torsdag den 26. september 2013

REKLAME - Reklame

ADVERTISINGAdvertising er normalt en form for kommunikation udnyttes til at overtale en stærk målgruppe (seere, bogelskere samt lyttere) for at tage flere handlinger i forbindelse, der vil produkter, ideer, og også tjenester. Mest almindeligt, den angivne resultat er afgjort for dig at rejse køber tiltag med agtelse for en virksomhed tilbyder, selv om politisk sammen med ideologisk markedsføring og reklame kan også være fælles. Reklamebudskaber er generelt dækket ved hjælp af giver og set ved hjælp af en bred vifte af standard medier herunder produkter i løs lagringsenheder disse, når avis, magasiner, tv-serierne kommercielle radio reklame, out-of-døre reklame eller endda en på én post; eller måske helt nye medier for eksempel damp medier (websteder), og også ord beskeder. Kommercielle marketingfolk typisk kigge efter, der vil generere øget indtagelse af disse nye produktlinjer igennem "Branding", der involverer gentagelse af dit grafik eller etiket i et forsøg med henblik på at relatere en række funktioner med al den type, mens i hovederne associeret med forbrugerne. Ikke-kommercielle annoncører, der synes at bruge penge for at kunne annoncere elementer bortset fra nogle slags forbrugerprodukter indarbejde de politiske partier, bevidsthed grupper, tro-baserede selskaber plus statslige organer. Nonprofit agenturer kan påberåbe sig cost-fri tilstande forbundet med overtalelse, måske en offentlig udbyder overskrift (PSA). Moderne reklame produceret med stigningen er forbundet med bulk produktion, mens i slutningen af ​​det 19. samt første tyvende århundrede. I 2010 syntes at investere på markedsføring og reklame, der skal estimeres i mere end $ 500 milliarder dollars på verdensplan. Internationalt vil de største ("fire store") fremme konglomerater være Interpublic, Omnicom, publics og WPP.Definition1. Den ikke-personlig forbindelse med tips generelt betalt for med hensyn til & generelt overbevisende i naturen, om poster (varer og tjenester), eller måske ideer ved hjælp af anerkendte velgører ved hjælp af forskellige medier. (Arenes 1996) 2.. Ethvert betalt form for ikke-personlige transmission vedrørende en organisation, produkt, service eller endda forestilling ud af en stærk opdaget sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlig kommunikation fra en identificeret bringe i gennemførelsen muskel størrelse marketing til at fremme påvirke et publikum. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af den markedsføring og reklame-forbindelse udvælgelse, der er non private taget sig af en opdaget sponsor & formidles via muligheder for størrelse samtale for at fremme dit forbrug er forbundet med varer, tjenester, person, såvel som ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En informativ eller måske overbevisende kommunikation anlagt af non personlige moderate & dækket af blot en stor bestemt backer hvis gruppe eller opløsning er normalt afsløret i nogle måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal, den bedste måde verbale udvekslinger med hensyn til noget, eller måske virksomhed, der er helt sikkert betalt blot ved en slags marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Enhver betalt form for ikke-personlig virksomhed præsentation og kampagne i forbindelse med ideer, produkter samt tjenester gennem et afsløret sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En type for at få besøgende og eller passerer detaljer for at noget af en målrettet team eller måske seerne se, at sagen kan være, der kunne blive enten betalt eller med hensyn til gratis. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians ansat papyrus til at gøre mails samt væg membran plakater. Kommercielle budskaber og politiske marketing kampagne udstiller var til stede i selve ruinerne involverer Pompeji og historiske Arabien. Lost plus opdagede reklame og markedsføring på papyrus var blevet populært med antikke Grækenland plus gamle Rom. Væg eller endda er en blast maleri som en professionel til kommerciel markedsføring er absolut en yderligere aktuelle udtryk involverer en stor gammel fremme form, er at give denne dag i de fleste dele af Asien, Afrika, sammen med Sydamerika. Konventionen forbundet med outlet kunstværk kan spores tilbage til indiske stål-malerier værker, vil dato vender tilbage til fire tusinde f.Kr.. Historien formidler til os, Out-of-home fremme og billboards vil være de ældre sorter af reklame. Som dine byer og også byer som tilhører middelalderen startede for dig at vokse, plus typiske befolkning var ikke kan læse, indikatorer, som i dag kunne påpege skomager, Miller, skrædder og også smed ville sandsynligvis arbejde med et billede, der er forbundet med hans eller hendes virksomhed som en støvle, din kulør, en hat, et ur, en slags diamant, din elg sko, et nyt lys eller måske en totalisatorspil involverer mel. Frugt sammen med produkter var ved at blive tilgængelige i metropol rektangel med ryggen vedrørende vogne foruden vogne sammen med hans eller hendes ejere brugte byen criers der vil nævne deres opholdssted til bekvemmelighed med de faktiske kunder. Som skolegang voksede til at være en stærk mærkbar behov Ud over at læse, sammen med udskrivning, udviklet forfremmelse yderligere at indarbejde løbesedler. I de særlige 17. århundrede reklamer startede at dukke inde hver uge aviser over hele England. Disse tidligt print advertisings var ansat i vid udstrækning til at forbedre bøger og aviser, som begyndte at være stadigt mere overkommelige at bruge udviklingen omkring trykpressen, og medicin, der i væsentlig grad ønske som sygdommen hærgede Europa. Men fup fremme og såkaldte "kvaksalver" reklamer udviklet sig til dit problem, som indvarslede inde lovgivninger om salgsfremstød indhold. Da denne økonomiske situation udvidet gennem det 19. århundrede, fremme voksede sammen. I det særlige USA, i sidste ende, at realisering af det reklame dataformat endte i væksten i forbindelse med postordre-reklamer. I juni 1836 havde franske avis La Presse været 1st at optage betalt for reklamer i deres sider, så det til reduceret pris, udvide sin læserskare foruden til at øge rentabiliteten plus blueprint endte med at blive i den nærmeste fremtid kopieret ved hjælp mange titler. Omkring 1840 sæt Volney B. Palmer op dette rod med det moderne Promotion Agency i Philadelphia. I 1842 Palmer købte enorme mængder af plads inde forskellige papirer på et lavt prissat afgift, efter at videresolgt området med bedre gebyrer annoncører. Den sande notering - den særlige kopi, layout, samt kunstværk - blevet stadig gearet op på grund af virksomheden, der ønsker at hjælpe med at annoncere, omkring effekt, viste Palmer at være et område mægler. De omstændigheder justeret i restance 19. århundrede, hvis din reklame organisation NW Ayer & Son syntes at være begrundet. Ayer foruden Sønnen tilbød at planlægge, skabe, ud over at udføre omfattende marketingkampagner til sine kunder. I 1900 denne reklame og markedsføring bureau havde vise sig at være den egentlige omdrejningspunkt i forbindelse med inspirerende planlægning samt fremme endte med at blive fast etableret at være en profession. Omkring samme tid, hele Frankrig Charles-Louis Havas langvarig hjælp forbundet med hans eller hendes nyhedsbureau Havas for at bestå af annonce mæglervirksomhed, skaber, at den første franske gruppe at være i stand til at organisere. I første omgang var virksomhederne mæglere vedrørende reklame sted omkring aviserne. NW Ayer & Son endte med at blive den første full-service virksomhed til at overveje byrde for reklame og markedsføring indhold. N.W. Ayer eksponeret omkring 1869 og blev fundet i Philadelphia. På det træk tilhører århundrede var at der er flere erhverv muligheder for damer inde erhvervslivet, men har fremme været blandt de få. Da kvinder var ansvarlig for en masse af de betaler for henrettet i deres husstand, annoncører og bureauer anerkendte værdighed af unikke forståelse under ressourcestærke proces. Faktisk endte den bedste amerikanske reklamer til at anvende et seksuelt sælge off med at blive oprettet ved hjælp af en dame - for sæbe produkt. Selv tamme ved moderne standarder, fremvist den særlige annoncen nogle overvejer meddelelsen "hudfarve, du elsker at røre." Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing

Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.