onsdag den 23. oktober 2013

REKLAME - Reklame

ADVERTISINGAdvertising er ofte en form for transmission ansat for dig at overtale en god målgruppe (seere, seere eller endda lyttere) for at tage nogle bevægelse med agtelse for at kunne produkter, ideer, eller endda tjenester. Mest almindeligt, den angivne resultat er at pendle køber tendenser med hensyn til din professionelle tilbud, til trods for at den politiske foruden ideologiske kampagne er desuden almindeligt. Annoncering meddelelser er normalt betalt via sponsorer samt kigget på gennem forskellige traditionelle medier, herunder masse hurtige medier slags siden aviser, magasiner, fjernsyn kommercielle, radiostationer reklame, out-of-døre reklame og markedsføring samt særlige mail, eller måske friske lagringsenheder, herunder digital kamera markedsføring (websteder) plus ord beskeder. Kommercielle projektledere ofte søger at skabe større udnyttelse med deres produkter eller tjenester via "Branding", der involverer særlige gentagelse af dit foto eller produkt eller service kan identificere sig med en indsats, der vil forbinde særlige kvaliteter med al producenten inde i hovederne forbundet med forbrugerne. Ikke-kommercielle marketingfolk præcis der tilbringer kontanter for at annoncere merchandise nogle andre end de sædvanlige klient produkter eller tjenester omfatter politiske partier, fascination grupper, ikke sekulære institutioner og statslige organer. Nonprofit organisationer kunne stole på helt gratis tilstande forbundet med overtalelse, som en offentlig virksomhed erklæring (PSA). Moderne reklame og markedsføring foretaget overvejer gå op med hensyn til størrelse produktion, mens de forfaldne 19. plus hurtig 20. århundrede. I 2010 blev betaler på reklamer bestemmes ved yderligere i forhold til 500 milliarder $ på verdensplan. Internationalt de største ("fire store") markedsføring konglomerater er generelt Interpublic, Omnicom, publics, samt WPP.Definition1. Den ikke-personlige transmission forbundet med oplysninger, der normalt afvikles & regel overbevisende inden for natur, om løsninger (varer og tjenester), eller strategier ved opdaget velgører som et resultat af flere medier. (Arenes 1996) 2.. Enhver betalt form af ikke-personlige transmission i forhold til en organisation, produkt, service eller endda strategi kommer fra en identificeret sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlig kommunikation fra en diagnosticeret bringe i at udnytte masse presse for at overbevise påvirke en stærk publikum. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af den faktiske reklame og markedsføring transmission mejetærsker, der er ikke personligt taget sig af en bestemt sponsor & formidles via ruter, der involverer hovedparten samtale for at øge vedtagelsen angår varer, tjenesteydelser, mand eller kvinder eller måske ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En nyttig og også overbevisende principper anlagt ved hjælp af et ikke individuelt valg & afgøres ved anerkendt tiltrækker i hvis organisation samt merchandise vil blive opdaget i nogle måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal, den bedste måde forbindelsen vedrørende et produkt eller endda selskab, der er afgjort ved hjælp af en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Enhver udbetalt typen inddrage ikke-personlig præsentation og reklame involverer ideer, varer samt virksomheder ved hjælp af et diagnosticeret sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En type involverer appellerer til potentielle kundeemner og eller måske overføre info til dit mål for team samt besøgende, fordi det scenario kan være som ofte ligeledes fast eller vedrørende gratis. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians ansat papyrus til at generere beskeder samt outlet plakater. Kommerciel kommunikation og politisk marketing udstiller faktisk opdaget i ruinerne involverer Pompeji samt historiske Arabien. Lost såvel som opdagede reklamer på papyrus har været populært i det antikke Grækenland i tillæg til det gamle Rom. Væg eller er en blast kunstværk til privat kampagne er faktisk et forskellige symptomer forbundet med tidlig reklame form, hvilket kan vise denne dag i en lang række områder i Asien, Afrika, i tillæg til Sydamerika. De traditioner divider maleri som en professionel kunne spores tilbage til indiske stål kunstværker dengang tilbage til fire tusinde f.Kr.. Historien viser os alle denne Out-of-home fremme og billboards er de ældre former for reklame. Da dette byer i tillæg til steder fra middelalderen begyndt at vokse, såvel som de normale indbyggere syntes at være ude af stand til at læse, og symptomer som i dag ville sige skomager, ville møller, sædvane eller måske smed sandsynligvis anvende et stærkt indtryk i forbindelse med deres handel sige for eksempel boot, et nyt jakkesæt, din hat, et ur, en ny diamant, en ny hest sko, et nyt lys eller evt pose med mel. Frugt plus grøntsager blev købt fra det område square ud af din ryg med vogne og vogne, og deres ejere gjort brug af byens criers for at nævne deres whereabouts den lethed fra kunderne. Som træning vendte en oplagt får brug for i tillæg til læsning, i processen at se, at udskrivning, udviklet reklame og markedsføring udvides til at omfatte løbesedler. Idet 17. århundrede reklamer begyndte at kigge ind dagligt magasiner inden England. Disse tidligt Kunsttryk advertisings blev anvendt for det meste at annoncere publikationer og aviser, som ofte blev mere og mere overkommelige sammen med fremskridt inden for trykpressen; sammen med medicin, som blev mere og mere efterspurgt at se, at betingelsen hærget Europa. Men falsk reklame og markedsføring foruden såkaldte "kvaksalver" reklamer begyndte at være et nyt problem, som ofte indvarslede mens i forordningen i forbindelse med fremme indhold. Da den faktiske finansielle system vokset over det 19. århundrede, markedsføring og reklame voksede sammen. I den USA resulterede realisering på denne reklame og markedsføring dataformat før eller senere i denne voksende hensyn postordre reklame. I juni 1836 syntes franske aviser La Presse at være den første til at tilføje betalt reklame i det har de sider og vil falde det er prisen, forlænge den besøgendes samt øge rentabiliteten samt formel er hurtigt kopieret af næsten alle titler. Omkring 1840 organiserede Volney B. Palmer dine kilder med i dag marketing organisation omkring Philadelphia. I 1842 Palmer bestilt betydelige beløb vedrørende pusterum under flere rubrikannoncer på et lavt prissat beløb derefter videresolgt den særlige plads fra større afgifter til annoncører. Den sande notering - kopien, layout og også malerier - blev endda nu udstyret ved blot at selskabet forventer for at annoncere, og i realiteten var Palmer et rum mægler. De omstændigheder forvandlet fra den senere del af 19. hundrede år, hvis fremme virksomheden involverer NW Ayer & Son endte med at blive grundlagt. Ayer og søn ønskede at planlægge, oprette plus udføre alt reklamekampagner på grund af sine kunder. I 1900, at fremme agentur har vokse til at være, at centret sted med hensyn fantasifulde planlægning og reklame var forsvarligt organiseret for at være en profession. Omkring samme tid, omkring Frankrig, Charles-Louis Havas langvarig hjælp involverer hans meddelelse bureau, Havas at funktionen annonce mæglervirksomhed, hvilket gør det til det bedste franske hold for dig at organisere. I første omgang har specialister været agenter vedrørende reklame boligareal hele aviserne. NW Ayer & Son var 1st full-service bureau for dig at antage pligt til at fremme indhold. N.W. Ayer godkendt i 1869, og syntes at være baseret omkring Philadelphia. På din tur på århundrede var der flere karrierevalg for kvinder i erhvervslivet, men reklame endte med at blive blandt de få. Da damer var ansvarlig for næsten alle indkøb foretaget i deres husstand, marketingfolk sammen med agenturer anerkendt ekstra værdighed involverer slags indsigt i hele fantasifulde proces. Faktisk første amerikanske fremme at anvende en erektil sælge var blevet skabt blot ved en dame - at få en rengøring sæbe produkt. Selv erhverve ved moderne standarder, er det faktiske annoncen fremhævede et par ved hjælp af disse oplysninger "The hudfarve du er opsat på at være i stand til at røre". Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing

Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.