Kommunikationsfærdigheder inden Arbejdsplads Kevins problemer som værende en freshman
Femten lang tid siden, at den normale akademiker ses fremad, som vil din jagt efter til nogle job, der har en dybtgående position beskrivelse. At personalet forestillede lang arbejde baggrund med det samme interviewer og en pension holder ud med pensionering. I dag, business foruden industrien tendens til at være nedskæringer og reengineering. Virksomhederne ønsker at øge produktionen selv fjerne omkostninger, masser af amerikanske udbydere normalt er svindende stabe. I dag virksomhed samt lokalsamfundet chefer forsøger at finde unikke evner i entry-level medarbejdere. Den nuværende forretning kontor tendens i uddannelse hjælper til at uddanne disse mennesker færdigheder, afhængigt af de faktiske evner grundlagt for disse personale gennem det amerikanske Department of Labor. Det er især nødvendigt nutidens arbejdere kommunikationsevner: mundtlige, skriftlige, og teknologiske. Kevin er en anden arbejdstagere med én e-business inden for HONKONG mærkevarer geminideal. "Jeg betragter jeg egnet til denne karriere i jeg altid har rigelig know-how og også Jeg arbejder udfordrende beregnet til mit job". Stol om store engelskkundskaber, blev han eller hun brændemærket fordi foeres office manager inde anden måned plus hver person normalt beundrer din ex betydeligt sammen med han / hun derudover glæde i meget til at være en innovator til at hjælpe spørge deres understrapper til efter hans villig. Men vanskelighederne holde sig til ham eller hende temmelig snart, han bemærkede, at de mænd og kvinder afskyr ham eller hende, og i nogle tilfælde ulydige ham. Vi kan nemt spore den moderne vægt på uddannelse byrde at træne universitetsstuderende for arbejdsmiljøet i 1980'erne. Tænk tilbage til dette årti. Amerika havde igen stiger fra en monetær krise. Konkurrence ved at anvende alternative lande havde været afspejlet i slogans som "køb amerikansk" plus videoer ligner Gung Ho. En bekymrende antal historier med skrøbelige arbejdsmiljøarbejde færdigheder valgte denne opmærksomhed involverer undervisere såvel som offentlige. Et af de første rapporter fra dette årti, som det fremgår af ved hjælp af en nylig udstationering af Donovan og Schneider i teknologi, og også Læring, endte med at blive, at 1983 bogen om A Nation at Risk. Skolerne har input fra arbejdspladsen, hvis du ønsker for dig at producere artikulation kontrakter ved hjælp af selskab og industri, så at oprette læseplaner, som er designet til at udvikle en kvalificeret arbejdsstyrke. For at sikre de særlige ændringer opretholdes ud, college direktører ønsker at beskytte samarbejde fra de instruktører, da opdraget i en nylig artikel af Bragg plus Layton inde i Community College anmeldelse: "Ingen informative reformarbejde kan nemt gøre godt, når det gør ikke ' t besidder backup af de mennesker, der vil sætte i aktion den. " Men hvad komplette internet forretning chefer har fået til at påpege relateret til vigtige færdigheder? Jeg sætter i sommeren og efteråret 1995 opdage ud. Jeg interviewede tyve organisationer, mens i Raleigh-Durham-området, næsten alle som repræsenterer på listen over komplekse klynger vi alle tilbud på Wake Tech: business management, teknik teknologi, geografiske og life science, menneskelige og offentlige tjenester, konventionel teknologi, markedsføring, og medicinsk / sundhed. magasiner.
TRE VIGTIGSTE SKILLSEmployers mindet tre viden ønskes blot ved mange arbejdere: teamwork, fleksibilitet, samt kommunikation. En endelig god kvalitet ganske få chikaneret havde været en hensigtsmæssig tilgang, mens i mødet sammen med på jobbet. De fleste vil ikke ansætte en klient, der manglede entusiasme.
SKRIFTLIG COMMUNICATIONOral tilslutning er faktisk denne form for præference praktisk i arbejdspladser i dag, at dokumenter memo er død, byttes ud gennem tonefald post, uformel samtale, og ofte E-mail eller endda fax-mail. Men et par producerer projekter dog væven før opnå beløb arbejdstager: Skrivning oplysninger ud over at udfylde formularer. For eksempel, i dag en hel del udbydere søger akkreditering i en meget forskellige førsteklasses standard-programmer, som ISO eller måske QS 9000, en automotive niveau af kvalitet certificering. Disse kvalifikationer kræver omfattende dokumentation. Arbejdstagerne skal udarbejde rapporter dette stille disse til at beskrive, hvad der præcist de gør og den bedste måde, de faktisk det.
ORAL COMMUNICATIONWe kan nemt se af, hvilke medarbejdere alligevel nødt til at have forberedt samtale færdigheder. Alligevel kulturelle orale tilslutning evner er de mennesker mest værdsat af arbejdsgivere i erhvervslivet i hele den helt nye uformelle arbejdsplads atmosfære. Nogle arbejdsgivere, såsom Raychem, endda teste specialister inde i deres evne til at iagttage almindelige retninger. Medarbejdere, der taler med befolkningen eller måske intenst sammen med teams kræver færdigheder inden for empati sammen med rådgivning teknikker, især på områder for eksempel kundeservice, anholdelse retfærdighed, medicinske og også lovligt. Kritisk overveje og også evnen til at være i stand til at fungere, mens komponent til en problemløsende gruppe er generelt derudover evner dette personalekonsulenter kigge efter. Oral demonstration ekspertise resultat i kampagner. Hos Buehler Products, for disse er klar præsentere planer eller foreslå teknikker er generelt personer, der er normalt placeret for avancement. HR lige nu er der formidler til enhver yngre ingeniør denne person ansat. I fem år har som tekniker gået op i tal, vil generation antropologisk manager. Hvordan? Han flød ind i toppen bedømt af den grund, at han eller hun bekræftede nyttige forbinder færdigheder, han eller hun sov køligt mindre end tryk, sammen med denne individuelle leveret stærke præsentationer. Han tjente en supplerende $ 25,000 om året på grund af det faktum, af hans / hendes forbindelse færdigheder. På et nyt fællesskab bank, fandt fagfolk, at den særlige teller syntes at være meget brugt til at fortælle dig dækning til kunder, der synes at kræves generelt hende. Hun syntes at være fremmes for at instruktør og også en holdning, som præsenterede en stærk $ 10,000 12 måneder og kvinden unikke kontor ovenpå. Kommunikation evner er nødvendige med hensyn til forfremmelse. På det Cary Police Department, fortsætter repræsentanter, som udfører ikke erhverve kommunikation evner er embedsmænd som et alternativ til at flytte op.
TECHNOLOGYWritten og mundtlige verbale udvekslinger færdigheder er meget nødvendigt i den nuværende high-powered arbejdspladsen, men arbejdskraft skal også have evnen til at bruge i dag teknologisk know-how, der vil kommunikere. Den teknologi insolvens bruges til samtale, er ekspresforsendelser, E-mail, fax og tekstbehandling.
INTERVIEW og Genoptag PREFERENCESAlthough personale virkelig brug for at vokse ekspertise indenfor transmission sammen med teknologi, der har den holdning vil være den primære forhindring. Og opgaven med at have arbejde kan opslidende. Konkurrencen er faktisk stiv. Selvfølgelig, mens der i Research Triangle andre sælgere er faktisk måske fastere sammenlignet med nationale undersøgelser viser. Nogle hverve jeg talt sammen med hævdede at have muligvis mere end to hundrede formål din solo position. Hvis ansøgningen er normalt tilstrækkelig heldig at få blandt de udvalgte få, vil den følgende fase være interviewet. Et hospital manager sagde en kandidat, "Hvis jeg ikke kan realisere hende, og jeg danser så hård, mens jeg kan, vil præcis, hvad formentlig en slags semiconscious berørte individuelle gøre?" Den forbruger, der overlever telefonnummeret møde alligevel står din udfordring. Den konventionelle interview virkelig begynder, så snart fordi kunden optræder på webstedet. Hans eller måske hendes handlinger kunne muligvis være plettet balance ud i hele denne parkeringsplads. Næsten sikkert, den særlige betyder kandidaten virker fra venter omkring rummet kunne ofte være beskrevet i intervieweren. Interviewere generelt snige sig ud, angiveligt for din tumbler forbundet med kaffe, at sandsynligheden derude den pågældende ansøger ubemærket. I virkeligheden, kan intervieweren endda blive substituere i receptionen. Arbejdsgivere interviewet samt møbleret plus de spørgsmål, de vil ofte spørgsmålstegn inden interviews. Denne tvivl er lavet, der vil udforske dannelsesmæssige fundament og erhvervserfaring, sikkert. Men dagens HR administrator også tænke på at få den stil af administrationen, som arbejdstager reagerer meget bedst. Det er grunden lurer bag dette spørgsmål: "Hvilken administrator har du bedst lide?" Personlige egenskaber som mobilitet og entusiasme tæller, også. Arbejdsgivere kan ikke lide at eje for dig at lokke folk i dag i at håndtere de særlige job. Ansøgere kan ikke sommetider få at se med processen for en masse stillinger. Oftere alle i disse dage, virksomheder engagere kortsigtede arbejdstagere. Overveje præcis hvor svært besættelsen interviewet progression er, kan det være forbløffende alle er afgjort nogensinde før præsenterede et nyt job. Alligevel er blevet fyret i vores samfund er meget lille (svævende på 3,4%), og leverandørerne har tendens til at blive positivt på udkig efter de bedste former for arbejdstager. Pågældende arbejdstager er faktisk den ene ved hjælp af de obligatoriske kompetencer - færdigheder i tand kommunikation, der består kommunikation og også teamwork. Det er færdigheder, som folk engelsklærere undervise. De er som regel de færdigheder-sæt vore lærde virkelig brug for at få dig et job og til at bevæge sig op. De har tendens til at være viden til blot en menneskealder.
kommunikationsevner, freshman overlevelse geminideal, den mest gavnlige online shop
Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.