ADVERTISINGAdvertising er en bred vifte af forbinde udnyttet, der vil overbevise en besøgende (seere, tilhængere og også lyttere) til at overveje mange bevægelse ved hjælp af hensyn til at hjælpe produkter, ideer, eller endda tjenester. Mest almindeligt, det ønskede resultat er altid at rejse køber adfærd med hensyn til en kommerciel udbud, selv om den politiske og ideologiske reklame er normalt almindelig. Reklamebudskaber ofte betales ved hjælp af giver udover ses ved hjælp af mange traditionelle medier, som omfatter muskelmasse hurtige medier såsom aviser, blade, tv-reklame, stereoanlæg reklame, uden markedsføring eller måske en på én post, eller anderledes media ligesom elektroniske digitale massemedier (websteder) og tekstmæssige indhold beskeder. Kommercielle marketingfolk typisk søge at skabe større forbrug sundheden for deres produkter gennem "Branding", som indebærer faktisk gentagelse af den grafik eller endda produktnavn i et forsøg for at forbinde specifikke egenskaber, når du bruger mærket i hovedet med forbrugerne. Ikke-kommercielle marketingfolk, der synes at bruge penge til at kunne markedsføre andre emner end en køber tjeneste eller et produkt indeholder politiske partier, bevidsthed grupper, non sekulære organisationer og statslige organer. Nonprofit organisationer kan muligvis regne gratis indstillingerne for overtalelse, siger for eksempel straffedomstol selskab erklæring (PSA). Moderne reklame udviklet med særlige stigning hensyn masseproduktion inde forsinket 19th sammen med tidlige det tyvende århundrede. I 2010 havde spilder på reklamer blevet forudsagt på over 500 millioner dollars på verdensplan. Internationalt dette største ("fire store") fremme konglomerater er Interpublic, Omnicom, publics, foruden WPP.Definition1. Den ikke-personlige forbinder forbundet med information købes normalt & normalt overbevisende i naturen, vedrørende produkter (varer og tjenester), eller tips ved blot anerkendte sponsor gennem forskellige medier. (Arenes 1996) 2.. Enhver betalt for slags ikke-personlige kommunikation relateret til en god organisation, produkt, service eller måske idé ud af en identificeret sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlige samtale fra en identificeret sponsor gennemføre løs medier for at overtale indvirkning en god publikum. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af den markedsføring og reklame transmission mix som er absolut ikke personligt taget sig af en diagnosticeret sponsor, og formidles i form af veje, der involverer masse hurtige tilslutning til at kunne fremme ejerskab involverer varer, tjenesteydelser, personer eller ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En nyttig eller overbevisende budskab båret af en ikke personlig medium & købt gennem en identificeret rekruttere hvis organisation, og også løsningen er absolut identificeret i bestemt måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal; én tilgang transmission med hensyn til en vare eller tjenesteydelse eller måske gruppe, der er afgjort af en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Ethvert fast form for ikke-personlig præsentation og kampagne med ideer, varer samt ekspertise gennem en identificeret sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En mode for at få potentielle kunder plus og også bevæger sig forbi tips til lidt af et mål indsamling eller læsere, da situationen kan være, og dette kan ofte købes eller gratis. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians ansat papyrus til at skabe overskud kommunikation og outlet plakater. Kommerciel kommunikation samt politiske strategi shows har været forbundet med denne ruinerne af Pompeji og gamle Arabien. Lost in foruden observeret fremme på papyrus endte med at blive almindeligt inde antikke Grækenland og gamle Rom. Væg og også rock and roll illustrationer til erhvervsfremme kan være en yderligere manifestation af den historiske reklame og markedsføring form, hvilket ofte er til stede til den dag i en lang række elementer vedrørende Asien, Afrika, sammen med Sydamerika. Den brugerdefinerede forbundet med væg membran maleri kunne spores tilbage til Indian Rock fine kunst billeder denne aften ud igen for at 4000 f.Kr.. Historien fortæller os alle, hvor Out-of-home reklame og markedsføring samt billboards vil være de ældste stilarter reklame. Da dette landsbyer og steder, der er forbundet med dine middelalderen iværksat for dig at vokse, samt typiske befolkning endte med at blive kæmper for at læse, indikatorer i disse dage måske påpege skomager, møller, skrædder samt smed kunne udnytte en god tilsluttet foto til deres købe og sælge sige for eksempel en støvle, en dragt, en slags hat, en slags ur, din diamant, en hestesko, dit lys eller eventuelt en transportør om mel. Frugt og grøntsager og frugter endte købt fra byens torv gennem skaller af vogne og vogne og også deres grundlæggere ansat landsby criers at annoncere deres whereabouts for at få den bekvemmelighed, der tilhører kunderne. Som skolegang blev en tydelig ønsker og læsning, samt udskrivning, produceret marketing udvidet der omfatter løbesedler. I selve 17. årtusinde reklamer begyndte at virke inde hver uge bladhuse inde England. Disse tidligt imponere reklamer endte udnyttes i vid udstrækning for dig at markedsføre ebøger foruden aviser, som normalt blev markant overkommelige med gennembrud inde i trykpressen, plus medicin, som blev mere og mere ønskede som sygdom hærgede Europa. Men falsk fremme og også såkaldte "kvaksalver" reklamer vendt en slags problem, som indvarslede den lovgivning forbundet med forfremmelse indhold. Da det økonomiske system udvidet med det 19. århundrede, markedsføring og reklame voksede sammen. I dette USA, endte dette gode resultater af at fremme arrangement på et tidspunkt i denne stigning er forbundet med postordresalg reklame. I juni 1836 dukkede fransk papir La Presse til at være den allerførste til at indarbejde betalt fremme i dens sider, lade det at sænke den pris, strække deres besøgende ud over at øge den er succes og systemet syntes at være kort tid replikeret blot ved næsten alle titler. Omkring 1840 etablerede Volney B. Palmer rødderne på den moderne reklamebureau inden Philadelphia. I 1842 Palmer købte en masse levende plads omkring forskellige aviser med en billigere sats derefter videresolgt plads under større omkostninger til at hjælpe annoncører. Den præcise annonce - kopien, layout, plus grafik - syntes at være stadig organiseret gennem udbyderen drømmer, der vil annoncere, i kraft, viste Palmer at være et rum mægler. Situationen ændrede sig inden for det seneste på grund af 19. hundred år, hvis fremme agentur NW Ayer & Son blev grundlagt. Ayer plus Son præsenterede at planlægge, oprette og udføre færdig reklame planer er beregnet til det kunder. I 1900 fremme organisation besad blive det midtpunktet i inspirerende planlægning plus markedsføring og reklame syntes at være solidt etableret for et erhverv. Omkring en lignende tid, inden Frankrig Charles-Louis Havas udvidet assistance af hans eller hendes nyhedsbureau Havas at inkorporere reklamer mæglervirksomhed, hvilket gør det til det oprindelige franske fest for dig at organisere. I første omgang var agenturer børsmæglerselskaber beregnet til reklame plads omkring aviserne. NW Ayer & Son endte med at blive den bedste full-service bureau til at påtage sig byrden for at fremme indhold. N.W. Ayer viste inden 1869 og havde også blevet placeret i Philadelphia. På dette flip forbundet med denne århundrede, er der meget få karriere måder for kvinder i erhvervslivet, men har reklamer været på listen over nogle få. Da voksne kvinder endte skylden for de fleste af de betale for udført inden for deres husstand, annoncører og virksomheder betragtes on-line med kvinders bevidsthed gennem kreative proces. Faktisk den allerførste amerikanske marketing udnytte en ny pille fremmer endte med at blive designet af en dejlig kvinder - hører til din sæbe produkt. Selv erhverve blot ved de nuværende standarder, den særlige reklamekampagne fremhævet en eller to med al meddelelsen "Kroppen alle elsker at røre." Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing
Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
mandag den 28. oktober 2013
REKLAME - Reklame
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.