De nuværende strategier til reklame / marketing vil være afhængig af vildledte oplysninger om tilslutning sammen med menneske adfærd, og som regel har planer om at implodere.
Folk i fremme er negativ i grublede sammenhængende om fremtiden, at de foretrækker overhovedet eksisterer for at være i stand til dette fjerne sammen med fjernbetjening.
En faktor er perfekt til sikker, mens du bruger forbedringer utvivlsomt transpiring de kommer til at bidrage til at gøre enorm fortabt på vegne i fremtiden.
Reklamebureauer besidder muliggjort hyppig kortsigtethed. Med absolut ingen langsigtet tjek om den nøjagtige proces for overførsel og alle de andre ledsagende problemer, rod, den særlige internet, gøre dette i forbindelse med kommunikation, at ansvarlighed, kunde ligegyldighed, utilstrækkelig opmærksomhed, tab af tillid, kun vil diskutere et par!
Storm 1..?
Nå, der vil begynde med standard tv-stationer tror, du er begravet under en snestorm af enheder, foruden der er forskellige produkter som ViewmyTV som igen stater give "hundredvis forbundet med overleve streaming veje igennem i din verden". Folk vil blive se tv forskelligt, hurtig fremsendelse gennem tv-reklamer eller måske venter en ny streng krise forude ude på dvd til "Binge" se alle weekend.
Fjernsynsforetagender oplever "alvorligt pres" som annoncører opgive standard markedsføring omkring fordel fra internettet. Så bekræfter Sir Martin Sorrell, hjerne forbundet med WPP.
Television kan være mindre end ekstrem kraft fra det øjeblik fra din Internet. Der er en afgørende skift samt sats vil sandsynligvis hurtigere. p Der konversere nogen, der er sig selv under ekstremt pres, kan han ikke støtte alligevel tænke kortsigtethed, det er inde i hans monetære tidsfordriv for dig at fortsætte din envejs unaggressive reklame knibe advokat. p Der er virkelig et stærkt overlegen evne til at rydde op alle de spørgsmål, konfronteres gennem den særlige markedsføring jorden straks, men ja, mens påpeget ovenfor kalder ideen telefon for at få højeste ofre. Det første offer er til reklame specialister til at udtrykke "Ja, vi alle var ved at blive forkert, vores egen metode for rækkevidde, frekvens, kreativitet sammen med rod" endte med at blive den helt upassende teknik kommunikere sammen med kunderne. Sammen sammen med vores slavisk tilslutning til at hjælpe 30-sekunders tv-reklame. "
ærligt jeg mistror når de vil bære dig til at opnå det! Gør du?
Storm 2.?
Dine kunder er som regel syg til at være i stand til at passere væk for at få behandlet se, at blot abstrakte tal. Reklame tilbyder anonym og kold i tillæg til depersonaliseres denne fulde teknik for kommunikation - generelt er der simpelthen ikke på nogen måde har været en muskel størrelse marked !
De kan være syg til at dø af den ukontrollerede selskab uærlighed omkring dem, igen en meget mere bevis Management øjeblikket helt uvidende fra den virkelige verden samt samtale proces. Bevis for deres særlige evne til at dehumanise og depersonalise den metode vedrørende markedsføring.
Det ser ud, som kunderne ikke kan tillid noget eller måske en person i disse dage. Der syntes at være en ny tid, som er beregnet for eksempel, når vi endelig pålidelig vores bankfolk til at se lige efter vores fineste sympatier og antipatier sammen med leg fornuftigt at udnytte deres gebyrer. Hvis således i dag vil være langvarige væk. Obligationen af stole på fortsat at blive brudt, ikke blot i banksektoren, i tillæg til enkeltpersoner er deservingly mistænkelige. Og de mange reklamer og markedsføring på kloden kan ikke hjælpe dig med at løse dette problem!
Men Interactive Marketing Kommunikation er faktisk en sikker begynde at løse de mange komplikationer går gennem markedsføring og reklame og marketing.Interaction er normalt karakteriseret dybest set siden logiske verbale udvekslinger sted mellem et par parter.
I øjeblikket er vi i fare involverer at miste den bedste betydning af interaktion, som de fleste mennesker er tilbøjelige til at koncentrations drøftelser i kommer gennem teknik plus glemme kommunikationen fremgangsmåde selv. Med en viden i den sande betydning involverer interaktiv kommunikation, kan nuværende markedsføring gøres interaktiv, sammen med senere meget mere pris effective.Interactive Marketing Communication bliver unaggressive forfremmelse i aktiv markedsføring og reklame plus virkelig justerer adfærd gennem kommunikation udover at kende proces .
Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.