mandag den 30. december 2013

En kritisk forskning med Online Learning Kurser Del 2 (af 2 dele) - Uddannelse - Continuing Education

Studerende, der var vant, for deres seneste forståelse erfaringer, at noget af en lærer baseret teknik kan blik primært i underviseren for info udover at støtte. Studerende kan godt tvivle oplysninger eller bistå tilbydes i form af andre, eller endda regner med, at denne pædagog bare ikke udfører hans / hendes job. En forventning, der vil læreren er normalt genstand ekspert vil være en yderligere udtalelse, der er afgjort tydeligt gemt inde specifik undervisning samt læringssituationer, og også i nogle andre internationale steder i hele verden. Chan (2001) fandt, at disse spørgsmål kunne have en effekt på udviklingen af ​​elevernes særskilt læring. Idéen om at udvide samt lære fra andre studerende, samt den fulde mastering samfund, er normalt en ny teori for nogle personlige elever.

Måske ekstra Exterminator dallas kunne være, at de klassiske muligheder for undervisning har tendens til at blive navngivet muligvis ikke i øjeblikket specielt kraftfuld enten med hensyn til de ældre elever sammen med yngre generation studerende. I forskellige ord, når du opretter nyttige at kende modeller, en enkelt skal levere løsninger til invertere standard teori-til-praksis tilgang, så de bedre kan interagere med sensing elever, som foretrækker at forstå ved hjælp af direkte erfaring, som kan ende med at blive yderst relevante for ældre mennesker i hele internet læring, eftersom modne elever foretrækker også cement støde læring. Implikationen forslag, som online-læring vil sandsynligvis bedre kulør elever i tilfælde ideen endte meget mere interaktiv, problembaseret læring. Ved at forstå forholdet vedrørende dette brugsmønster hensyn studerer produkter og mastering typografier, absolut det blev fundet, hvor ikke alle individer med succes socialisere ved hjælp af forskellige stilarter af hypermedie-baserede retninger for at være i stand til at konstruere deres helt egen viden.

anden hovedpine kunne være, at enrollees bliver til meget mindre end sjovt, at udøvelsen kan vises på mange måder, er pludselig eller i nogen afstand fra andre lethed og komfort zone. Mens kende kraftfulde mastering indebærer opnå den lærendes stil ", de studerende, der er spørgsmålstegn til at operere fra et stadie højere end deres egen nuværende niveauer kan meget vel altid være under betydeligt stress, især hvis hver mængder ikke er tilstødende" (Woods et al. , 2000, s.. 11). Learner bekymre ligeledes kommer på, når der kan være en række forskellige læringsstile inden for en studere situation. Dette misforhold sted mellem særlige forståelse ekspertise samt tidligere eller nuværende studerendes kende tilstand kan være et niveau ekstra virkelig alvorligt problem i hele online-læring, hvor stop er sandsynligvis det eneste svar.

Med udgangspunkt i ovenstående tilfælde vil mange henvisninger blive gjort med hensyn til forbedring involverer MDDE 604 leverance / undervisning paradigme. Som nævnt inde ovenfor er mest modne elever vant til at lærer-centreret, foredrag etablerede forståelse paradigme. Inden for denne ramme af online-undervisning, denne tendens er meget mere tæt på saglig læring. Dette er faktisk generende for personer, der normalt ikke er vidende om saglig læring. Derfor anbefales det, at uddannelse foredragsholder skabe et godt udgangspunkt procedure på læring tilgange med henblik på at førende eleverne om, hvordan man lede deres unikke studier. Tilføjet for at kunne det, er større tilslutninger anbefales kraftigt, bestemt ikke blot til lettelse forbundet med at studere alligevel for den fulde tilfredshed forbundet med elevernes skal kommunikere med folk, der? Re at give deres uddannelsesmæssige erfaringer, for funktionen med gensidig vejledning og også opmuntring. Som sådan, i øjeblikket er der virkelig skal være regelmæssige møder vedrørende elever og også enkeltpersoner og også instruktør, indsamling ved typiske intervaller. Stillingen er forbundet med at opnå ville være den foreslåede program forum.

3.4 Learner Satisfaction "Forskning forsøger at beregne dette forhold med hensyn til særlige marked attributter til at hjælpe studerende succes - som testet ved niveauer af udholdenhed og / eller præstation - funktioner medført generelt strider konklusioner" (Thompson, 1998, s. 4.. ). Nogle rapporter besidder arbejdet ud af, hvor meget små effekter mellem disse former for konsekvenser samt visse markedsdeltagere detaljerne ligesom pige eller dreng (Dille and Mezack, 1991; Fjørtoft, 1996), etnisk baggrund (Dille and Mezack, 1991), eller få ældre (Powell, Conway, samt Ross, 1990; Gibson og Graff, 1992). Thompson yderligere, mere, at "andre undersøgelser tyder på, hvor udvalgte demografiske variabler, måske ikke nødvendigvis inde sammen med forbundet med uafhængigt, men noget siden markører for en ledsagende par generelle karakteristika, er generelt med hensyn til universitetsstuderende resultater og / eller tilfredshed" (1998 , s.. 4). Student opfyldelse syntes skal bemærkes at en større prædiktor forbundet med frafald.

Tilfredshed kan være et meget subjektivt foranstaltning, normalt selvrapporteret af enkeltpersoner til deres konsekvenser og også følelser omkring det endelige resultat (opløsning tilfredshed) såvel som proces (proces tilfredshed) udnyttes til at lykkes i dit kursus resultat (Ocker og Yaverbaum, 1999). Denne undersøgelse af et samarbejde studere situation, demonstreret som selv på nettet elever endte mens glade, fordi ansigt-til-ansigt enkeltpersoner i resultatet / løsningen, blev vi i besiddelse af en mindre mængde tilfreds med din proces, som kan understøttes overalt på -line forståelse forskning. Benbaunan-Fich, et. al (2001) bestemt, hvor personer, der arbejder inde i internet kategorier blev være mere tilfreds med deres svar, når man sammenligner med personer at gøre jobbet på deres særlige hånd. Foreslåede vigtige ting om nummer gøre jobbet også samlet reduktion af nervøsitet og skepsis plus de forstærkede opfattelser af læring, som du bevæger vigtigste Ulempen var inden for den bedste kvalitet af diskussion. Tilfredshed er egentlig ikke automatisk umiddelbart relateret til elev funktionalitet i et kursus.

Hvordan skal tilfredshed påvirker elevernes engagement omkring online-kurser? Eller burde denne forespørgsel være "hvordan gør novice engagement effekt tilfredsstillelse?" Shih sammen med Cifuentes (2001) observerede, at antallet af mails rettet vedrørende online-par syntes at være en robust indikator med nytten af ​​denne gruppe. Meget anvendelige kategorier havde en af ​​de fleste meddelelser anvendes langt flere instruktioner strategier, foruden anvendes alle dem oftere. Mindre rentable sæt besad færre beskeder, ikke desto mindre udnyttede forskellige instruktions værktøjer. Ineffektive grupperinger afslørede den billigste mængder af aktivitet, sammen med kunne ikke matche dette minimum verbale udvekslinger krav.

Fortsætter på de over erklærede, er det stærkt opmuntrende, at Kursusvejlederen udvikle på internettet grupper. I yderligere ord, virkelig din større skole skal opdeles i kategorier og kun om bør gives hver klasse dit projekt eller måske et par til at hjælpe arbejde med i samarbejdet. Underviseren er nødt til dog ikke opgive dette tal til at regne i isolation dog samtidig i de første faser, bliver nødt til at bidrage til klasse kommunikation for at direkte gruppemedlemmer mod samme etage samt forståelse. Dette vil levere individer identisk niveau af tilfredshed, at de stammer fra din klassiske læringsmiljø - fuld tilfredshed på grund af firkantet forbundet med sociale relationer sammen med jævnaldrende samt en fungerende forbindelse, når du bruger kursusleder. Dette særskilte forslag bør anvendes meget væsentligt, fordi det lige taler, der vil novice tilfredshed samt forebyggelse af utilfredshed, der bidrager til ikke afsluttet.

4 Konklusion

øjeblikket ganske få offentlige, private og for-profit institutioner vil blive farende mod at udviklingen i tillæg til markedsføring med hensyn til digitale opdragende miljøer. Deres bevæggrunde er generelt ganske varieret, selv om den samlede universitetsstuderende realisering skal være en resultat værd opmærksomhed. Mange studerende, primært afhængige på internettet forståelse finde denne erfaring skuffende. I mange måder kan det være på grund af de upersonlige egenskaber omfatter fragt samt de studerendes manglende fortrolighed med at atmosfære inde spørgsmål. Kursus administratorer kan nemt modvirke den faktiske nævnt gennem denne inkorporering er forbundet med aktiv, samarbejdende, foruden konstruktivistiske forståelse teknikker til bl.a. på internettet klasser. Dette er, hvad der anbefales i forhold til MDDE 604.

5 Bibliography

Baym, N. K. (1995). Performance er forbundet med humor i computer-medieret kommunikation. Journal med Computer-medieret kommunikation, 1.. Hentet August 27, 2007, fra / jcmc/vol1/issue2/baym.html Benbaunan-Fich, R., Lozada, HR, Pirog, S., Priluck, R. & Wisenblit, J. (2001). Integration information engineering i markedsføring og reklame pensum: En pragmatisk paradigme. Journal er forbundet med marketing uddannelse, 5-15.Biner, P. (1993). Fremgangen er forbundet med en stærk enhed til at beregne kollegium holdninger til tv-kurser. The American Journal of Distance Education, 62-73.Bordia, P. (1997). Face-to-face versus computer-medieret kommunikation: En syntese af det eksperimentelle litteratur, The Journal forbundet med Erhvervskommunikation, 99-120.Candiotti, A., & Clarke, N. (1998). Ved at kombinere udbredt tilgængelighed sammen med skolens vækst i tillæg til uddannelsesfaciliteter, Kommunikation hører til ACM, bd. 41, nr. 1, pp. 36-41.Cross, K.P. (1981). Voksne, når lærende. London: Jossey-Bass Publishing.Dille, B. & Mezack, M. (1991). Identificering prædiktorer for risikabelt mellem kvarterets videregående uddannelser telecourse studerende. The American Journal involverer fjernundervisning. Vol. 5, No en enkelt p. 24 35.Fjortoft, N. (1996). Persistens i en fjernundervisning program: En sag omkring farmaceutisk uddannelse. The American Journal involverer fjernundervisning, bd. otte nr. 3, 49-59.Gibson CC & Graff, AO (1992). Virkningen af ​​voksnes foretrukne studerer modeller plus opfattelse af forhindringer med færdigbyggede forbundet med ekstra programmer studentereksamen niveau. Tidende fjernundervisning, VII (1), 39-51.Graham, C., Kursat, C., Byung-Ro, L., et al. (2001). Syv principper for vellykket undervisning: En praktisk standard zoomobjektiv med hensyn til at undersøge, om de web kurser. Vurdering, March / April.Ladon, E. H. (2002). Højt tryk i en moderne verden: Strategier beregnet til individualiserende online-læring. Hentet August 27, 2007, fra / pædagog / Resources_edvoice.html Lewis, L., Farris, E., sne, K., & Levine, D. (1999). Fjernundervisning på efteruddannelses-og uddannelsesinstitutioner: 1997-1998. Hentet August 27, 2007, gennem / pubsearch / pubsinfo.asp? PubId = 2.000.013 Miller, Greenberg, E., Vojir, C., & Whitney, F. (2000). MAPP Mountain sammen med Plains partnerskab. Hentet August 27, 2007, gennem / ahec / MAPP / voices.pdf Morse, K. 2003. Er bare én størrelse i god form alle? Udforskning asynkron studerer inde i et multikulturelt miljø. Tidsskrift forbundet med asynkrone Learning Networks (JALN). 37-55Ocker, R. J. & Yaverbaum, G. J. (1999). Asynkron computer-medieret verbale udvekslinger vs. ansigt-til-ansigt samarbejde: Resultater om universitetsstuderende læring, top kvalitet samt tilfredshed, udvælgelse samling plus forhandling. SwetsWise 427-440.Olaniran, B. A. (1994). Gruppe effektivitet inden for computer-medieret plus ansigt-til-ansigt transmission medier, Management Communication Quarterly, 256-281.Palloff, R. & Pratt, K. (1999). Opbygning forståelse områder inde cyberspace. San Francisco: Jossey-Bass.Palloff, RM & Pratt, K. (2001). Erfaringer fra cyberspace klasseværelset: realiteter på internettet undervisning. San Francisco, Californien: Jossey-Bass.Powell, R., Conway, C., & Ross, L. (1990). Effekter forbundet med student disponerende træk på kollegium succes. Tidsskrift forbundet med fjernundervisning, V (I), 5-19.Renzulli, JS (1999). Hvad er denne idé kaldes begavelse, plus finde sted, vi alle bygge den? En femogtyve kalenderår perspektiv. Journal for, at uddannelse af Gifted. 23 (1), 3-54.Richardson, J. & Swan, K. 2003. Undersøgelse interpersonelle tilstedeværelse i hele internet lektioner vedrørende studerendes opfattede finde ud af i tillæg til tilfredshed. JALN. 7 (1), 68-88.Ruberg, LF, Moore, DM & Taylor, CD (1996). Studerendes deltagelse, interaktion, foruden regularions fra en computer-medieret kommunikation miljø: En kvalitativ undersøgelse, Journal of Educational Computing Research, 14, 243-268.Schrum, L. & Berge, ZL (1998). Oprettelse af elev samtale indenfor akademisk erfaring: En udfordring med hensyn til online-lærere. Canadian Journal of Educational Kommunikation bd. 26, nr. 3, s. 133-144Shih, YC & Cifuentes, L. (2001). En historie om nøglen grunden samt nemme metoder til at coache online. TechTrends, 45 (6), 8-13 & 46.Thompson, G. (1990). Hvordan kan korrespondance-baserede kilometertal uddannelse ofte forbedres? Et marked forskning med adfærd involverer forskere, der desværre er ikke rigtig godt bortskaffes mod kommunikation undersøgelse. Tidsskrift forbundet med fjernundervisning, V (1), 53-65.Thompson, MM (1998). Afstand personer med videregående uddannelse. I C. Gibson (red.), fjernstuderende inden bedre uddannelse: Institutionelle reaktioner for kvalitets konsekvenser (s. 9-24). Madison, WI: Atwood.Wergerif, R. (1998). De interpersonelle dimensioner af asynkrone netværk læringsprojekter. JALN 2 (1), 34-49.Woods, D., Felder, R., Rugarcia, A., & Stice J. (2000). Det lange løb er forbundet med arkæolog uddannelse. Chemical Engineer Uddannelse, 34 (2). p Dette er kun den faktiske følgende del af denne særlige essay. Venligt se på del 1, der vil forstå den fulde artikel.

Få en slags 10% rabat på dit køb med akademiske essays. Bare gå til en hvilken som helst forbindelse med vores hjemmesider nedenfor!

ID # 251Jo10

ThEssayist.comUSessayist.comUKessayist.comLawEssayist.comHDessayist.comAussiEssayist.com

Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.