ADVERTISINGAdvertising er virkelig en form forbundet med kommunikation bekendt med overtale et godt marked (seere, publikum eller måske lyttere), idet en hel foranstaltninger med at holde sig til at hjælpe produkter, ideer og også tjenester. Mest almindeligt, bør den angivne endelige resultat være at rejse forbrugernes tendenser sammen med værdi med et kommercielt udbud, selvom den politiske og ideologiske kampagne kan være fælles. Reklamebudskaber ofte givet vedrørende ved blot skaber og fandt ved hjælp af forskellige fælles medier, herunder størrelse reklame, herunder aviser, magasiner, tv-reklame, radio reklame, baggård markedsføring og reklame eller øjeblikkelig post, samt helt nye presse som damp reklame (websteder) og tekst-beskeder. Kommercielle annoncører generelt søge at skabe større forbrug af produkterne ved hjælp af "Branding", som opfordrer til din gentagelsen af en billede eller merchandise titel inde i et arbejde for at kunne relatere visse funktioner, mens du bruger virksomheden fra hjerner, der involverer forbrugere. Ikke-kommercielle annoncører, der bruger penge for at kunne annoncere genstande bortset fra din klient supplement eller måske tjeneste omfatter politiske partier, bevidsthed grupper, ikke sekulære selskaber plus statslige organer. Nonprofit organer kan meget vel afhænge af fri tilstande er forbundet med overtalelse, siger for eksempel en anholdelse tjeneste erklæring (PSA). Moderne fremme i designet med alle de klatre af masse generation inde i forfaldne 19. sammen med begyndelsen af det 20. århundrede. I 2010 havde investere på markedsføring og reklame er estimeret med over 500 tusind dollars på verdensplan. Internationalt de største ("fire store") reklame og markedsføring konglomerater er normalt Interpublic, Omnicom, publics, samt WPP.Definition1. De ikke-personlige verbale udvekslinger med tips som regel betalt for & normalt overbevisende omkring naturen, om varer (varer og tjenesteydelser) samt forslag ved identificeret tiltrække ved hjælp af mange medier. (Arenes 1996) 2.. Ethvert fast model for ikke-personlige transmission vedrørende en organisation, produkt, service eller idé fra en god afsløret sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlige transmission fra et afsløret backer anvender muskel størrelse markedsføring for at være i stand til at overtale påvirke en stor målgruppe. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af reklame og markedsføring forbinder udvælgelse, der er ikke personligt dækket for en stærk diagnosticeret sponsor, og formidles som følge af veje med massekommunikation til at reklamere for vedtagelsen involverer varer, tjenesteydelser, mand eller kvinder eller måske ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En hjælpsomme samt overbevisende oplysninger, der bringes med en ikke individ lav til medium & afgjort ved hjælp af en åbenbaret tiltrække, i hvis virksomhed eller måske løsningen kan identificeres ved hjælp af vejen. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal, den bedste måde transmission med hensyn til et program eller måske firma, der kompenseres ved hjælp af marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Ethvert betalt form for ikke-personlige tale og også reklame for ideer, varer og også udbydere ved hjælp af en identificeret sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En form er forbundet med at appellere til potentielle kundeemner i tillæg til eller måske passerer fakta med et mål indsamling eller endda seerne sagen kunne være som ofte undertiden afgjort samt at komme fri. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians anvendte papyrus til at generere mails foruden væg membran plakater. Kommercielle budskaber samt politiske strategi platforme reelt identificeres i denne erstatning med Pompeji foruden traditionelle Arabien. Tabt sammen med opdagede reklame om papyrus syntes at være udbredt omkring antikke Grækenland samt det antikke Rom. Væg eller klippe stykke kunst for kommerciel markedsføring er afgjort en mere manifestation involverer en gammel marketing formularen, og som er til stede på dagen i masser af aspekter af Asien, Afrika og Sydamerika. Konventionen af vægmaleri som en professionel kan altid spores tilbage til indiske er sindssyg færdighed fungerer denne tidsramme tilbage for at hjælpe fire tusind f.Kr.. Historien fortæller os alle, at vil Out-of-home reklame og markedsføring plus billboards omfatter de mest kendte former for reklame. Da dette byerne plus steder i middelalderen iværksat for at være i stand til at vokse, såvel som fælles menneskelige befolkning var kamp for at læse, symptomer, som i dag vil hævde skomager, mølleren, tilpasse og også smed ville ansætte et godt billede forbundet ved hjælp af deres forretning for eksempel en boot, din kulør, en hat, et ur, en diamant, en hjort sko, et lys eller eventuelt en pose mel. Frugt og grønt er blevet solgt i byen blok fra dine ryggen af vogne og vogne og deres ejere brugt mindre befolkning center criers at annoncere deres egen færden med den lethed med kunderne. Som skolegang udviklet sig til en tilsyneladende behov samt læse, foruden trykning, designet marketing yderligere at indarbejde løbesedler. I de særlige 17. hundred år reklamer begyndte at virke rundt syv dage magasiner i England. Disse begyndelsen trykning reklame er hovedsageligt blevet anvendt til at reklamere for ebøger i tillæg til aviser, som viste stigende billige med forskud inde udgivelse pressen, og medicin, som igen var mere og mere ønskede eftersom lidelse hærget Europa. Men usande reklamer og såkaldt "kvaksalver" reklamer vendt et problem, som indvarslede de lovgivninger vedrørende markedsføring og reklame indhold. Da økonomien udvidet gennem det 19. århundrede, markedsføring blev ved siden af. I din USA endelig denne succes i denne reklame og markedsføring format endte i særlige fremskridt i forbindelse med postordre-reklamer. I juni 1836 var fransk papirer La Presse 1. der omfatter betalt reklame inde i det er sider, og vil billigere sin pris, forlænge det er læserskare samt øge det har rentabiliteten sammen med formuleringen var blevet hurtigt kopieret af næsten alle titler. Omkring 1840 organiserede Volney B. Palmer dette rødder i den moderne aften reklame agent i hele Philadelphia. I 1842 Palmer erhvervede betydelige beløb i forbindelse med plads i hele forskellige annoncer i den nedsatte pris derefter videresolgt området ved øgede omkostninger for at kunne annoncører. Den nøjagtige reklame - kopien, layout og illustrationer - havde været stadig godt forberedt fra selskabet drømmer for at annoncere, med virkning havde Palmer været et rum mægler. Den knibe ændret, mens de senere 19. hundrede år, hvis markedsføring og reklame bureau i NW Ayer & Son syntes at være berettiget. Ayer samt søn tilbød at planlægge, skabe, sammen med gør færdige reklame og markedsføring strategier på grund af sine kunder. I 1900 den særlige reklame firma havde udvikle sig det særlige fokus på fantasifulde planlægning og markedsføring og reklame havde været stramt stiftet for et erhverv. Omkring samme tid, med Frankrig Charles-Louis Havas forlænget støtte for deres annoncering agentur, Havas at omfatte reklame mæglervirksomhed, definerer det som den første franske hold til at organisere. I første omgang har organisationer blevet børsmæglerselskaber vedrørende reklamekampagne boligareal i aviser. NW Ayer & Søn havde været den første full-service agent til at tænke ansvar for forfremmelse indhold. N.W. Ayer viste med 1869 sammen med syntes at være placeret omkring Philadelphia. På denne ændring tilhører århundrede, er der flere erhverv muligheder for piger inden for business, men at fremme syntes at være på listen over nogle få. Da damerne endte skylden for det store flertal af Indkøb gøres inden deres husstand, marketingfolk og virksomheder accepterede ekstra værdighed for kvinders forståelse i den kreative proces. Faktisk havde den allerførste amerikanske forfremmelse til at arbejde med et nyt seksuelle marked er designet af en kvinde - for enhver vaskemiddel produkt. Selv får gennem nutidens standarder, reklame fremvist et par med al konceptet "Huden, du elsker, for at røre." Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing
Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
onsdag den 30. oktober 2013
REKLAME - Reklame
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.