tirsdag den 23. juli 2013

Change Management - Strategier for styring af ændringer - En Praktiserende Quick Guide - Business - Management

Før der videre med et forslag til transform initiativ kan du ofte være specifik omkring dette:

# Den organisatoriske afhængighed din ændring # Det væsentlige er forbundet med, hvad der vil ændre sig # Fordelene ved denne ændring # Den har indvirkning på med ændringen

Her kan være en Behandlere Quick Guide til nogle ændringer initiativ. Det vil blive baseret på disse typer af enkle, grundlæggende spørgsmål:

(1) Blueprint for at få forandring - hvorfor gør jeg dette plus hvordan finder du det planlægger at skille sig ud, når jeg har fremstillet din ændring ?

en masse flere detaljer og forståelse nogen besidder i forhold til dette, meget chance for du kunne have sammen med opholder kvalificeret til relatere dem for dig til din nuværende medarbejdere i tillæg til købere - plus den øverste den særlige mulighed, som du vil faktisk udrette det! Med hensyn til, hvordan dem ændrede organisation kan være anderledes, bør du finde ud af præcist:

# Hvordan vil sandsynligvis være anderledes? # Hvor mest effektiv for dig anderledes? # Hvorfor vil det sandsynligvis være anderledes? # Når det kommer til at ende med at blive anderledes?

(2) Ydelser vedrørende overgang præcis, hvordan kan det være nok udnytte dette foretagende, og hvordan vil jeg lære det fik nydt at organisationen?

For hver forudsagt fordel du måske ønsker at kende den faktiske følgende: # Beskrivelse - hvad der specifikt er afgjort det # Source - Hvad helt nye funktioner vil altid gøre ideen mulig # Observation - hvad forskellene bør altid være påviselige lige? før plus efter # Attribution -? hvor når du har brug for det enterprise procedurer virkelig betyder det opstår # Måling -? den bedste måde kan det måles # afhængigheder -? på andre projekter, opgaver, farer plus spørgsmål # Tidsplan - så snart kan det forventes at opstå i tillæg til mere end hvad periode vil realisering fra fordelen modtager sted # Management - hvem kommer til at være skyld i at sikre, at denne organisatoriske modify leverer denne ydelse

(3) Indvirkninger involverer omdanne - det er dem, der kan påvirke, hvordan vil der påvirker dem, og også bare, hvordan vil mange mennesker reagerer ?

Anerkende forskellen sted mellem organisatorisk justering, samt den person overgangen - det udviklingsmæssige volumen, der er forbundet med alle disse ændringer:

# Transition er bare ikke ligesom forandring # Forandring er hvordan er du ramt at hjælpe mennesker - eksternt # Transition er, hvad du har - internt

3 simple forespørgsler til at begynde din proces

# Hvad er afgjort forandring? # Hvad vil hovedsageligt være anderledes på grund af ændringen? # Hvem kunne miste det?

(4) Kommunikation alter - bare hvad jeg kunne udrette for at hjælpe disse mennesker accepterer transformation og også at få disse mennesker "på side" ?

største enkeltstående buffer for at en effektiv arbejdsplads transmission inden i en switch management Situationen er afgjort simpelthen den særlige afbrydelse mellem det faktiske ændring boss såvel som dem, der generelt er eller skal tælle ændringen.

afgørende FAKTISKE forespørgsler, at en persons kommunikationsstrategi har til at løse:

# Hvad vil være de mål? # Hvad er de vigtige budskaber? # Hvem vil du være at søge at nå? # Hvilke fakta kunne kommunikeres? # Hvornår vil information skal formidles, samt er du klar til passende tider? # Hvor megen info kan gives også til præcist hvilket detaljeringsniveau? # Hvilke mekanismer vil være vant til at sprede information? # Hvordan vil kommentarer bliver tilskyndet? # Hvad vil der formentlig ske som et resultat involverer feedback? < / p>

kritiske FØLELSESMÆSSIG forespørgsler din kommunikation tilgang bør omhandle:

# Hvad er under forandring? # klart formidle kontakten leders være bekendt med og intention # Hvad vil undertiden være adskilt på grund af ændringen? # Hvem kan miste det?

(5) risici forbundet med justering -? netop hvad risici i tillæg til problemer skal jeg skal vende sammen med hvordan jeg mindske alle disse risici

forberedelse vedrørende samt certificering er forbundet med denne handleplan for modify vil præsentere diagnosticeret næsten alle de spørgsmål, du vil være tilbøjelig til ansigt. Dig på dette punkt bør tage denne form for en slags scene mere og ser på risiko med hensyn til:

# Potentiale # Sandsynlighed # Timing # Impact

Risk er afgjort vurderes igennem forskellige niveauer:

# Strategisk niveau # programniveau # Project niveau # Operationel eller "virksomhed siden usual"-niveau

Faren evalueringsprocessen bør involvere alle kritiske interessenter, som er afhængigt at forandring. De farer er logget inde i en chance brand træ plus rutinemæssigt revideret.

(6) trin for at justere - bare hvad skridt udfører jeg må tage for at de særlige varianter og få din fordel Dette vil være område, præcis hvor næsten alle mennesker er stærkest sammen med vægt næsten alle hans eller hendes opmærksomhed:? "Hvilke handlinger udfører jeg skulle beslutte producere de faktiske ændringer plus få hjælp af denne ændring?"

Vigtige ting omfatter:

# Dit første massive vilje kunne være "virksomhed siden Sædvanlig" test - ville det være Incremental Change eller endda en Step Change? Hvis det er en handling forandring, så er du helt sikkert nødt til at have en vis form for organiseret plan og også enkeltpersoner med henblik på at opfylde de faktiske myndighed og kontrol roller. # En udfordring management medført tilgang er ikke nok. Du ønsker, at denne mere ekspansiv udtalelse ethvert program-baseret løsning til at styre dine links, overlapninger og også afhængigheder mellem opgaver og også projekter, så for at udnytte, at idéer er specificeret i en sådan vejledning. # Som du strategi den faktiske ændring initiativet du kræve en stærk samlet rutine i de fleste om dine sysler og projekter dette er tilbøjelige til at tilbyde de nyeste evner, der vil vide fordelene. # Dette bør blive hjulpet med sortering involverer næsten alle projektets papirarbejde fx virksomhedscase, beskrivelse afhængigheder, risici, projektleverancer, dage osv. # Den altoverskyggende årsag til processen strategi kunne være at sikre, at intet overhovedet bringer fordelingen af ​​funktionaliteten og realisering med de fordele,

(7) Førende og også tage sig af transformere - præcis hvordan jeg overskriften for dig at stå i spidsen og styre bare om alt dette at sikre, at posten kommer omkring, og jeg lykkes ?

fleste switch teknikker forsømme dette udviklingsmæssige aspekt involverer private overgang. Ignorerer dette skridt kan være en betydelig føre til af forandringer vægt udover at ændre fiasko. Førende dit folk i dag som følge af denne cross over er normalt, da nødvendigt, fordi der kører denne organisatoriske ændring

Mange direktører i tillæg til ældre vejledere indeholder følelsesladet detachement plus objektivitet til at skabe klare, støj organisere muligheder endnu ofte fravær denne "counter-balancing" selvbevidsthed og psykologiske data at indse, at konsekvenserne af disse beslutninger. Denne udeladelse jævnligt [og unødigt] forsinkelser eller endog truer den særlige rendering sundheden for deres strategiske vision, og også den erkendelse i de organisatoriske fordele

De primære årsager til ikke inden for alter initiativer er alle relateret mennesker, også at gøre med følelser. Så forandringsledelse nødvendiggør en hel ekstremt særlige kvaliteter i personens [s] fremmest den faktiske ændring. Dette vil være mere at fuldføre sammen med "at være" i forhold til "at gøre". Hvad en person gør, sammen med den bedste måde, du vælger at gøre det vil være typisk afhængig af metode, du har tendens til at være for en person.

# Er der nogen bedt i dit hjerte, og også sind, såvel som viser du det? # Er mennesker forbundet til dig selv, verden såvel som folk omkring dig? [Jeg mener ikke at være en strategi, men fordi filt eller måske fornemmede virkelighed]? # Do der er et syn ud over at kommunikere ideen hjælp entusiasme og formål? # Har folk give dem følelser for at hjælpe med at opfylde med nogle andre på måder, der transcenderer deres sind, og taler for at deres hjerte? # Må en individuel betale personlig opmærksomhed til at hjælpe andre folk kan helt sikkert sige dette engagerer dem alle plus producerer deres have tillid, og også engagement? # Har du fuldt ud elske andre, hvad de ønsker, samt metoder til at støtte disse opfylder deres egne mål sammen med din?

Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.