Studerende som har været vant, for deres mange seneste tilgængelige at finde ud af erfaringer, til en coach baseret strategi kan synes primært i instruktør for information og støtte. Studerende kan måske tvivle information, eller endda støtte møbleret ved hjælp af andre, eller måske er overbeviste om læreren er faktisk slet ikke udfører hans / hendes job. Et krav om, at læreren kunne være emne ekspert er faktisk endnu en tro, der er solidt bruges i visse instruere samt forståelse af situationer, såvel som i hele andre nationer om verden. Chan (2001) identificeret denne slags problemer kan helt sikkert påvirke indførelsen af elevernes fri læring. Den ideelle bevidstgørelse og også lære af medstuderende, og den fulde konklusion ud samfund, er normalt en helt ny idé om mange persons elever.
Måske ekstra relevans ville være, at de traditionelle metoder til at hjælpe vil blive navngivet ikke opholder sig specielt nyttig, enten for voksne forskere sammen med yngre generation studerende. Med andre ord, når designe nyttige studerer modeller, ville man nødt til at give tilgange til overfor denne traditionelle teori-til-praksis tilgang, så du langt bedre kan oprette forbindelse til sensing elever, der ønsker at kende ved hjælp af primær erfaring, hvilket altid være omkring voksne med på nettet læring, fordi voksen lærende derudover foretrækker betongulv og lærerig oplevelse. Implikationen her er altid, at on-line vide ville sandsynligvis meget bedre match elever, når varen var mere interaktiv, problembaseret læring. I forske romantisk forhold et sted mellem den pædagogiske design af at kende materialer og også studerer stilarter, var det blevet opdaget, hvor ikke hver lærde effektivt socialisere sammen med en bred vifte af stilarter hypermedie-baserede vejledning for dig at opbygge deres særlige viden.
anden bekymring er de personer vokse til at være ganske ubehageligt, når denne udøver er faktisk givet dig på mange måder, der er afgjort pludselig såvel som på mange kilometer fra deres bekvemmelighed zone. Erkender nyttig vidende indebærer møde selve elevens stil ", studerende, der forventes at være i stand til at fungere på den lønklasse over deres eksisterende mængde vil sandsynligvis være under en hel del om stress, navnlig i tilfælde af, et par intervaller aren ' t tilstødende "(Woods, et al., 2000, s.. 11). Learner bekymring opstår desuden, når der er en løgnehistorie forbundet med læring variationer inde i en mastering situation. Dette misforhold sted mellem denne læring ekspertise plus den studerendes læring punkt ud, kan være en endnu mere kritisk spørgsmål inde på internettet læring, hvor ved tavshed kan blive den eneste reelle svar.
Fortsætter på ovenstående anførte, kan en række af vidnesbyrd designes om at miljøfremme med MDDE 604 leverance / undervisning paradigme. Som spottet mens i ovenstående, næsten alle modne enrollees er bekendt med læreren i centrum, foredrag struktureret læringsbegreb. Inden for denne omstændighed i forbindelse med online-undervisning, vil denne tendens være meget mere i retning af saglig læring. Dette kan være en udfordring, hvis du er helt sikkert ikke er bekendt med upartisk læring. Derfor er det virkelig en god idé, at dette kursus instruktør tilføje en indledende behandling på læring teknikker til din grund til at sigte studerende på nemme metoder til at dirigere deres unikke studier. Hertil kommer, at der er større sammenhæng absolut solidt anbefales, absolut ikke begrænset til din lettelse med forståelse, men for din præstation er forbundet med elever "bør arbejde sammen ved hjælp af andre, der er at sprede deres uddannelsesmæssige erfaringer, for at hensigten bag gensidig bistand samt opmuntring . Som sådan, i øjeblikket er der burde være tilbagevendende fødselsdage involverer enkeltpersoner og universitetsstuderende plus instruktør, indsamling fra standard intervaller. Stedet er forbundet med at interagere med, kan være den foreslåede lektioner forum.
3.4 Learner Satisfaction "Forskning forsøger at måle tilslutning af bestemte demografiske kvaliteter til at hjælpe kollegium succes - som scorede gennem grader forbundet med vedholdenhed og / eller præstation - har genereret normalt modstridende konklusioner". (Thompson, 1998, s. 4 ). Nogle undersøgelser har konkluderet, at ikke vil nogen sammenhæng om alle disse resultater samt specifikke demografiske variabler, herunder selvom (Dille samt Mezack, 1991; Fjørtoft, 1996), etnisk historie (Dille foruden Mezack, 1991), eller måske alder (Powell, Conway, sammen med Ross, 1990 Gibson og også Graff, 1992). Thompson yderligere flere stater hvor "andre undersøgelser anbefaler, at én gruppe variabler, måske ikke nødvendigvis med i tillæg til med på egen hånd, selv i stedet for at være markører af din omsluttende par generelle egenskaber, der normalt om scholar succes og / eller tilfredshed" (1998, s.. 4). Student godkendelse var blevet dokumenteret at være en ekstra betydelig prædiktor involverer frafald.
Tilfredshed er virkelig et subjektivt foranstaltning, som regel selvrapporteret af lærde sundheden for deres meninger og fornemmelser om resultatet (opløsning tilfredshed) og progression (proces tilfredshed) udnyttes til at opnå dette studie kursus resultater (Ocker og også Yaverbaum, 1999) . Denne hjemmearbejde af kollaborativ læring knibe bekræftede, at selv om internet elever har været så tilfreds som face-to-face enkeltpersoner i resultatet / løsningen, blev vi i besiddelse af en mindre mængde tilfreds med din proces, og som er anerkendt rundt på nettet fund forskning. Benbaunan-Fich, et. al (2001) har observeret, hvor forskere ansat i online-kategorier var mere glad ved deres alternativer end folk i dag gennemførelsen af deres egen hånd. Foreslåede fordele forbundet med indsamlingen gøre arbejdet så godt involveret reducere stress og angst i tillæg til forudindtagethed plus større opfattelse af læring, som du bevæger dig den største svaghed var i kaffe kvalitet i forbindelse med diskussion. Tilfredshed er bare ikke nødvendigvis specifikt forbundet med elevernes resultater inden for et kursus.
Hvor virkelig fornøjelse påvirker elevers bidrag omkring online-kurser? Eller har den særlige dilemma være "hvordan vil spansk studerende bidrag har indvirkning på tilfredsstillelse?" Shih og også Cifuentes (2001) opdagede, at mængden af e-mails, der er leveret i mellem online toere syntes at være et stærkt signal, der tilhører succes i denne gruppe. Meget stærke fællesskaber havde nok de fleste meddelelser, udnyttes mere information strategier, i tillæg til anvendt alle dem meget oftere. Mindre rentable grupper havde meget færre beskeder, selv ansat mange undervisningsmidler. Ineffektive organisationer udstillet budget venlige mængder, der er forbundet med aktiviteten, samt ikke opfyldte denne minimale verbale udvekslinger krav.
går i den foregående anførte, kan det kraftigt tilsluttet sig, at underviseren gør på web grupper. I forskellige andre ord bør den mere omfattende uddannelse opdeles i grupper, og også hver gruppe skal der etableres en ny virksomhed eller ikke én, men to til figureout med i samarbejdet. Underviseren skal dog ikke forlade holdet til at arbejde i fjerntliggende sted, selv mens i de indledende faser, bør bidrage til klasse-forbindelse for at kunne være i stand til umiddelbar opkrævning kunder i retning af en velkomst jorden og forståelse. Dette vil levere lærde identiske grad af opfyldelse nogle mennesker opnår gennem den klassiske forståelse miljø - nydelse med kvadratet af kulturelle familiemæssige relationer med kolleger, og også en gøre arbejdet romance, mens du bruger studieforløbet instruktør. Denne særlige anbefaling skal fortæres ganske alvorligt, fordi den direkte tale for dig at studerende godkendelse samt forebyggelse af utilfredshed, som igen udløser ikke er afsluttet.
4 Konklusion
øjeblikket ganske få offentlige, private og for-profit organisationer har en tendens til at blive fremskynde mod særlige fremskridt og også reklame med digital kamera informative miljøer. Deres inspirationer er generelt ganske varieret, men generelt akademiker gode resultater skal være et resultat værdifuld involverer opmærksomhed. Mange studerende, der oprindeligt begejstret på internettet forståelse har fået opdaget oplevelse skuffende. I flere taktik, der er som et resultat af upersonlige karakter af udbud plus elevernes utilstrækkelig forståelse af den særlige natur omkring spørgsmål. Kursus direktører kan helt sikkert modvirke som rapporteres af iblanding med aktiv, samarbejdende og konstruktivistisk fund ud taktik vedrørende hans eller hendes på web klasser. Det er netop, hvad der anbefales i forhold til MDDE 604.
5 Bibliography
Baym, N. K. (1995). Udførelsen af humor i computer-medieret kommunikation. Journal of Computer-medieret kommunikation, 1.. Hentet August 27, 2007, fra / jcmc/vol1/issue2/baym.html Benbaunan-Fich, R., Lozada, HR, Pirog, S., Priluck, R. & Wisenblit, J. (2001). Integrere data-teknologier til markedsføring pensum: Et spørgsmål-of-fact paradigme. Journal er forbundet med marketing uddannelse, 5-15.Biner, P. (1993). Udviklingen af en guitar til at måle akademiker holdninger til tv-kurser. The American Journal vedrørende fjernundervisning, 62-73.Bordia, P. (1997). Face-to-face i modsætning til computer-medieret kommunikation: En aktivitet eksperimenterende litteratur, The Journal involverer Erhvervskommunikation, 99-120.Candiotti, A., & Clarke, N. (1998). Ved at kombinere udbredt tilgængelighed sammen med fakultetet fremskridt sammen med akademikere faciliteter, kommunikation i ACM, bd. 41, nr. 1, pp. 36-41.Cross, K.P. (1981). Voksne, mens lærende. London: Jossey-Bass Publishing.Dille, B. & Mezack, M. (1991). Identifikation prædiktorer med høj risiko blandt de lokale samfund universitetets telecourse studerende. The American Journal er forbundet med fjernundervisning. Vol. 5, No en bestemt s.. 24 35.Fjortoft, N. (1996). Persistens i en række learning-program: En begivenhed omkring farmaceutisk uddannelse. The American Journal involverer fjernundervisning, bd. 10 nr. 3, 49-59.Gibson CC & Graff, AO (1992). Virkningen af voksnes anbefales at studere typer sammen med undfangelsen af hindringer på færdigbyggede eksterne studentereksamen farveovergange programmer. Tidende fjernundervisning, VII (1), 39-51.Graham, C., Kursat, C., Byung-Ro, L., et al. (2001). Syv centrale fakta med kraftfuld undervisning: En funktionel linse for at få at studere online kurser. Vurdering, March / April.Ladon, E. H. (2002). Højt tryk inde i en moderne verden: Strategier for individualiserende på nettet læring. Hentet August 27, 2007, af / pædagog / Resources_edvoice.html Lewis, L., Farris, E., sne, K., & Levine, D. (1999). Fjernundervisning og læring med postsecondary uddannelsesinstitutioner: 1997-1998. Hentet August 27, 2007, fra / pubsearch / pubsinfo.asp? PubId = 2.000.013 Miller, Greenberg, E., Vojir, C., & Whitney, F. (2000). MAPP Mountain og Plains partnerskab. Hentet August 27, 2007, kommer fra / ahec / MAPP / voices.pdf Morse, K. 2003. Er en dimension i god form alle? Udforskning asynkron studerer i et multikulturelt miljø. Journal er forbundet med asynkrone Learning Networks (JALN). 37-55Ocker, R. J. & Yaverbaum, G. J. (1999). Asynkron computer-medieret samtale versus face-to-face samarbejde: Resultater på lærd læring, god kvalitet sammen med tilfredshed, gruppe dom samt forhandling. SwetsWise 427-440.Olaniran, B. A. (1994). Koncernens drift i computer-medieret sammen med ansigt-til-ansigt kommunikation medier, Management Communication Quarterly, 256-281.Palloff, R. & Pratt, K. (1999). Opbygning mastering online-fællesskaber i cyberspace. San Francisco: Jossey-Bass.Palloff, RM & Pratt, K. (2001). Lektioner om online-verdenen klasseværelset: Realiteterne er forbundet med internet undervisning. San Francisco, Californien: Jossey-Bass.Powell, R., Conway, C., & Ross, L. (1990). Effekter forbundet med kollegium disponerende funktioner på kollegium succes. Tidende fjernundervisning, V (I), 5-19.Renzulli, JS (1999). Hvad kan være denne form for idé identificeret som begavelse, samt når vi bygger det? En femogtyve 12 måneder perspektiv. Journal beregnet til uddannelse i den begavede. 23 (1), 3-54.Richardson, J. & Swan, K. 2003. Undersøgelse omgængelig eksistens inde online kurser vedrørende elevernes forstået forståelse i tillæg til tilfredshed. JALN. 7 (1), 68-88.Ruberg, LF, Moore, DM & Taylor, CD (1996). Student deltagelse, interaktion, og regularions fra en computer-medieret kommunikation miljø: En kvalitativ undersøgelse, Journal of Educational Computing Research, 14, 243-268.Schrum, L. & Berge, ZL (1998). Oprettelse af elev diskussion i informative oplevelse: En bekymring er beregnet til on-line lærere. Canadian Journal involverer Educational Communication bd. 26, nr. 3, s. 133-144Shih, YC & Cifuentes, L. (2001). En historie om netop derfor plus nemme metoder til at coache online. TechTrends, 45 (6), 8-13 & 46.Thompson, G. (1990). Hvordan kan korrespondance-baserede måde væk uddannelse bliver forbedret? Et spørgeskema involverer holdninger forbundet med lærde, der? Re ikke nødvendigvis effektivt bortskaffes, når det kommer til kommunikation undersøgelse. Tidsskrift forbundet med fjernundervisning, V (1), 53-65.Thompson, MM (1998). Afstand individer i de videregående uddannelser. I C. Gibson (red.), Distance enrollees omkring bedre uddannelse: Institutionelle svar vedrørende niveau af kvalitetsmæssige fordele (s. 9-24). Madison, WI: Atwood.Wergerif, R. (1998). Den kulturelle dimension med asynkrone netværk læring. JALN 2 (1), 34-49.Woods, D., Felder, R., Rugarcia, A., & Stice J. (2000). Potentialet i forbindelse med ingeniøruddannelse. Chemical Engineer Uddannelse, 34 (2).
Dette bør være den anden komponent til dette essay. Venligt tjek Del én bestemt til at hjælpe læse den samlede artikel.
Få 10% rabat på dit køb er forbundet med skole essays. Bare gå til nogen form for at inddrage hver af vores web-sites nedenfor!
ID # 251Jo10
ThEssayist.comUSessayist.comUKessayist.comLawEssayist.comHDessayist.comAussiEssayist.com
Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.