ADVERTISINGAdvertising er faktisk en form for kommunikation vant til at overtale en stærk seere (seere, læsere eller måske lyttere), der tager mange handlinger med at holde sig til for dig at produkter, ideer, eller tjenester. Mest almindeligt, det ønskede slutresultatet er at køre personlige adfærd ved hjælp af hensyn til noget af en kommerciel udnyttelse, selv om den politiske og ideologiske reklame er også almindeligt. Annoncering kommunikation normalt er dækket for blot ved giver og ses ved hjælp af forskellige klassiske medier; såsom bulk-medier som aviser, magasiner, tv-reklame, radio reklame, out-of-døre markedsføring eller en på én post, eller måske helt nye marketing for eksempel elektronisk markedsføring (websteder) i tillæg til SMS-beskeder. Kommercielle annoncører normalt søger, der vil producere bedre indtag af deres nye produktlinjer ved hjælp af "Branding", hvilket vil opfordrer til selve gentagelse om et godt foto eller måske merchandise brand inde i en indsats for at knytte udvalgte egenskaber overvejer gør i de tilsluttede sind med forbrugerne. Ikke-kommercielle initiativtagere, der tilbringer nogle penge til at reklamere for produkter snarere end en personlig produkter eller tjenesteydelser består af politiske partier, interesseorganisationer, religiøse baserede virksomheder, og også statslige organer. Nonprofit virksomheder kan vide, at de kan regne med fri tilstande involverer overtalelse, måske en åben offentlig hjælp annoncering (PSA). Moderne reklame udviklet under den kraftige stigning med størrelsen produktion inde senere 19. foruden tidligere det tyvende århundrede. I 2010 optrådte expending på reklamer og markedsføring til anslås til over 500 millioner dollars på verdensplan. Internationalt de vigtigste ("fire store") reklame konglomerater er generelt Interpublic, Omnicom, publikumsgrupper WPP.Definition1. De ikke-personlige verbale udvekslinger involverer oplysninger generelt sørget for & generelt overbevisende i naturen, i forhold til produkter (varer og tjenesteydelser) samt strategier ved blot opdaget tiltrække gennem talrige medier. (Arenes 1996) 2.. Enhver betalt form for ikke-personlig samtale med hensyn til en stor organisation, produkt, service og tænkte også fra en bestemt sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlig kommunikation fra en god afsløret sponsor bruge massemedierne til at opmuntre påvirke en god publikum. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af den særlige markedsføring samtalen mix, som er ikke særligt betalt vedrørende en identificeret sponsor, og formidles ved hjælp af optioner vedrørende muskel størrelse tilslutning til at annoncere, at ejendomsretten til varer, tjenesteydelser, personer eller ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En informativ eller overbevisende betydning opretholdes med en ikke personlige metode & købt ved hjælp af en identificeret velgører, hvis virksomhed og også merchandise er afsløret eller anden måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal, en af de måder verbale udvekslinger med hensyn til en ny merchandise og også virksomhed, der er betalt i form af en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Ethvert betalt måde upersonlige powerpoint præsentation og reklame med idéer, merchandise samt virksomheder i form af en god identificeret sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En måde at få potentielle kunder så godt eller måske passerer data til et mål gruppe eller besøgende, fordi eksempelvis kunne være, og disse kan muligvis købes eller måske om gratis. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians brugte papyrus til at gøre indtægter beskeder plus outlet plakater. Kommerciel kommunikation plus politisk marketing kampagne skærme er allerede fundet inden ruinerne er forbundet med Pompeji sammen med historiske Arabien. Lost plus observeret markedsføring og reklame med papyrus har været populær i hele det antikke Grækenland foruden antikke Rom. Væg eller måske god ole 'maleri som en professionel med hensyn professionel markedsføring kan være et flere symptomer på en historisk markedsføring og reklame form, hvilket igen kan give denne dag i mange dele af Asien, Afrika, sammen med Sydamerika. Konventionen med væg struktur kunstværk er normalt spores tilbage igen for dig at indiske er en blast artwork arbejde, som tidsramme backside der vil 4000 f.Kr.. Historien informerer enkeltpersoner denne Out-of-home marketing plus billboards ville være de ældste former for reklame. Som byer langs med steder på middelalderen begyndte at vokse, såvel som almindelige mennesker har kæmpet for at læse, tyder på, at lige nu ville sige skomager, møller, sædvane eller smeden ville sandsynligvis gøre brug af et indtryk med hensyn til deres fungerer som en støvle, en dragt, en hat, et ur, din diamant, en hjort sko, et lys eller eventuelt tilfælde af mel. Frugt sammen med grøntsager blev købt fra byen rektangel med balder af vogne foruden vogne såvel som deres egne iværksættere anvendte byens criers at hjælpe med at annoncere deres egen færden til bekvemmelighed på kunderne. Da uddannelse og læring blev en stærk mærkbare Kræv plus læsning, sammen med udskrivning, skabte markedsføring og reklame udvidet til at hjælpe bestå af løbesedler. I det 17. hundred år reklamer begyndte at virke omkring 7 dage om ugen papirer inde England. Disse hurtige reklamer blev udnyttet primært for at forbedre kurser i tillæg til aviser, som vil begyndte at blive mere og mere omkostningseffektivt at have udvikling i at gøre pressen; sammen med medicin, som ofte er blevet gradvist mere søgt efter efter at have set, at sygdommen hærgede Europa. Men falsk reklame og markedsføring, og de såkaldte "kvaksalver" reklamer blev et problem, som indvarslede inde regulering af reklame og markedsføring indhold. Da det økonomiske system udvidet gennem det 19. århundrede, forfremmelse blev ved siden af. I USA medførte faktiske resultater denne reklame formatering på et tidspunkt i, at væksten hensyn postordre reklame. I juni 1836 var franske avis La Presse 1. der omfatter betalt reklame inde i det siderne, som gør det muligt for at sænke det pris, strække det har læserskaren og øge sin rentabilitet og formlen blev hurtigt kopieret gennem mange titler. Omkring 1840 etablerede Volney B. Palmer den faktiske oprindelse på den nutidige fremme bureau omkring Philadelphia. I 1842 Palmer besluttet at købe store mængder af plads med en række aviser i mærket ned pris derefter videresolgt den faktiske plads på større satser til annoncører. Den præcise reklame - denne kopi, layout og logo eller budskab - var stadig udstyret af udbyderen drømmer at annoncere, indvendig effekt, var Palmer et område mægler. Den omstændighed, ændrede med de faktiske sene 19. hundrede år, hvis din reklame selskab NW Ayer & Son syntes at være begrundet. Ayer sammen med Son tilbudt at planlægge, oprette, samt udfører færdig fremme kampagner til sine kunder. I 1900, at reklamebureau havde slå ind i særlige center fase med hensyn ressourcestærke planlægning, plus reklame og markedsføring er blevet sikkert grundlagt for at være en profession. Omkring samme tid, i Frankrig Charles-Louis Havas udvidede færdigheder med sin nyhed bureau, Havas i at tilføje annonce mæglervirksomhed, så det er den første franske klasse til at organisere. I første omgang har virksomhederne været agenter vedrørende reklame inde aviserne. NW Ayer & Son syntes at være den første full-service bureau til at antage ansvarlighed for reklame og markedsføring indhold. N.W. Ayer eksponeret inden 1869 og er beliggende Philadelphia. På selve kontakten på århundrede var der kun få karriere valg for piger inde erhvervslivet, men reklame og markedsføring endte med at blive på listen over nogle få. Da hunnerne endte årsagen til det store flertal af Indkøb gjort i deres husstand, initiativtagere sammen med agenturer identificeret ekstra værdighed for kvinders opfattelse over ressourcestærke proces. Faktisk havde den primære amerikanske forfremmelse til at bruge en form for seksuel annoncere blevet udviklet af pigen - for en vand og sæbe produkt. Selv tamme ved hjælp af nutidens standarder, omfattede reklamekampagnen for et par med alle oplysninger "The hudfarve du er opsat på at røre". Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing
Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
fredag den 27. september 2013
REKLAME - Reklame
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.