søndag den 27. oktober 2013

Den ankommende fjernsyn samt Advertising Storm, ting, du har brug for at erkende om særlige fremtid! - Markedsføring

nutidens teknikker til reklame / markedsføring er normalt ifølge vildledte opfattelse af kommunikation og menneskelig adfærd, og er også kommer til at implodere.

Folk i reklamer normalt er skadelige ved overvejer sammenhængende i fremtiden, vælger nogle mennesker, hvad der nogensinde er normalt at give fjernt og remote.

Et point er designet for sikker, mens du bruger forbedringer øjeblikket sker de besøger nødt til at hjælpe til at gøre enorme fortabes med hensyn til fremtiden.

Reklamebureauer har givet tilladelse til udbredt kortsigtethed. Med blot nogen langsigtet tage denne særlige strategi for samtale sammen med alle de andre medfølgende problemer, rod, denne internet, er opgaven for kommunikation, at ansvarlighed, køber ligegyldighed, ikke nok opmærksomhed, afskærmning af tillid, siger kun få !

Storm 1..?

Nå, først denne traditionelle tv områder vil blive vist kvalt under en snestorm af udstyr, plus der er faktisk innovative ekspertise ligesom ViewmyTV som vil staterne til at stille "hundreder vedrørende ophold brusende kanaler fra overalt i verden." Folk er ser TV forskelligt, hurtig videresendelse via tv reklamekampagner eller måske venter på en krise linje at komme ud på DVD til "Binge" se næsten hele weekenden.

Fjernsynsforetagender støder "alvorligt pres", fordi annoncørerne afviser regelmæssige presse til fordel tilhører internettet. Så siger Sir Martin Sorrell, hjerne WPP.

Television er afgjort under akut pres for øjeblikket på internettet. Der giver været en ny simpel færdes og hastigheden vil levendegøre. p Der ekkoer hvem er ham selv under hårdt pres, at han ikke er i stand til at hjælpe, men antager kortsigtethed, kan det være hele hans / hendes økonomiske interesser fortsat at være den særlige envejs passiv reklame situationen advokat.

Der kan være væsentligt forbedret måde at håndtere hele største vanskeligheder på grund af den reklame planet samme, men ja, da nævnt ovenfor, den har brug for bedre ofre. Den allerførste opgiver vil vedrørende markedsføring og reklame virksomheder til at angive "Ja, vi var forkerte, vores metode for rækkevidde, frekvens, opfindsomhed foruden rod" syntes at være de helt forkerte midler til at tale sammen med kunderne. Sammen sammen med vores egen slavisk tilslutning til 30-sekunders tv-reklame. "

ærligt jeg mistillid, når de bringer sig til at foretage det! Gør du?

Storm 2.?

dine købere normalt træt til lukningen af ​​tiden bliver taget hånd om, fordi blotte subjektive numre. Reklamer omfatter menneskelighed og depersonalised fuld tilgang til kommunikation - generelt er der bare aldrig har været et massemarked !

De har tendens til at være så godt lide at tab af menneskeliv i den grasserende management og business uærlighed alle omkring dem, igen et bevis på ledelsen være helt uvidende forbundet med verdens bedste og også forbinder processen. Bevis for beføjelse til dehumanise og depersonalise metoden til markedsføring.

Det ville helt sikkert dukke op, der vil kunderne ikke er i stand til at tro på noget eller måske en person de fleste af disse dage. Der syntes at være en tid, vedrørende eksempelvis når de fleste mennesker ærlige dine banker skal vises efter nogle af vores bedste tidsfordriv og nyde rationelle hjælp afgifter. Hvis det er tilfældet i dag er generelt langt væk. Fastgørelsen af ​​tillid funktioner er blevet brudt, foruden hele bankvirksomhed, foruden personer er behørigt mistænkelige. Og de mange fremme på jorden kan ikke tillade dig at løse, hvor problem!

Men Interactive Marketing Communication ses som et positivt sted at løse mange af de komplikationer oplever forfremmelse foruden marketing.Interaction beskrives ofte simpelthen fordi ligetil verbale udvekslinger sted mellem ikke én men to parter.

I øjeblikket er vi i hele fare involverer afbrænding bedst indikerer interaktion, hvor mange af os ofte koncentrerer samtaler om de stigende teknologier plus overse den faktiske verbale udvekslinger selve metoden. Med en forståelse på den reelle betyder forbundet med interaktiv kommunikation kan eksisterende lagringsenheder gøres interaktivt, sammen med dermed langt ekstra pris effective.Interactive Marketing Communication spinder passiv reklame og markedsføring i aktiv markedsføring samt dybest ændrer adfærd i forbindelse samt forståelse proces.

Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.