tirsdag den 22. oktober 2013

REKLAME - Reklame

ADVERTISINGAdvertising er virkelig en form for kommunikation ansat til at overtale en stor målgruppe (seere, publikum eller måske lyttere) for at tage nogle bevægelse med beundring for at kunne produkter, ideer, samt tjenesteydelser. Mest almindeligt, din ønskelig konsekvens er at rejse forbrugernes tendenser med at holde sig til at nogle professionelle tilbud, selvom politisk og også ideologisk reklame er normalt almindelig. Reklame mails ofte betalt af holder sammen med skønnes gennem flere konventionelle medier, som omfatter løs lagringsenheder såsom siden aviser, magasiner, tv-system kommercielle, stereo reklame, ud af døre markedsføring eller måske særlige post eller helt nye medier for eksempel elektronisk digital marketing (websteder) sammen med tekstbeskeder. Kommercielle annoncører ofte søger at skabe bedre udnyttelse af deres nye produktlinjer igennem "Branding", der involverer denne gentagelse af et billede eller et element titel omkring en indsats for at hjælpe affiliate særlige kvaliteter med al producenten inde hjerner af forbrugere. Ikke-kommercielle annoncører, hvem bruger penge, der vil reklamere for produkter i tillæg til en slags kundernes varer og tjenester omfatter ting som politiske partier, begær grupper, non sekulære organisationer i tillæg til statslige organer. Nonprofit virksomheder kan muligvis afhænge helt fri tilstande involverer overtalelse, såsom en åben udbyder meddelelse (PSA). Moderne reklame og markedsføring foretaget overvejer bølge hensyn masseoprettelse inden den forsinkede 19. sammen med hurtige 20. århundrede. I 2010 dukkede investere om markedsføring og reklame for at blive troet på mere end 500 tusind dollars på verdensplan. Internationalt er det vigtigste ("fire store") reklame og markedsføring konglomerater er Interpublic, Omnicom, publikumsgrupper WPP.Definition1. Den ikke-personlige samtale med oplysninger typisk købt & regel overbevisende i naturen, med hensyn løsninger (varer og tjenester), eller måske ideer blot ved diagnosticeret backer gennem forskellige medier. (Arenes 1996) 2.. Enhver given type ikke-personlig forbindelse relateret til en god organisation, produkt, service eller måske tænkt fra en diagnosticeret sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlige transmission fra en bestemt sponsor gør brug af muskelmasse hurtigt reklamer for at tilskynde have en indvirkning på et publikum. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af den særlige fremme forbindelsen mix, der er absolut ikke personligt købt en god bestemt sponsor, og formidles via stationer størrelse verbale udvekslinger at fremme denne vedtagelse i forbindelse med varer, tjenesteydelser, individuelle eller måske ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En nyttig eller overbevisende koncept taget ved blot din ikke til personlig carrier & købt ved hjælp af en åbenbarede bringe i hvis virksomhed eller endda produkt eller service er normalt identificeres ved hjælp af vejen. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal, den bedste måde verbale udvekslinger om noget eller måske gruppe, der er helt sikkert givet en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Enhver given type ikke-personlige business præsentation plus begivenhed vedrørende ideer, stykker eller måske tjenester blot ved et anerkendt sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En model til at tiltrække besøgende så godt eller måske glip af oplysninger i en målrettet team eller måske besøgende se, at kunne muligt være som ofte både dækket for såvel som gratis. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians brugte papyrus til at skabe produktsalg beskeder og vægge plakater. Kommerciel kommunikation sammen med politisk strategi viser var inden for dette skader vedrørende Pompeji sammen med gamle Arabien. Tabt og bestemt annoncering med papyrus var typisk i hele det antikke Grækenland og gamle Rom. Væg eller måske klippe maleri er beregnet til kommerciel reklame og markedsføring er absolut en yderligere symptomer forbundet med en historisk reklame og markedsføring form, er til stede til den tid i mange elementer af Asien, Afrika og også Sydamerika. Skikken med væg struktur kunstværker er ofte spores tilbage til indiske rock and roll malerier billeder, som dateres tilbage til være i stand til fire tusinde f.Kr.. Historien fortæller individer som Out-of-home reklame sammen med billboards er den ældste former for reklame. Som din kvarterer sammen med storbyområder på middelalderen begyndt for dig til at vokse, og den fælles befolkning havde ikke været i stand til at læse, tegn på, at i dag ville udtrykke skomager, Miller, skrædder samt smed kan gøre brug af et tilknyttet fotografi til deres især købe og sælge for eksempel en boot, din kulør, en ny hat, et ur, din diamant, en hestesko, en slags stearinlys eller eventuelt rejsetaske hensyn mel. Frugt og også grøntsager endte købt fra Bruxelles torv med ryggen involverer vogne sammen med vogne og deres egne grundlæggere brugt byen criers at annoncere deres whereabouts til bekvemmelighed tilhører kunderne. Som instruktion udviklet sig til et åbenlyst behov sammen med læsning, sammen med udskrivning, udvidet designet forfremmelse til også at omfatte løbesedler. I din 17th årtusinde reklamer begyndte at dukke inde ugeavis udgivere i England. Disse tidlige print reklamer er blevet gjort brug af i høj grad at annoncere lærebøger og også aviser, som ofte udviklede sig til mere overkommelige med udviklingen inde i printeren presse; samt medicin, som ofte blev gradvist mere populære, mens betingelse hærget Europa. Men falsk markedsføring sammen med såkaldte "kvaksalver" reklamer vendt et problem, der indvarslede inde i dine lovgivninger af marketing og reklamer. Da denne økonomiske klima udvidet i det 19. århundrede voksede forfremmelse ved siden af. I USA, resulterede dine resultater på denne kampagne filformat på et tidspunkt i den særlige udvikling af post-order reklame. I juni 1836 har den franske papir La Presse været den bedste til at omfatte betale for trafikken i hele det er sider og kan sænke sin pris, forlænger det er loyal samt maksimere det rentabilitet samt systemet blev kort kopieret af de fleste titler. Omkring 1840 organiserede Volney B. Palmer dine rødder med dag dagtimer reklame firma i hele Philadelphia. I 1842 Palmer købt store mængder med plads i talrige artikler i den billigere sats derefter videresolgt rummet med større præmier til annoncører. Den egentlige reklame - din kopi, layout, plus kunstværk - alligevel blev udstyret ved hjælp af virksomheden i håb om at hjælpe med at annoncere, hele effekt, viste Palmer at være et rum mægler. Problemet ændret fra den forsinkede 19. århundrede helst marketing firma om NW Ayer & Son syntes at være berettiget. Ayer og Son rådighed, der vil planlægge, skabe og implementere færdige reklamekampagner for sine kunder. I 1900 den faktiske fremme bureau havde vokse til at være dit fokuspunkt med innovativ planlægning, sammen med markedsføring og reklame var blevet forsvarligt organiseret være en profession. Omkring samme tid, omkring Frankrig Charles-Louis Havas udvidet assistance i forbindelse med sin nyhedsbureau Havas i at tilføje reklame mæglervirksomhed, så det er denne første franske samling at organisere. I første omgang var organisationer agenter beregnet til reklame plads med aviserne. NW Ayer & Son syntes at være den 1. full-service organisation, der vil påtage sig ansvarlighed for at få reklamer. N.W. Ayer åbnes med 1869 samt var centreret på Philadelphia. På det konvertit på århundrede, har der været meget få beskæftigelse valg for kvinder inde erhvervslivet, men reklame syntes at være en af ​​mange få. Da kvinder i alle aldre var skyld i langt de fleste at betale for udført inde i deres husstand, initiativtagere i tillæg til selskaber accepterede internet af unikt indblik i den innovative proces. Faktisk havde den allerførste amerikanske marketing og reklame til at udnytte et seksuelt sælge blevet skabt ved hjælp af lady - for at få en sæbe produkt. Selv tamme ved hjælp af nutidens standarder, fremhævede bestemt reklame et par, når du bruger meddelelse "Huden du værner hjælpe røre". Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing

Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.