhold (såsom siden AOL) er generelt under risiko.

Ved håndelag sammenligning også i dag, internetudbydere har fire tilfælde mange abonnenter (på verdensplan), mens AOL. Ganske vist denne særlige negativt har indvirkning på den kaliber af denne Internet - det kommercielle infrastruktur vedligeholdes af enheden organisationer vil være langsom plus ofte bukker under for at kunne flaskehalse. Den utvetydige hensigt fra telefoni Titans til at få store aktører inde i internet-sektoren også skal indtages lige i betragtning. Telefonen selskaber vil dermed spille Deres fælles rolle: de vil tilbyde adgang til deres særlige faciliteter, der anbefales til deres modstand (undertiden det næste autentisk eller ægte monopol) - og de vil sandsynligvis helt overvundet deres klienter. Den nøjagtige samme kan nævnes i forhold til kabel-tv-selskaber. Styring der tidligere kilometer i brugerens hus vil være op kommende big business fra internettet. Virksomheder som AOL normalt stilles ringere gennem disse typer af tendenser. Det er normalt vigtigt vedrørende AOL at hjælpe med at få fat i lige adgang til kabel-tv-selskab rygrad samt faciliteter, hvis det virkelig ønsker at overleve. Derfor fusionen har Time Warner.

Ingen mener, at en stor del med internetudbyderne bedømme denne specifikke indtrængen på deres særlige græsplæne gennem mobiltelefon og kabel-tv-selskaber til at gøre op ulovlig konkurrence. Alligevel, er du forpligtet til absolut ikke ignorere det faktum, at barrierer, der vil få meget er faldet inden for ISP-markedet. Det kræver en acceptabel køb at blive til en internetudbyder. 200 modemer (Hvilket pris 200 USD hver) er rigelig til at opfylde de ønsker, der er forbundet med 2000 gennemsnitlige brugere præcis som genererer overskud vedrørende 500.000 USD om året til internetudbyderen. Routere tendens til at være lige, mens billig dag. Dette er en behagelig give tilbage til ISP hovedstad, uden tvivl.

Hitchhikers

Web egenskaber der svarer til 100 millioner sider. Search Engine-software bruges til at få specifikke data med denne imponerende kontinuerligt prolifererende bibliotek. De vil blive erstattet inden for den i nærheden af ​​fremtiden med "Viden Structures" - kolossale leksika, i hvis tekst vil have personlige referencer (hyperlinks) for dig til andre, relevante, websteder. Den betydeligt kommende vil observere denne begyndelse fra de "intelligente Archives" samt "Personlige Aviser" (læs videre for at komme i dybden forklaringer). Nogle software program formål kunne gennemgå indhold, andre vil sikkert indeks, og på auto-pilot reference og hyperlink tekstbeskeder (virtuelle bibliografier). En almindelig forbruger kan have en stærk løbende ønske om 500 steder. Kan være nødvendigt at håndtere korrekte bøger specielt udviklede softwarepakke ("Bogmærker", "Foretrukne") i tillæg til artikler ("Intelligent adressebøger"). Det sker med hensyn til søgemaskiner focusedon søge en række søgemaskiner som Google sammen vil udvikle ("hyper-eller endda meta-motorer"). Meta-motorer er fint i baggrunden plus download links plus marketing (den anden mulighed er vigtigt for dig at sikre den finansielle interesse i stedet webudviklere sammen med ejerne). Statistisk software program, som stier ("hvordan forlænget syntes at være præcis, hvad done"), video display enheder ("hvad gør de i høj grad, mens det i den særlige hjemmeside"), såvel som er vigtig ("hvor mange") besøgende til internetsider utvivlsomt eksisterer. Nogle involverer disse anvendelser har back-office-tjenester (regnskab, opfølgning, samlinger, selv tele-marketing). De fleste af producerer øjeblik stier og et par gøre det muligt for med hensyn til revision. p Dette er, men et ret lille fragment i hurtigt at opbygge net-scape: mennesker i dag såvel som virksomheder, der gør en levende over Internet raseri i stedet for off særlige internettet selv. Alle ser, at der er flere indtægter i forelæsninger om, hvordan netop at stille midler rundt på internettet - sammenlignet med, mens i selve internettet. Dette ordsprog selv nu er tilfældet på trods af den særlige 32 mio US kontanter i E-handel inde 1998. Virksomhed at være i stand til forbruger (B2C) salg vokse en mindre mængde kraftigt i sammenligning med Business to Business (B2B) bruttosalg og er også næsten helt sikkert kommer til at lide et yderligere whack sammen med indførelsen forbundet med Peer at kunne Peer (P2P) computernetværk. Den anden gør det muligt for pc'er for dig at arbejde som computere dermed hjælpe swapping involverer edb-registre asmong vedhæftede klienter (med eller ikke et centralt bibliotek).

Content Leverandører

Dette vil være din underprivilegerede område med den særlige internettet. De fleste af slippe af med kontanter (selv e-handelsvirksomheder, der leverer grundlæggende, konsekvent merchandise - bøger, cd'er - med undtagelse indtil den 11. september på internetsider, der er knyttet til turisme). Ingen en mange tak disse er beregnet til emnet produceret med udgifter penge på din massiv mængde hårdt arbejde og masser af penge. En faktisk kvalitativ, fuldt handel aktiveret web-site gebyrer så meget som 5.000.000 USD, eksklusive webside konservering plus klient plus besøgende tjenester. Leverandører normalt kontinuerligt nedgjort til at få tilstrækkelig fantasi eller måske at få alt væsentligt kreativitet. Flere plus meget mere kan forhørte forbundet med dem. De normalt udnyttes via mellemmænd, blaffere sammen med andre parasitter. Dette vil være det meste af en stærk off-shoot på etos om den faktiske internettet som et indhold nul omkostninger område.

Mere sammenlignet med 100 millioner mænd og kvinder ofte post din web - men følgende antal boder at bygge (n gennemsnitlige forudsigelse: 300 mio.) Alligevel er forsikringspolice dækning Web brugt af 35% af de mennesker, sammen med brugen af ​​den faktiske internet - e-mail er faktisk, som anvendes af over 60%. E-mail er sandsynligvis det mest populære funktion ("killer app"), og tilpassede jobansøgninger (Eudora Internet Mail, Microsoft Exchange) - omkostningsfrit eller måske reklame sponsoreret - beholde dem tilbudt alle sammen med brugervenligt.

fleste med slutbrugerne planlægger at logge på (gennemse, gå til websteder), som online uden årsag eller måske målrette hele sindet. Dette kan gøre det vanskeligt at anvende konventionelle marketing teknikker.

Hvad er dette betyder at inddrage "målgrupper" samt "markedsandele" i denne sammenhæng?

Hvis en læser udnævnelser hjemmesider, som ofte håndterer afvigende samleje og kernefysik inde i samme tid - point til at gøre forbundet med det?

domstol sammen med lovgivningsmæssige bagslag resistente over for indsamlingen forbundet med surfere optegnelser ved hjælp af Internet udstationering virksomheder samt andre hjemmesider - træk bidrog til stigende mangel på edcuation vedrørende højde for Internet-brugere, deres demografi, vaner, prioriteringer og antipatier.

mennesker ligesom det meget arbejde i forbindelse med surfing. De ønsker at blive underholdt, de vil sandsynligvis skabe en opsparing fond internettet som en primær værktøj, typisk fra tjeneste af deres arbejdsgiver, som normalt foots dette lovforslag. Brugere elsker ingen downloads omkostninger (primært software).

"Fri", vil være nøglen sigt inden for Internet: ideen nyttigt at tilhøre den amerikanske regering, og også til en flok universiteter. Brugere ligner information, med vægt på nyheder sammen med oplysninger i forbindelse med friske produkter. Men de ønsker ikke at vil handle på nettet - endnu. Kun 38% af alle surfere skabt en orden i hele 1998.

67% af disse nyde virtuel sex. 50% tilhører internetsider normalt besøgt vil være porno hjemmesider (dette er normalt minder med de hurtige tider, der tilhører Video - VCR). Folk dedikere et tilsvarende antal tidsramme til at se uddannelse videokassetter eller måske fjernsynet, når de gør til dykning selve nettet. Internettet ligner at kannibalisere fjernsyn.

Sex er faktisk fulgt af musik, sport, sundhed, tv, computere, biograf, politik, kæledyr i tillæg til madlavning sites. Folk er som regel tegnet med henblik på at interaktive spil. Internettet vil sikkert hurtigt muligt for folk at hjælpe gamble, når ikke hindres gennem lovgivning. 10 milliarder USD i at spille kontanter er normalt forudsagt for dig at krydse dit net. Denne tendens til at give mening: ikke noget som en ny personlig computer til at give umiddelbare (monetære og psykologiske) belønninger.

Handel på internettet er faktisk en mere favorit. Internettet kan være en ideelle medium for ethvert salg med program sammen med andre elektroniske digitale varer (e-bøger). Dilemmaet om beskyttelse af oplysninger er over det har tilgang til optræder fast med SET (eller andre) hele verdens standard.

starten se, at 1995 internettet oplevet i over 100 personlige købe indkøbscentre besøgte gennem 2500 milliarder handlende (og efter al sandsynlighed det dobbelte interval med 1996).

profeti at få 1999, at være et sted mellem 1-5000 USD i forbindelse med søgning på Internettet (plus 2 milliarder USD gennem on-line detaljer udbydere, såsom når CompuServe og også AOL) - viste sig at være sørgeligt unøjagtige. Selve udvælgelsen omkring 1998, var 7 gange den forudsigelse med hensyn til 1999. p Det kan generelt antages, hvor ca. 20% af familiemedlemmer budget vil lide internettet, mens e-penge plus de følgende dele med henblik på at et hundrede og halvtreds milliarder USD.

Internettet resulterer i at være en enorm inter-bank tilbagebetaling program og varieret ATM slags kontrol samt udgiftsbilag tjenester vil blive givet gennem den. Dybest set, hver eneste lille ting er muligt fra internettet: udkig efter et job, med hensyn til eksempel.

Alligevel vil internettet ikke erstatte menneskelig interaktion. Folk kunne meget vel vælge personlig bank, vinduer shopping og den samfundsmæssige viden med den faktiske detail-center at være i stand til netbank sammen med e-handel, og også m-handel.

nogle hjemmesider tidligere sport rubrikannoncer. Det er bare ikke en uønsket metode til at afholde udgifter, selv om en masse af klassificerede rubrikannoncer vil være fri (det er det især reklamer, de lokke dette spørgsmål).

anden erhverve retning er absolut website-rating og kritik. Det kan håndteres den måde, som nutidens set udgaver er. Den vil fremlægge en lille have en effekt på de indgivelsesfaserne valg er forbundet med flere brugere. Browsere øjeblikket spilknapperne mærket "Nyheder" ud over "Hvad er Hot". De fleste søgemaskiner varmt anbefale særskilte steder. Brugerne normalt er forsigtige. Undersøgelser fandt ud af dette absolut ingen bruger, uanset den bedste måde tung, giver konsekvent re-besøgt over 200 lokaliteter, et lille antal. De 10 mest begunstigede internetsider (Yahoo!, MSN, osv.) trak over 50% af al internettrafik. Site faglig anbefaling virksomheder generelt skabe tilfældig - til tider forkert - modellerne dermed deres bruger. Der er derudover bekymringer vedrørende privatlivets fred. Den backlah versus Amazons "læsernes cirkler" er afgjort eksempel.

Web Kritikere, som arbejder i dag primært til den trykte presse, helt sikkert vil udgive deres særlige poster på linje som alle vil tjekke klog computer software, der kan hyperlink, anbefales derudover at henvise. Nogle web kritikere vil formentlig blive identificeret sammen med særlige anvendelser - virkelig, ekspert teknikker, som igen vil integrere deres særlige ekspertise og også erfaring.

Money

Hvor vil hovedbyen nødvendigt for at finansiere de fleste af disse udviklinger finder sted fra?

Igen, vil du opdage to skoler:

Et krav, som websteder kan finansieres gennem markedsføring - og dermed vil SERPS og forskellige applikationer set af brugerne.

Visse ASP (Application Service Providers hvilken bog udgivet adgang til software-pakke, som vilje med deres servere) har besluttet, at du er denne bestemte model.

Den anden version er faktisk enklere plus giver for tilstedeværelsen af ​​ikke-kommercielt indhold.

Det foreslår at samle ubetydelige beløb (cent eller måske fraktioner involverer cents) fra næsten hver kunde for hvert besøg ("mikro-betalinger") eller måske en ny registreringsafgift. Disse høstede øre og også registrering serviceafgifter vil helt sikkert gøre det muligt for indehavere af gamle websider også at opdatere til at opretholde dem alle, samt tilskynde enterprisers til at udvikle helt nye. Visse indholdssammenstillere (især om en digitale lærebøger) omfatter brugt denne model (Questia, Fathom).

tilhængere i den første institution specifikke i de 5 billion dollar afhentet markedsføring, mens i 1995, og også til din 60.000.000 samt således sunket mens i 1996.

Dens indsigelser udstede specifikt med de samme numre: absurd lille, når kontrast ved hjælp af en masse mere standard reklame og marketing modes. Potentialet for markedsføring på internettet er absolut begrænset for dig at 1,5 milliarder USD hvert år inde 1998 tordnede at pessimister (mange mente, at selv 50 procent, der kan ofte være utroligt rart). Den faktiske bestemme var 2 flaske forudsigelsen selvom selv nu sørgeligt lille plus utilstrækkelig kompliment Internettets genstand udvikling sagen.

Sammenlign disse statistikker om salg i forbindelse med Internet-programmet ($ 4 milliarder euro), Internet komponenter (3000 millioner dollars), bestemmelse Internet tilgængelighed (4200 millioner dollars) i hele 1995.

Hembrecht foruden Quist troede denne internet relevante sektorer markeds skovlede opad 23.200 USD hvert år (A Artikel frigives inden midten af ​​1996).

Og hvad sker markedsføring og reklame er næppe mere enocuraging.

forbrugeren interagerer sammen med opløsningen bringes til ham. Dette - denne forsyning periode - er absolut en langsommere og også enerverende epilog til den fascinerende affære med at købe med netto salg sammen på lysets hastighed. Alt for mange mennesker alligevel klager, som de ikke gives præcis, hvad disse mennesker bestilt, eller måske hvor levering vil være senere plus merchandise defekt.

Svaret kunne lyver i din integration er forbundet med markedsføring og reklame samt indhold. Pointcast vedrørende eksempelvis inkorporeret forfremmelse over for sine informations-udsendelser, ofte strømmede at være i stand til din brugers skærm, selvom de er inaktive (de præsenterede en downloades aktiv pauseskærm og ticker i en meget "push-teknologi"). Downloading involverer elektronisk musik, uddannelse video i tillæg til tekstmæssige indhold (e-bøger) vil resultere i hurtig tilfredsstillelse involverer forbrugeren, men vil forbedre effektiviteten i forbindelse med reklame.

1..

2..

6..

7..

1..

2..

6..

Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.