tirsdag den 24. september 2013

6 grunde Hvorfor Kunderne reagerer ikke at være i stand til E-mail - Business - Netværk

Milliarder med e-mails dirigeres via internettet hver dag. Internet marketingfolk skrive en masse e-mails dag-til-dag for dig at sandsynlige kunder, håber at være i stand til at fuldføre et salg. Men hvad antallet af kunder gider for dig at lære disse typer af e-mails barn reagere?

relevans supplement tilbydes, kvalitet, salgspris etc. kan engagere sig i en del på bagsiden af ​​denne slags forbrugernes apati - oftere, sin top kvalitet involverer e-mail, som vedrører de fleste. Store fleste marketing e-mails tendens til at være ikke selv åbnet - at gøre alene ofte være studie eller måske svarede til.Der kunne være mange forklaringen en e-mail forbliver ubesvarede, for eksempel server ned, spam støvtætte eller modtagere postkasse fuld - men først og fremmest nøglen grunden ligger hos dens format, indhold materiale og stil. Chancerne for at din e-mail fremkalde en form for opløsning kan være i sandhed svag, når enkelte anser e-mail, når "affald involverer time 'eller måske' er der stort set intet mere, der vil skrive om. Indlysende bestemmelsesstedet med hensyn til disse former for e-mails er som regel denne papirkurv.

at opnå succes i e-business plus gemme din egen e-mails ud af papirkurven - deres meget vigtigt at være opmærksom på huden anti rynke creme acceptabelt at drive en virksomhed e-mails, når det kommer til at komponere stil, filformat og INDHOLDETS har ofte god kvalitet element under konkurrerende pris - alligevel, som ikke vil være nok til at nå potentielle købere med hensyn til din nuværende verbale udvekslinger form, er fordi gode. Din verbale udvekslinger skal være i stand til at bringe i modtagerens bevidsthed gennem denne form for ideelle model sammen med indhold.

1.. Acceptabelt format

enterprise e-mail skal have indbringende forretning adresse som afsenderen. En snail mail ud af, er faktisk langt mere effektiv plus acceptable end Dette er absolut yderst vigtigt krav i enhver organisation e-mail-format af indlysende årsager.

Her talte virksomheden ikke rigtig invitere venner til bday fest! Hvis din online-forretning ikke kan få midlerne til profitabel forretning e-mail, men giver dig million dollar poster - du virkelig er i stand til skyld modtagerens kynisme. Efter alt, behøver du ikke tjekke op-marked bil showroom hele shorts sammen med hjemmesko, fordi brutto salg folk måske ikke ligefrem tage dig alvorligt. I selve anonym planeten forbundet med Internettet - skabe tillid kan være fundamentet for enhver forretningsforbindelse. Anonym e-mails har en tendens til ikke at formidle en optimistisk fotografi relateret til din virksomhed og måske skader din sag.

Erhverv e-mails er tilgængelige fra web-sites på ikke nogen ekstra omkostninger.

Så denne naturlige konsekvens af din position - til at være glad i e-business, din organisation skal have en etableret hjemmeside .

Andre kritisk element hver enkelt virksomhed e-mail er virkelig en meningsfuld signatur linje, der har navnet på din organisation, adresse, tlf., fax, internet husstand osv. Alle e-mail-klienter (f.eks mens Netscape, Outlook etc.) giver dig service til bygge signatur bankdata, som vil blive fastgjort med hver og udgående post.

2. Meningsfuld Om Line

E-marketingfolk generelt tager alt for let på den værdi, i forbindelse med emnet i en stor e-mail.In fleste e-mail-klient - In legendariske box displays håndfuld ting med fakta som dato, fra, ligegyldigt osv. Oftere , dom involverer brugeren for at læse eller måske sende e-mail for at smide mappen vil afhænge kunderne ikke én, men to stykker involverer tips-From: sammen med emnelinjen.

Det er nøglen grunden til, hvorfor de fleste af disse et par stykker som regel er således vigtige, og også har brug for særlig opmærksomhed.

En Business e-mail - som witout revideret tvivl - assistance din email til at hjælpe være fremtrædende omkring helt gratis mails. En mejslet problem kollektion virkelig din restSecondly, tekst Emne serien er ofte nøglen i din egen beskeder evne til at opnå ved hjælp af falske filtre. Skriv et andet emne lineand uønsket e-mail-filtre vil ikke lade din e-mail tage en tur for at Indbakke!

Så hvad hvis du jagt efter inde komponere den bedste emnelinjen?

Først ændre idéen så meget som folk kan for eksempel inkorporerer modtagerens brand indenfor tema mærke (fx 'Kind Att: Hr. John Hopkins og reagere din nødvendighed for at få saltet cookies', 'John, jeg forestiller mig, du vil opdager, at virkelig interessant ")

sådan tilpasning giver din aktuelle e-mail en individuel fornuft og også fortæller den faktiske junk filtre, som du kender den person, du skriver at være i stand til og så det virkelig er en mindre mængde af skal nok ofte være markeret se, at spam .

3.. Acceptable Style

Høflighed, læsbarhed plus ligetil forståelse tendens til at være hjørnestenen i succesfuld organisation kommunikation. Høflighed indebærer, at du indledende vælge en person plus din virksomhed, før du anmoder om identiske fra din aktuelle modtager. Undgå tekst, der kan fortolkes som anmassende, uhøflig eller måske irriterende ligesom ASAP, hurtig på din tidligste osv.

4.. Læsbarhed

Læsbarhed involverer som du skriver at sige det kort sætninger igennem en på én konversation mode. Undgå at gøre brug af besværlige sætninger, som mange forretningsfolk i indiske subkontinent normalt dermed opsat på (måske koloniale arv).

Eksempler på sådanne domme - 'Vil alle blive dermed typer siden til ..', 'du afdække omsluttet' osv.

stedet anvende en på én dialog metoden herunder "jeg medtage fastgjort under kopi involverer min sidste mail '. Aldrig ansætte forkortelser ligesom "pls", BTW, "u" osv, når du vil sandsynligvis typisk gøre i telex eller måske telegram. Suchabbreviations foruden akronymer ikke bare lave din egen brev hårdt at studere alligevel kan endda guide selve modtageren at koncentrat du måske være doven. Du kan være temmelig fortrolig sammen med kryptiske forkortelser og få glæde af SMS vilkår - muligvis ikke alle

5.. Professionel Style

Professionel design kræver, at en postkasse er præcis nok sammen med gratis punctuational fadæser og også grammatiske fejl. Din skriftlige indhold skal køre sammenhængende fra start til at bringe, pænt arrangeret intoparagraphs plus ideelt ikke kan efterligne 3-4 stykker. I stedet ofwriting relateret til dit eget produkt, og også udbyder hele oplysninger - kontakt nødvendige ting, og også føre denne læser, der vil berørte divisioner med din web-site via links

6.. Persistens

Skrivning nyttige e-mail er ikke tilfredsstillende, medmindre du tilfældigvis at være organiseret i overensstemmelse med disse personer op. Der kan måske være en hel forklaringen kunden ikke har fortalt de opinionsmålinger sammen med den største mand eller kvinder til at hjælpe besvare det særlige problem er, naturligvis, den faktiske køber! Så besøg forude, vælger opad produktet udover høfligt da består bl.a. vedrørende dit tilbud. Du vil måske blive overrasket over at vide den væsentligste årsag - som ofte kan være blot ved siden sælgeren bestemt ikke i byen eller din e-mail på ingen måde ankom ham / hende, og også fordi svært som dem forhandling stil, produktkvalitet, prissætning, afregningsvilkår osv. Under alle omstændigheder, vil du få værdifulde udtalelser, som ofte vant til at skærpe din virksomhed proces.

Konklusion - Hvorfor Kommunikation er normalt så vigtigt inde E-Commerce

den anonyme planet med internettet, ofte den eneste måde, din shopper måske se på mennesker og også din virksomhed er faktisk din tilslutning - dit sprog, præsentation og stil. Din e-mail, web-site, præsentation osv. er dine egne ansigter til universet - og også disse former for burde tilskynde tilstrækkelig selvtillid i køberens at handle virksomhed til dig eller endda i det mindste tage dig alvorligt. Dette er en proklameret forskel ud af fælles virksomhed, og du bør være opmærksom med følgende aspekt forbundet med e-handel.

Du kan måske godt kendt i dit land alligevel den internationale shopper har ingen mulighed for at realisere præcist, hvordan ægte dine egne påstande er. Det alene prøvesten han / hun besidder kan være din forbindelse - du er nødt til at være sikker på, de er virkelig specialiseret leder. De specialiserede læsere bør straks forstå gennem en person tilbud som det er ofte skabt af en anden professionel.

Så kræver din transmission typen betydeligt og også tage specialiseret rådgivning, hvor det er nødvendigt. Uden fremragende forbindelse design - din e-handel business ville muligvis ikke tage den metode, du har planlagt .

Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.