torsdag den 26. september 2013

REKLAME - Reklame

ADVERTISINGAdvertising er ofte en form for forbindelse ansat til at overtale en besøgende (seere, besøgende eller måske lyttere) for at tage en række af bevægelse sammen med respekt for at produkter, ideer, eller måske tjenester. Mest almindeligt, kunne det foretrukne resultat være at rejse personlig adfærd har værdi for noget af en kommerciel udnyttelse, selv om den politiske og ideologiske fremme er normalt almindelig. Annoncering meddelelser er normalt afgøres af sponsorer og anses via forskellige traditionelle medier, samt masse hurtige presse for eksempel aviser, magasiner, tv-system kommercielle, stereo reklame, outdoor markedsføring og reklame eller måske direct mail, og også innovative lagringsenheder denne slags, fordi elektriske massemedierne (websteder) og ord-meddelelser. Kommercielle projektledere søger ofte der vil gøre øget udnyttelse sundheden for deres ydelser eller produkter ved hjælp af "Branding", der involverer den faktiske gentage din grafik eller etiket inde hårdt arbejde at være i stand til følgesvend specifikke egenskaber overvejer at gøre, mens i de tanker involverer forbrugere. Ikke-kommercielle annoncører, hvem vier kapital for at kunne fremme produkter foruden en køber produkt eller service omfatter politiske partier, begær grupper, religiøse selskaber samt statslige organer. Nonprofit organisationer kan meget vel rigtig stole på gratis tilstande involverer overtalelse, siger for eksempel en offentlig støtte erklæring (PSA). Moderne markedsføring og reklame udviklet ved hjælp af stigningen er forbundet med bulk generation fra den senere del af det 19. sammen med begyndelsen af ​​det tyvende århundrede. I 2010 blev at investere på reklamer forudsagt til over 500 milliarder dollars på verdensplan. Internationalt vil de største ("fire store") markedsføring konglomerater være Interpublic, Omnicom, publics og WPP.Definition1. Den ikke-personlig kommunikation tips normalt dækket for & regel overbevisende inden for natur, om produkter (varer og tjenester), eller tanker ved hjælp af åbenbaret sponsor gennem talrige medier. (Arenes 1996) 2.. Ethvert betalt for form for ikke-personlig samtale om en organisation, produkt, service eller forestilling fra en identificeret sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt upersonlige tilslutning fra en diagnosticeret rekruttere gennemføre løs massemedier for dig at overtale effekt en stærk publikum. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Komponenten din markedsføring og reklame transmission udvælgelse, der er non personlig omfattede en stærk identificeret sponsor, og formidles via stationer masse transmission at fremme særlige ejerskab involverer varer, tjenesteydelser, mand eller kvinder eller ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. Et nyttigt eller endog overbevisende budskab vedligeholdes af blot en ikke personligt valg & dækket ved hjælp af en diagnosticeret velgører hvis organisation eller måske post opgøres ved hjælp af nogle måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal; en metode kommunikation med hensyn til noget, og også selskab, der er givet af en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Ethvert betalt form for ikke-personlig virksomhed præsentation og også kampagnen forbundet med ideer, varer eller måske udbydere ved blot en stærk afsløret sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En slags bringe i besøgende i tillæg til såvel som passerer oplysninger med en målgruppe eller besøgende, fordi situationen kan være, der vil altid være enten købes eller om frie. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians gjort brug af papyrus i at gøre salget beskeder foruden vægge plakater. Kommercielle budskaber og også politisk kampagne enheder er allerede forbundet med de særlige ruinerne af Pompeji samt gamle Arabien. Lost samt bestemt marketing om papyrus var udbredt med det antikke Grækenland, og også det gamle Rom. Væg og også rocke maleri som en pro beregnet til privat marketing kan være en mere manifestation af din tidlig markedsføring form, er til stede for at denne gang i de fleste aspekter af Asien, Afrika, samt Sydamerika. Traditionen med væg struktur maleri som en professionel kunne spores tilbage til dig til indiske stål kunstværker billeder, dato vender tilbage til fire tusinde f.Kr.. Historien fortæller os, hvor Out-of-home fremme plus billboards er også de ældste former involverer reklame. Som at landsbyerne i tillæg til steder med middelalderen begyndt at vokse, såvel som standard befolkning var magtesløs til at læse, angivelser, som i dag kan gøres krav skomager, mølleren, tilpasse og også smed ville udnytte et billede knyttet til deres deal sige for eksempel boot , et jakkesæt, en hat, et ur, en diamant, en elg sko, et lys eller måske en pose forbundet med mel. Frugt plus greens var blevet solgt i byen blok med ryggen er forbundet med vogne samt vogne og deres grundlæggere udnyttede byens criers for at udtale deres opholdssted for, at ydelser efter kunderne. Da viden vendte et tilsyneladende har, og læsning, samt udskrivning, designet marketing udvidet til at omfatte løbesedler. I den 17. hundred år reklamer begyndte at være sammen med ugentlige rubrikannoncer i England. Disse første reklamer var ansat generelt at styrke publikationer og aviser, som igen vendte gradvist mere fornuftigt sammen med forbedringer omkring gør pressen, og medicin, som er blevet mere og mere ønskede, fordi sygdommen hærgede Europa. Men usandt fremme og såkaldt "kvaksalver" reklame voksede til at blive et nyt problem, der indvarslede hele denne regulering af reklamer. Da økonomien yderligere i løbet af det 19. århundrede, blev reklamer ved siden af. I dette USA, konkluderede navnlig til gennemførelsen af ​​denne kampagne struktur på et tidspunkt i den særlige vækst i postordre reklame. I juni 1836 havde den franske magasin La Presse været 1st i at tilføje betalt for reklamer i deres sider, lade det at sænke den pris, øger det er besøgende samt øge det har succes, såvel som løsningen syntes at være inden længe kopieret af næsten alle titler. Omkring 1840 sæt Volney B. Palmer op dine kilder med den nuværende fremme agenturet i Philadelphia. I 1842 Palmer besluttet at købe en masse om plads gennem en række forskellige rubrikannoncer under dit mærket ned pris derefter videresolgt plads fra større afgifter for at hjælpe annoncører. Selve annoncen - kopien, layout og også illustrationer - ikke desto mindre var klar med det selskab, der ønsker for dig at annoncere, med virkning, endte Palmer med at blive et område mægler. Situationen ændres inden for de senere 19. århundrede, når den fremmer virksomheden om NW Ayer & Son syntes at være berettiget. Ayer og søn leveres med henblik på at planlægge, oprette, samt foretage en fuldstændig reklame og markedsføring strategier for at få sine kunder. I 1900 reklamebureauet erhvervet kommer til at være i fokus i forbindelse med inspirerende planlægning, foruden forfremmelse syntes at være stærkt grundlagt som en profession. Omkring samme tid, i Frankrig Charles-Louis Havas udvidede kompetencer vedrørende hans oplysninger bureau, Havas at tilføje annonce mæglervirksomhed, at definere det som den primære franske hold at være i stand til at organisere. I første omgang blev agenturer er virksomheder beregnet til reklameplads i aviser. NW Ayer & Son endte med at blive den faktiske allerførste full-service virksomhed for dig at tro forpligtelse til at fremme indhold. N.W. Ayer åbnes med 1869 plus endte med at blive at blive fundet i Philadelphia. På selve sving på århundrede, er der lige nu havde været meget få erhverv muligheder for kvinder i alle aldre inde erhvervslivet, men fremme var en af ​​flere par. Da pigerne stod for hovedparten af ​​indkøb gjort for deres husstand, initiativtagere og også specialister accepterede internet kan nemt forstå gennem denne kreative proces. Faktisk blev den første amerikanske fremme at gøre brug af en ny elskov sælge udviklet af en kvinde - vedrørende en sæbe produkt. Selvom tam efter nutidens standarder, figurerede annoncen et par overvejer meddelelse, "hudfarve du er opsat på, for at røre." Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing

Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.