mandag den 23. september 2013

Medarbejder Kommunikation - Kommunikation Tough News i hårde tider - Forretning - Public Relations

Når du kunne have hård oplysninger til at kommunikere, få det gjort som udvinding af en bandage: hurtigt sammen med helt .

Hvordan nogen i tillæg til din virksomhed beskæftige sig med inden for hårde tider er en ny repræsentation forbundet med nøjagtige karakter. Hvordan nogen kommunikerer hele individer udfordrende perioder viser dine værdier. Det kan være in-født til at hjælpe ænder plus runfor inkluderer når stuff glimt dårligt, men meget gerne dem mor fortalte dig, være sikker på at forblive tro såvel som ansigt Themusic.

Hvis du har frygtelig nyhed at se din nuværende personale, sørg for at det ikke kan være 'ude hensyn venstre felt.' Almindelig medarbejder briefinger er afgørende, hvilket gør disse mennesker opmærksomme på den udtrykkelige for erhvervslivet, hvordan spørgsmål «re vil inde industrien, hvad konkurrencen kan være så meget som såvel som hvad der præcist organisationen er ved at oprette er normalt meget vigtige dele er forbundet med info så alle af dem får samme retning. De vil ikke tænke blindsided hvis du keepthem har underrettet næsten alle sammen.

Planlæg formidling involverer frygtelige meddelelse omhyggeligt. Omhyggeligt stykke ud og om hvert eneste skridt, håndværk næsten hver principper og også gennemgå den faktiske rigtige tidspunkt til og de midler, hvor du måske kommunikere, som i tilfælde af du organisere D-Dayall igennem igen.

Gør garanteret din nuværende tilsyn team har alle fakta først, så at holde sig til op langs med måske granatchok medarbejdere. Når dette kan være blændende information - til en tegning en streg under eller måske fyringer, og også severefinancial tab - individer ofte ophøre lytte efter en tidligste stød. De bør være i stand til at gå tilbage i detaljerne i rapporterne med deres hurtige vejledere.

få klar til at gøre hårde medier annonceringer, håndværk nøgle kommunikation samt "potentielle spørgsmål-foreslåede-svar." Disse vil være de samme tips, du ansætter i taler, møder, lagringsenheder interviewsand announcement udgivelser. Har en brainstorm sammen med din ældre software til at afdække worst-case problemer sammen med rollespil, hvordan du vil helt sikkert håndtere elementer, se, at de vil udfolde sig. Må ikke holde sig væk fra stort set alle spørgsmål. Nu isnot enhver tid til at hjælpe foregive ikke en sjæl værdsætter hvor tallene er begravet.

Fortæl alt, hvad du forstår og fortælle dem hurtigt. I dag nyheder virkelig virkelig ferie hurtigere sammenlignet med lyskilde - med tak tothe internettet og også mobiler - er derfor ikke smøle. Sladder og insinuationer hurtigt fylde hver informationvacuum nogen orlov.

fortælle, når mange mennesker, at de kan i person. Det giver disse personer mulighed for at kræve disse bekymringer, der vil matterto dem sammen med giver mulighed for at levere folk manifestation i nyhederne. Uanset om det er sympati, opmuntring, empati eller endda komfort, vil de forringe den idé om myndighed, når you'vespoken der vil disse mennesker ansigt til ansigt, og også ekstra at den menneskelige dimension. At parafrasere Maya Angelou:. Forlænget snart efter enkeltpersoner omfatter glemt præcis, hvad alle sagde, at de huske den måde, du har designet dem til at føle

Formidle den vanskelige nyheder, når du bruger tyngde det virkelig er forfalden. Forsøg ikke at reducere det, bør du ikke afskrive bekymringer eller måske rygter og derefter for himlens skyld, ikke gør en indsats for at hjælpe med at lave vittigheder. Tænk om dette, fordi bibringe dette medie af adeath. Når en persons position være under spil, er det normalt et liv-eller-død oplevelse for den person.

Gør overbevist alle mennesker inde gruppe besidder nogen på at lufte. Jeg vil aldrig glemme den oplevelse af administrerende direktør, som stod op før til 50 medarbejdere i en afdeling sted, han har været ved at lukke. Han meddelte disse individer grunden så når det kan ske, og så han / hun svarede på deres spørgsmål. Han stod på døren og rystede den enkelte medarbejders giver, når de forlod. Det har været din dræning, tricky erfaring, ikke desto mindre, at de højt respekteret ham forit og så de meddeles hvor respekt inde fortællinger, de vil forklarede med deres familiemedlemmer sammen med inde i fællesskabet. p Hvis folk udrydde arbejdsstillinger og re-organisere personale, afslutte så meget som du overhovedet kan for at hjælpe med at støtte medarbejdere i hele overgangen til alternativ beskæftigelse. Sørg for, at resten med personalet, hvad der er på markedet, og næsten alle thatyou gør.

Gør overbevist noget vedrørende denne besværlige nyheder, du har annonceret er endvidere tilgængelig i forberedte formular. Folk har brug for en lille ting til at henvise til dig til, når de har afslut forretning kontor foruden sandsynlige kan ikke huske allyou sagde som en del af dit indlæg. Put noget, du vil være i stand til på din hjemmeside eller måske medarbejderen kun Intranet. Forstå det bliver åbne øjeblikkelig nogen gøre, og så vær forsigtig med dine ord.

Sørg egne medarbejdere, aktionærer og forskellige shut interessenter kender forud for medierne. Intet er derfor disenfranchising samt nedslående velvidende alle kaste din egen karriere som en konsekvens af theheadline til posten webside på formiddagens avis. Det er et forræderi af dine medarbejdere tillid og hjælper med at gøre din virksomhed synes uduelige under størst i tillæg til skrupelløse i værste fald.

Fortæl fleste mennesker ens historie. Må ikke pynte samt mindske eller måske sætte en slags "SPIN" eller måske andet fokus på varen inden alligevel hører til nogen. Stick til fakta også, ville du ikke have at huske hvad der ellers. Som Mark Twain sagde, "Hvis du fortæller den særlige sandhed, behøver du ikke at du ikke glemmer noget."

Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.