Milliarder involverer e-mails er normalt ledes gennem internettet hver dag. Internet-iværksættere sende utallige e-mails dag-til-dag, der vil potentielle kunder, der ønsker at producere din salg. Men mængden af forbrugerne fuss at hjælpe behandle disse e-mails gør kun reagere?
relevans produkt eller service, der tilbydes, kvalitet, pris osv. kunne engagere sig i naturlig del bag denne form for forbrugernes apati - langt oftere, dets niveau af kvalitet med hensyn til e-mail, som betyder mest. Store flertal af reklame-e-mails ikke selv åbnet - barn altid læses og også reageret til.Der kan være flere faktorer, årsagen til at en stor e-mail vil gå ubesvaret, ligesom enheden ned, spamfilter eller måske modtagerne adresse fuld - ikke desto mindre hovedsageligt los angeles personskade advokat ligger omkring det er format, indhold samt stil. Chancerne for en god e-mail fremkalder nogen form for løsning er som regel uden tvivl fattige, når de enkelte mener, at e-mail, mens »affald involverer tid 'eller' Der er næsten intet ekstra at hjælpe med at generere ca. Oplagt sted vedrørende denne form for e-mails vil være papirkurven.
at gøre godt hele e-business og holde dine e-mails fra papirkurven - det vigtigt at at forstå, hvad der præcist er tilfredsstillende i erhvervslivet e-mails i form af skrivestil, dataformat samt content.You ofte har supplement prime kvalitet til en konkurrencedygtig pris - alligevel at kunne umuligt være nok til at realisere potentielle købere medmindre naturligvis din nuværende forbindelse stil er fordi gode. Din kommunikation skal være i stand til at fange opmærksomhed af modtagerens opmærksomhed igennem som tolerabel stil og indhold.
1.. Acceptabelt format
organisation e-mail skal have en forretning adresse, når afsenderen. En post fra kan være mere effektiv og tilfredsstillende end Dette er absolut afgørende vigtigt krav omkring enhver lille virksomhed e-mail-dataformat for indlysende grunde.
Her er jeg beskæftiger sig med selskab ikke inviterer venner Særlig fødselsdagsfest! Hvis din lille virksomhed ikke kan lede en virksomhed e-mail, men giver dig million beløb produkter - du sandsynligvis ikke kan bebrejde din modtagerens kynisme. Efter alt, behøver du ikke tage et kig på up-market bil showroom inde shorts samt husholdningsartikler hjemmesko som sælgere ikke vil overveje en person alvorligt. I den anonyme hele verden med hensyn til Internettet - oprettelse af tro er et fundament af næsten enhver forretningsforbindelse. Anonym e-mails vil ikke kommunikere et positivt indtryk med hensyn til din udbyder og måske skader din sag.
Business e-mails finder sted fra web-sites med ikke nogen yderligere omkostninger.
Så den naturlige konsekvens af denne holdning -. at opnå succes med e-business, din virksomhed skal have en etableret hjemmeside
Andre afgørende funktion enhver virksomhed e-mail kan være en meningsfuld usikrede personlige linje, som har din virksomheds navn, adresse, tlf., fax, world wide web hjem osv. Alle e-mail-klienter (f.eks mens Netscape, Outlook osv.) tilbyder facilitet vedrørende at skabe personlige usikrede datafiler der bliver følelsesmæssigt involveret med næsten alle udgående post.
2.. Meningsfuld Om Line
E-marketingfolk typisk undervurdere værdien involverer problem i hele en e-mail.In en e-mail-klient - de i Field viser nogle poster, der involverer fakta for eksempel dato, fra, emne osv. Oftere, dom med kunden lære eller give den faktiske e-mail for at være i stand til spild af penge mappe vil afhænge når to punkter er forbundet med information-Fra: sammen med emnelinjen.
Det er grunden til disse typer af et par typer er derfor nødvendigt plus har brug for særlig opmærksomhed.
En Business e-mail - som allerede gennemgået - at støtte dem e-mail til at kunne være fremtrædende over gratis mails. En spektakulær tema tier vil dit restSecondly, formuleringen af dette Emne tier er normalt adgang til dem emails evne til at tilegne sig gennem filtre for uønsket post. Skriv denne fejlagtige Emne lineand uopfordret mail-filtre kan aldrig lave din egen e-mail-rejse til Indbakke!
Så hvad skal du opsøge skrevet en fremragende emnelinjen?
første personalisere det omkring du kan, denne slags, fordi tilføje modtagerens udnævne med emne linje (fx 'Kind Att: John Hopkins, at reagere på dine egne krav er beregnet til saltede cookies', 'John, jeg tror, du vil opdage denne specifikke yderst interessant ")
sådan personalisering præsenterer din mail en personlig følelse plus forklarer til dine falske filtre, som du kender nogen, du skriver, der vil, så det er en reduceret mængde af næsten helt sikkert kommer til at ende med at blive markeret, fordi spam.
3.. Acceptable Style
Høflighed, læsbarhed i tillæg til let information er generelt hjørnesten med nyttige selskab kommunikation. Høflighed kræver, at du først se på en person sammen med din organisation i forvejen for at bede om, at nøjagtig ud af din modtager. Undgå sætninger, der kunne altid fortolkes se, at nøjeregnende, uhøfligt eller måske uhøflig eller klamt såsom ASAP, hurtig på en persons allerførste etc.
4.. Læsbarhed
Readability krav dette folk producerer med andre ord stykker inde bly konversation mode. Undgå at gøre brug af besværlige sætninger, der vil et stort antal af marketingfolk med indiske subkontinent tendens til at være derfor glad for (måske koloniale arv).
eksempler involverer denne slags sætninger - »ville alle så slags se, at for ..", "Vedlagt" osv.
stedet anvende direkte talk modus disse, når "Jeg har anbragt under kopi af min egen tidligere post. Brug aldrig forkortelser som "pls" BTW, "u" og så videre, når du måske normalt fuldstændig fra en telex og også telegram. Suchabbreviations sammen med akronymer ikke blot oprette din korrespondance tricky at hjælpe med at undersøge, men måske endda føre din individuelle når du mener, du er doven. Du kan være temmelig bevandret bruge kryptiske forkortelser og også glæde i SMS lingo - ikke nødvendigvis alle
5.. Professional Style
Professionel stil opfordrer til din e-mail kan være præcise, klare plus fritaget translitteration fejl og også grammatiske fejl. Dit indhold skal løbe sammenhængende kommer fra start til slut, pænt arrangeret intoparagraphs og også ideelt bør ikke efterligne 3-4 stykker. I stedet ofwriting med hensyn til din aktuelle produkt eller leverandør i point - Touch vigtige tip i tillæg til en på én målgruppen til de berørte områder i din egen web-site gennem links
6.. Persistens
Skrivning vellykket e-mail er ikke virkelig nok, medmindre du er parat til at holde sig til disse personer op. Der kan blive mange grunde til, at køberen ikke har fortalt interviewer og den meget bedste person til at hjælpe med at reagere på den bekymring er afgjort, naturligvis, den faktiske køber! Så gå videre, vælge og vrage på plads enheden og også med god nåde da består bl.a. i relation til en persons tilbud. Du skal være overrasket over at erfare los angeles personskade advokat - som eventuelt kunne se, at simpelt som værende shopper ikke i byen eller denne e-mail uden grund nået ham / hende eller måske når kompleks, når din egen afregning stil, produktkvalitet, prissætning, tilbagebetaling sætninger osv. Under alle omstændigheder får du dyrebar feedback, som ofte er nyttigt at skærpe din online-forretning proces.
Konklusion - Hvorfor Kommunikation er som regel så vigtig i E-Commerce
denne anonyme kloden er forbundet med internettet, ofte den eneste reelle måde dit shopper kunne se på en person, såvel som din egen virksomhed er din forbindelse - din nuværende sprog, business præsentation i tillæg til stil. Din e-mail, web-site, præsentation osv. er som regel din nuværende fronter til hele verden - og disse har fået til at inspirere rigelig selvtillid med din kunde for at handle virksomhed til dig eller i det mindste kræver en person alvorligt. Dette er normalt en udpeget variation gennem traditionel forretning også, du burde være lydhør over for denne funktion involverer e-handel.
Du kan blive kendt absolut brug for land alligevel de oversøiske shopper giver ikke en måde er forbundet med at finde ud af, præcis hvor sandt en persons påstande er. Den blot prøvesten han / hun har den bedste samtale - du bliver nødt til at foretage visse de er absolut professionel leder. De sagkyndige besøgende skal straks erkende gennem dem give hvem er har tilfældigvis at være forberedt ved hjælp af en mere professionel.
Så har din kommunikation formular alvorligt og kræver specialistrådgivning hvor nogensinde nødvendigt. Uden fine verbale udvekslinger danner - din e-handel virksomhed kan ikke starte, hvordan du har planlagt .
Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.