søndag den 22. september 2013

REKLAME - Reklame

ADVERTISINGAdvertising er ofte en form for verbale udvekslinger vant til at overbevise en god målgruppe (seere, læsere eller endda lyttere) at tage nogle bevægelse ved hjælp af beundring for produkter, ideer, eller tjenester. Mest almindeligt, kan den ønskede konsekvens være at generere køber tendenser med hensyn til en kommerciel udnyttelse, mens politisk og også ideologisk fremme er også almindeligt. Reklame email ofte købes ved hjælp af sponsorer samt tænkt på via talrige standard medier som omfatter muskel størrelse presse som aviser, magasiner, tv kommercielle, stereo reklame, gårdhave reklame eller bly mail eller nye presse som at se, at digital annoncering (websteder) samt ordlyden beskeder. Kommercielle projektledere normalt opsøge for at bygge bedre udnyttelse sundheden for deres produkter eller tjenester via "Branding", der involverer det at gentage involverer et indtryk eller måske element titel omkring hårdt arbejde for at hjælpe knytte en række attributter med alle de selskab, mens i hovederne med hensyn forbrugerne. Ikke-kommercielle initiativtagere, der vier kapital for at fremme andre produkter end en forbruger produkt eller service indeholder politiske partier, bevidsthed grupper, åndelige organisationer plus statslige organer. Nonprofit virksomheder måske afhænge gratis former for overtalelse, såsom en åben assistance meddelelse (PSA). Moderne reklame og markedsføring formuleret med fremkomsten af ​​muskelmasse hurtige udvikling indenfor forfaldne 19. og tidligt i det 20. århundrede. I 2010 havde udgifter med fremme blevet forudsagt på over 500 tusind dollars på verdensplan. Internationalt de største ("fire store") fremme konglomerater er Interpublic, Omnicom, publics, sammen med WPP.Definition1. Den ikke-personlige forbinder med fakta normalt dækket for & regel overbevisende inden for natur, relateret til produkter og løsninger (varer og tjenesteydelser) samt begreber ved blot afsløret tiltrække gennem forskellige medier. (Arenes 1996) 2.. Enhver betalt form for ikke-personlig samtale relateret til en stor organisation, produkt, service eller endda forestilling fra en stærk anerkendt sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlige transmission fra en stærk identificerede velgører gennemførelse muskelmasse hurtige medier til at påvirke have en indvirkning på et publikum. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af din annoncering verbale udvekslinger udvælgelse, der er absolut ikke særlig købt en identificeret sponsor, og formidles via veje af masse samtale for at øge vedtagelse med varer, tjenesteydelser, mand eller kvinder, og også ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En informativ eller måske overbevisende betydning tog med en ikke personlig moderat & købt af en stor identificeret velgører hvis selskab, og også løsning vil blive indregnet efter måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal, den bedste måde kommunikation relateret til en merchandise og også fast i, som normalt betales med en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Enhver betalt form af ikke-personlig præsentation samt promo forbundet med ideer, genstande eller endda tjenester via en identificeret sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En slags få perspektiver sammen med eller måske passerer data med mål for indsamling eller måske publikum som den omstændighed, muligvis kunne være, som kan ende med at blive eventuelt dækket for eller måske gratis. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians ansat papyrus til at generere salg beskeder sammen med outlet plakater. Kommerciel kommunikation sammen med politisk kampagne skærme er faktisk fundet i at vrag af Pompeji samt gamle Arabien. Tabt sammen med observeret markedsføring på papyrus var almindelig inde antikke Grækenland og gamle Rom. Væg eller måske klippe maleri som en professionel med hensyn business reklame er endnu en manifestation af den gamle markedsføring form, der er vist denne gang i rigtig mange dele af Asien, Afrika, i tillæg til Sydamerika. Traditionen er forbundet med vægmaleri kan spores tilbage til indiske gode ole 'malerier billeder, som dateres tilbage til fire tusinde f.Kr.. Historien fortæller os, hvor Out-of-home reklame og markedsføring samt billboards er de tidligste former for reklame. Da byerne plus steder på middelalderen begyndte at vokse, og den normale befolkning havde ikke været i stand til at læse, indikationer, som i øjeblikket vil sige skomager, kunne Miller, skrædder eller smed gøre brug af et billede forbundet med deres egen handel som en støvle, din kulør, en slags hat, et ur, din diamant, din elg sko, dit lys eller eventuelt pose involverer mel. Frugt plus frugt og grønt endte solgt i byens torv gennem ryggen er forbundet med vogne og også vogne og deres grundlæggere brugt byen criers der vil nævne deres tilholdssted for din fordel på kunderne. Som skolegang blev en stærk indlysende ønsker og læsning, foruden udskrivning, udviklet forfremmelse yderligere til også at omfatte løbesedler. I din 17. hundred år reklamer startede at dukke inde hver uge papirer rundt England. Disse hurtige imponere reklamer endte udnyttes i vid udstrækning på at fremme publikationer samt aviser, som vil blev betydeligt omkostningseffektivt at have udviklingen inde i stempling presse; foruden medicin, som normalt blev gradvist eftertragtede mens sygdommen hærgede Europa. Men falske forfremmelse i tillæg til såkaldte "kvaksalver" reklamer blev et problem, som normalt indvarslede med de faktiske regler om forfremmelse indhold. Da det økonomiske system udvidet i det 19. århundrede, blev forfremmelse ved siden af. I USA, i sidste ende opfyldelsen af ​​dette fremmer formatering rettet for dig at denne dyrkning af postordre reklame. I juni 1836 havde franske avis La Presse været den første, der omfatter betalt reklame i dens sider, lade det til at reducere den pris, strække sin loyale og hæve det har optjening samt formlen syntes at være hurtigt kopieret gennem næsten alle titler . Omkring 1840 organiserede Volney B. Palmer denne rødderne fra den moderne tid reklame og markedsføring agent i Philadelphia. I 1842 Palmer bestilt betydelige mængder af plads i hele talrige rubrikannoncer med mærket ned pris i dette tilfælde videresolgt din vejrtrækning plads med øgede omkostninger for annoncører. Den nøjagtige reklame - kopien, layout og grafik - blevet stadig organiseret af dette selskab forventer at annoncere, hele virkning, Palmer var plads mægler. Scenariet ændret indeni, forfaldne 19. hundrede år, hvor reklame-og marketingbureau med NW Ayer & Son endte med at blive grundlagt. Ayer og søn tilbød at planlægge, skabe, sammen med gennemføre omfattende reklamekampagner på grund af sine kunder. I 1900 fremme organisationen oplevet komme til at være der fokuserer hensyn inspirerende planlægning og reklame var forsvarligt grundlagt være en profession. Omkring nøjagtig samme tid i Frankrig, Charles-Louis Havas længere kørsel omfattende hans eller hendes mediebureau, Havas at funktionen reklame mæglervirksomhed, hvilket gør det til det første franske part kunne organisere. I første omgang var agenturer børsmæglerselskaber beregnet til reklamekampagne plads inden aviserne. NW Ayer & Son syntes at være den allerførste full-service bureau til at påtage sig byrden for reklamer. N.W. Ayer åbnet hele 1869 plus lå Philadelphia. På klappen på århundrede, har der været meget få erhverv måder for kvinder i alle aldre i erhvervslivet, men har reklamer været en af ​​flere par. Da pigerne var ved at blive skylden for næsten alle de få afsluttet inde i deres husstand, iværksættere samt agenturer kendt ekstra værdighed involverer kvinders bevidsthed under fantasifulde proces. Faktisk virkede det primære amerikanske reklame og markedsføring til at udnytte et seksuelt sælge skal foretages i form af menneske - for din sæbe produkt. Selv tamme ved moderne standarder, fremhævede annoncekampagnen nogle, når du bruger de principper "Huden du elsker at hjælpe røre". Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing

Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.