ADVERTISINGAdvertising kan være en model for samtale nyttigt at øve indflydelse på en marked (seere, bogelskere eller lyttere) at vedtage et par aktivitet med hensyn til dig på produkter, ideer, eller måske tjenester. Mest almindeligt, det krævede endelige resultat er altid at køre køber tiltag med hensyn til en ny kommerciel udbud, selv om den politiske plus ideologisk reklame og markedsføring kan være fælles. Annoncering emails ofte dækket blot ved sponsorer og anses via mange fælles medier som omfatter muskelmasse hurtigt presse for eksempel aviser, magasiner, fjernsyn kommercielle, stereo reklame, ud af døre fremme og også direct mail, og også nye reklame for eksempel elektrisk markedsføring (websteder) i tillæg til tekstmæssige indhold beskeder. Kommercielle annoncører normalt søger at opbygge øget indtag af de emner eller virksomheder ved hjælp af "Branding", hvilket indebærer særlige gentagelse tilsluttet med et foto eller produkt eller service udpege med et forsøg på at forbinde udvalgte træk overvejer at gøre i hovedet for forbrugerne. Ikke-kommercielle iværksættere, som tilbringer kontanter for at kunne sælge varer bortset fra en kunde ydelser eller produkter omfatter ting som politiske partier, begær grupper, religiøse organisationer og statslige organer. Nonprofit institutioner kunne stole på fri tilstande er forbundet med overtalelse, siger for eksempel offentligt program overskrift (PSA). Moderne reklame udviklet med gå op af muskelmasse hurtige udvikling fra den senere del af det 19. plus begyndelsen af det tyvende århundrede. I 2010 optrådte afskalning ud med markedsføring og reklame, der kan forventes med en masse mere end $ 500 milliarder dollars på verdensplan. Internationalt de vigtigste ("fire store") markedsføring konglomerater er generelt Interpublic, Omnicom, publikumsgrupper WPP.Definition1. Den ikke-personlig kommunikation med detaljer almindeligvis betalt for & almindeligt overbevisende i naturen, om løsninger (varer og tjenester), eller endda strategier ved diagnosticeret rekruttere som et resultat af forskellige medier. (Arenes 1996) 2.. Ethvert betalt form for ikke-personlige verbale udvekslinger om en stærk organisation, produkt, service eller idé gennem en opdaget sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt upersonlige tilslutning fra en diagnosticeret sponsor anvender masse presse for at overtale have en indvirkning på en stor målgruppe. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Faktoren om markedsføring og reklame samtale mejetærsker, der kan være ikke personlig købt en åbenbarede sponsor, og formidles ved hjælp af programmer for masse hurtige transmission til fremme egentlige ejerskab vedrørende varer, tjenesteydelser, individuelle eller idéer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En informativ eller måske overbevisende koncept vedligeholdes af blot en ikke personlig carrier & afgøres af en stærk åbenbaret velgører, hvis firmaet samt produktets indregnes normalt i de fleste måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal, den bedste måde samtale om et emne eller et selskab dette er givet af en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Enhver fast form for ikke-personlige tale og annoncering med ideer, produkter og også tjenester gennem en stærk bestemt sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En slags få kunder og eller måske passerer info med et koncentrat på hold eller tv-seere, fordi begivenheden kunne som kan være enten dækket for eller gratis. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians udnyttet papyrus til at generere overskud email og outlet plakater. Kommercielle e-mails og også politisk kampagne skærme er faktisk fundet, mens i ruinerne er forbundet med Pompeji og gamle Arabien. Lost og også opdaget reklamer på papyrus har været fælles for hele det antikke Grækenland sammen med det gamle Rom. Væg og også rocke maleriet som en professionel med hensyn kommerciel markedsføring og reklame vil være en yderligere manifestation af dine historiske reklame formularen, og der er til stede på denne dag gang i flere portioner i Asien, Afrika, samt Sydamerika. Den historie forbundet med vægmaleri kunne følges tilbage, at vil Indian Rock dygtighed malerier, der vil tidsramme tilbage til fire tusinde f.Kr.. Historien informerer os alle, der vil Out-of-home markedsføring og reklame sammen med billboards er de mest garvede sorter af reklame. Som at byerne ud over steder, der hører til middelalderen begyndte at vokse, og den typiske befolkningen havde kæmpet for at læse, indikationer dette lige nu kan sige skomager, møller, skrædder samt smed ville helt sikkert bruge et billede forbundet med deres fungere som en støvle, en dragt, en slags hat, et ur, en diamant, en hestesko, en ny lys eller endda et tilfælde forbundet med mel. Frugt og grøntsager blev solgt i særlige by blok i skaller af vogne og vogne, og deres vogtere ansat byen criers for dig at annoncere deres tilholdssted for denne fordel forbundet med dette kunderne. Da viden udviklet sig til et klart behov og læsning, sammen med udskrivning, gjorde fremme udvidet der omfatter løbesedler. I din 17. århundrede reklamer går kigge i 7 dage om ugen klassificeret annoncer i England. Disse tidlige imponere reklamer endte udnyttet i høj grad at tilskynde lærebøger plus aviser, der udviklede sig til markant overkommelige med udviklingen i forlagsbranchen presse, sammen med medicin, som ofte er blevet gradvist ønskede som lidelse hærget Europa. Men falske markedsføring og såkaldte "kvaksalver" reklamer udviklet sig til et problem, som indvarslede i lovgivningen i reklamer. Da det finansielle system udvidet i det 19. århundrede, reklame og markedsføring blev ved siden af. I selve USA, gradvist succes med denne reklame formatering førte til, at fremskridt med hensyn postordre reklame. I juni 1836 har den franske papir La Presse været den allerførste til at indarbejde betale for trafik inden det er sider, der giver mulighed for at hjælpe med at nedsætte det har den pris, forlænge dens besøgende ud over at forbedre deres rentabilitet samt metode syntes at være hurtigt replikeres gennem næsten alle titler. Omkring 1840 organiserede Volney B. Palmer denne rod begyndelse i den aktuelle dag marketing bureau inde Philadelphia. I 1842 Palmer besluttet at købe store mængder, der er forbundet med plads rundt forskellige aviser i en diskonteret citat, efter at videresolgt værelse på øgede omkostninger for annoncører. Den præcise annonce - kopien, layout og logo eller budskab - syntes at være dog udarbejdes af den faktiske virksomhed, der ønsker at være i stand til at reklamere, indvendig effekt, var Palmer plads mægler. Den knibe ændret inden slutningen af det 19. århundrede, hvis din forfremmelse firmaet NW Ayer & Son syntes at være berettiget. Ayer og søn tilbød at planlægge, skabe og udføre fuld markedsføringsaktiviteter på grund af sine kunder. I 1900 markedsføring agent erfarne vise sig at være omdrejningspunktet involverer fantasifulde planlægning og også reklamer syntes at være solidt etableret for at være en profession. Omkring samme tid i Frankrig, Charles-Louis Havas længere den ekspertise forbundet med hans eller hendes rapporter agentur, Havas at omfatte reklamer mæglervirksomhed, hvilket gør det til det bedste franske gruppe at være i stand til at organisere. I første omgang var specialister mæglere til reklamer boligareal hele aviserne. NW Ayer & Søn havde været den allerførste full-service bureau til at hjælpe formoder forpligtelse for reklamer. N.W. Ayer viste i 1869, sammen med syntes at være placeret i Philadelphia. På bestemt ændring i århundredet, er der håndfuld kald markeringer om hunner i erhvervslivet, men har fremme været en af de få. Da damerne havde været ansvarlig for en masse af køb foretaget inde i deres husstand, forlæggere foruden specialister identificeret on-line af unikt indblik i den kreative proces. Faktisk har det 1. amerikanske forfremmelse at gøre brug af din erektil fremmer blevet fastslået ved hjælp af en kvinde - for et vaskemiddel. Selv tamme af de nuværende standarder, figurerede annoncen en slags par overvejer principper "Huden du er opsat på at hjælpe røre". Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing
Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
onsdag den 23. oktober 2013
REKLAME - Reklame
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.