Kommunikationsfærdigheder fra Arbejdsplads Kevins problemer som værende en freshman
Femten flere år siden, den typiske institution kandidat kiggede fremad til noget af en på jagt efter for dig at få karriere med en bestemt position beskrivelse. At medarbejderen forventes et godt arbejde historie med al den samme arbejdsgiver og en pension ventende kunder pensionering. I dag er virksomheden sammen med erhvervslivet nedskæringer og reengineering. Virksomhederne forsøger at hæve produktiviteten og samtidig reducere omkostningerne, masser af amerikanske udbydere skrumper stabe. I dag er virksomheden og markedets frontløbere ser vedrørende særlige evne inden for entry-level medarbejdere. Det nuværende kontor retning i uddannelse giver dig mulighed for at lære disse færdigheder, afhængigt af den ekspertise, anerkendt for mange personale simpelthen af US Department forbundet med Labor. Især nuværende medarbejdere har brug kommunikationsevner: mundtlige, skriftlige, og den teknologiske. Kevin vil være den helt nye medarbejdere med en enkelt e-business i Honkong opkaldt geminideal. "Jeg tror, jeg er værdig til denne form for beskæftigelse for den grund, at vi har rigelig information, og jeg udfører svært med hensyn til mit job." Stol på store engelskkundskaber, han syntes at blive navngivet fordi foeres vejleder i den anden kalendermåned plus hver person har en tendens til at blive værdsætte din ex kæreste meget og din hund desuden glæde i helt, fordi en slags chef at spørge sin understrapper der vil som skitseret af deres villig. Men urolighederne overholde ham virkelig snart, din hund fundet, vil folk foragter din ex og i mange tilfælde være ulydig ham. Vi kan spore eksisterende stress på uddannelse ansvarlighed til at uddanne eleverne til at kontor til 1980'erne. Tænk tilbage til, der vil årti. Amerika har igen stiger ud af en økonomisk krise. Konkurrence ved hjælp af andre nationer rundt omkring i verden havde været vist i slogans som "køb amerikansk" og også videoer som Gung Ho. Et bekymrende antal historier om drænet kontor viden plukket det opmærksomhed af lærere og også regeringen. En ud af de første historier om dette årti, som præsenteres med en nylig indhold i form af Donovan i tillæg til Schneider inden for teknologi samt læring, syntes at være den faktiske 1983 afhandling af en nation i fare. Skolerne vil have feedback med arbejdsmiljøet for at opbygge artikulation tilbud sammen med små virksomheder plus industrien også at finde læseplaner, der vil opbygge en professionel arbejdsstyrke. For at sikre ændringerne er toted ud, skoleforvaltninger også nødt til at beskytte, at samarbejdet instruktører, mens skitseret i en nylig artikel ved hjælp af Bragg foruden Layton i Community College anmeldelse: "Ingen informative reform arbejde kan nemt blive en succes, hvis det ikke har den støtte den, der vil udføre det. " Men præcis hvad gør erhvervsledere skal gøre krav om vigtige færdigheder? Jeg brugt sommermånederne i tillæg til at dukke op 1995 opdage ud. Jeg interviewede tyve personalekonsulenter inde i Raleigh-Durham-området, næsten alle bestående af en bestemt tilhører de tekniske klynger os alle byde på Wake Tech: virksomhedens ledelse, teknik teknologi, geografisk plus dit liv videnskab, menneske i tillæg til sociale ydelser, professionel teknologi , markedsføring, samt medicinsk / sundhed. magasiner.
TRE VIGTIGSTE SKILLSEmployers skitseret et par evne afgørende af alle arbejdstagere: teamwork, fleksibilitet, sammen med kommunikation. En sidste god kvalitet utallige presset har været at holde en positiv tilgang inden jobsamtalen foruden til jobbet. De fleste vil ikke beholde en god kunde, der manglede entusiasme.
SKRIFTLIG COMMUNICATIONOral samtale kan være den stil præference generelt på de fleste arbejdspladser i dag; dokumentet memo er faktisk døde, erstattet af ekspresforsendelser, uformel samtale, foruden oftentimes E-mail eller måske fax-mail. Men ikke én, men to crafting opgaver alligevel væven forud for at få adgang til scenen arbejdstager: Skrivning undersøgelser og udfylde formularer. For eksempel en hel selskaber i øjeblikket gerne kvalifikation i en meget forskellige førsteklasses fælles programmer, herunder ISO eller måske QS 9000, en stærk automotive kvalitet certificering. Disse kvalifikationer kræver omfattende dokumentation. Arbejdstagerne skal udfylde rapporter, der anmoder disse personer med henblik på præcist at identificere lige, hvad de i høj grad plus hvordan de rent faktisk det.
ORAL COMMUNICATIONWe kan nemt se, hvor arbejdsstyrken stadig brug for skriftlig transmission færdigheder. Alligevel interpersonelle dental kommunikations kompetencer vil være de modeller, de fleste af ædle af selskaber, mens i den helt nye uformelt arbejdsmiljø atmosfære. Nogle arbejdsgivere, for eksempel Raychem, selv analysere store i deres magt for at hjælpe observere mundtlige retninger. Medarbejdere som arbejder med alle offentlige eller måske tæt med teams nødt til at have viden indenfor empati plus kommentarer teknikker, især omkring karriere områder som kundeservice, fængsel retfærdighed, medicinske, sammen med lovlig. Kritisk overvejer og potentialet for dig at funktionalitet i en problemløsende klasse vil være det samme viden, som business arbejdsgivere udseende for. Oral demonstration evner skabe forfremmelser. Hos Buehler Products, folk parat til aktuelle forslag eller rådgive metoder er generelt folk, der er placeret for avancement. HR nu er der forklarer enhver junior ingeniør de hyrede. I personlig træner år, hvilket tekniker besad gået op for at være i stand til produktionsteknisk chef. Hvordan? Han flød til det primære, fordi han eller hun bekræftede effektive kommunikationsevner, denne person sov køligt under pres, sammen med din hund leveret robuste præsentationer. Han tjente ekstra $ 25,000 en slags år eller så på grund af deres verbale udvekslinger færdigheder. På en nærliggende bank, administratorer fandt, at den specifikke Teller var usædvanligt nyttige til at rydde op dækning for dig at kunder, der normalt stilles til hende. Hun var blevet godkendt som vil træner og en situation, som tilbød $ 10000 ekstra om året sammen med din kæreste helt egen arbejdsplads ovenpå. Kommunikationsevner er nødvendige for forfremmelse. På det Cary Police Department, embedsmænd, der har tendens til ikke at producere kommunikationsevner ophold embedsmænd snarere derefter skifte op.
TECHNOLOGYWritten samt oral forbinder kompetencer blev afgørende med den nuværende høje-drevne arbejdspladsen, men personale ønsker at være i stand til at anvende moderne teknologi til at kommunikere. Den teknik oftest bruges i forbindelse med verbale udvekslinger er ekspresforsendelser, E-mail, fax, i tillæg til udtryk forarbejdning.
samtale og genoptage PREFERENCESAlthough personale nødt til at skabe mulighed for i kommunikation og teknologi, få dit erhverv er det tidligste hurdle. Og opgaven med at bede om et værk er opslidende. Konkurrencen er normalt stiv. Selvfølgelig inde Research Triangle, dine konkurrenter er undertiden fastere i forhold til de nationale statistikker viser. Nogle hverve jeg talte med bemærkede at erhverve så mange som tre-software til en solo position. Hvis dit curriculum vitae er absolut heldig for at ofte være på listen over adskillige valgt, vores næste fase er interviewet. Én infirmary officer berettede om den kandidat, "Hvis jeg ikke vil være i stand til at kende hende, og også jeg afspille musik se, at udfordrende, mens jeg kan, hvad vil en semiconscious patient gøre?" De jobsøgende, der overlever den særlige mobiltelefon interview stadig støder på en udfordring. Den formelle møde virkelig begynder, fordi kort til grund, at ansøgeren kommer på dette site. Hans eller måske din kæreste trin kan observeres udjævne inde i bilen parkeringsplads. Næsten sikkert, hvor de faktiske ansøgerlande funktioner i rakte rummet vil blive rapporteret på intervieweren. Interviewere regelmæssigt snige sig ud, angiveligt for din tumbler forbundet med kaffe, for at spænde den særlige forbruger ubemærket. Faktisk intervieweren måske også muligvis erstatte i receptionen. Arbejdsgivere interviewede desuden møbleret og ligeledes anmodningerne disse mennesker normalt kræver hele interviews. Disse spørgsmål er generelt designet til at opdage akademisk baggrund og gøre jobbet oplevelse, helt sikkert. Men i dag HR chef overvejer også at finde mode forbundet med retning medarbejderen opfanger fineste til. Det er, grunden vejlede bestemt spørgsmål: "Hvilken office manager ville du foretrække bedst?" Personlige egenskaber ligesom mobilitet plus inspiration tæller også. Arbejdsgivere kan ikke lide at eje hjælpe talk personer til at tale om det bestemt job. Ansøgere måske ikke ligefrem engang ankommer udholde proceduren for mange holdninger. Mere normalt den slags dage, virksomheder hyre momentane arbejdere. I betragtning af den bedste måde hårdt, at interview praksis er, det er virkelig forbløffende nogen der nogensinde givet et job. Alligevel mangel på beskæftigelse omkring nogle af vores placering er meget reduceret (svævende på 3,4%), og virksomheder vil være aktivt at forsøge at få den rigtige form for arbejdstager. At medarbejderen kan være den bare én ved hjælp af de grundlæggende færdigheder - færdigheder inden for mundtlig kommunikation, sammensat kommunikation, sammen med teamwork. Disse er generelt evne, vi engelske undervisere undervise. De ville være de kompetencer, dine elever virkelig har brug for at opnå beskæftigelse, og også for at skifte op. De er generelt ekspertise i en menneskealder.
kommunikationsevner, freshman overlevelse, geminideal, den mest effektive online shop
Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.