Silo Effect
Nogle virksomhedsledere vil måske hævde, at det ikke er vigtigt for hver enkelt medarbejder til at være engageret i, eller måske uddannet i forhold til virksomhedens organisation strategi, monetære placering samt alternative tilsyneladende "executive-eksklusive" information. Men mit møde forklarer min familie, at når virksomheder kvæle, eller ved hjælp af sager, afskære den faktiske kritiske samlinger forbundet med kommunikation sammen med samarbejde blandt medarbejderne, kan resultaterne være katastrofale.
Dårlig kommunikation samt samarbejde forårsager medarbejderne for at blive koblet fra din lille virksomhed helt, som vil pletter en virksomhed med en intens ulempe. Hvad er absolut ulykkelig, er det faktum, at disse tilsvarende medarbejdere, der vil blive narret forbundet med vitale data og chancer for at samarbejde, som regel ønsker at besidde meget mere engagement, empowerment sammen med ansvarlighed.
Medarbejderne er ofte opdages viklet ind i en hjemmeside med siloer og også grænser, mens de åbne områder i forbindelse med kommunikation. Som et resultat af disse mennesker dygtige foruden praktiseres medarbejdere har utrolig lidt, i tilfælde af, at enhver, opfattelsen af, hvad det væsentlige sker udendørs i deres specifikke område; de vil udvikle til nøjagtige patienter med Silo Effect! Selv om mange organisationer indrømme findes siloer, mange mennesker ofte kæmper med at bryde overkommelige barrierer.
Kostbare Work-A-runder
sand med næsten alle siloer, forretningsenheder har en tendens til at vokse deres individuelle anden liste over arbejdsprocesser-a-runder, og også inspirerende processer for at opnå den position, gjort. Når denne form for sker, dem generelt bruger medarbejderne mere af deres tid og muligheder for at udføre arbejdet (højere driftsomkostninger). Desuden dem normalt vil tage afdelinger meget længere for dig at indse interiør problemer, fejl og sprunget muligheder, som vil producere forhøjede omkostninger plus negative indflydelser på klient sammen med kundetilfredshed.
Narrow-Fokuseret Ledelse
Nogle internet business frontløbere overveje det faktum, at omfanget sundheden for deres byrde ville være at sørge for at deres division strækker godt. De forestiller sig dette, det er virkelig omtrent deres medarbejdere til at udføre præcis det samme en bedre standard af realisering inde i deres afdeling. Dette kunne ikke altid være ekstra fra sandheden! Faktisk kan det være i hvilke typer af smal-fokuseret styring tankeproces dette krøblinge "store" selskaber, producerer 'gode organisationer således i knæ, foruden bogstaveligt ophører mulige "startup" selskaber i deres spor. Forretningsservice chefer pas på!
Her er den store nyhed; det kan være ikke virkelig for senere for business chefer til at hjælpe med at starte de særlige rynker er forbundet med tilslutning og også samarbejde. Fra min bog, "The Leader Guide til Performance Management: Opbygning Organizational Excellence En medarbejder med en Time", tillad mig at dele syv omkostningseffektive metoder til at udvikle kommunikation og kræfter til at modtage dig i gang.
7 måder at forbedre kommunikationen samt Samarbejde
1.. Udvikle en ny "top-down"-livsstil, der tilskynder plus fordele åben kommunikation i tillæg til samarbejdet. p Dette er normalt, hvor C-niveau agenter foregår i! Den begynder i toppen, og derefter er nødt til at blive drevet fald under hele komplet organisation. Uden sikker topchef engagement sammen med støtte, trin 2 ved hjælp af 7, være vanskeligt at opnå.
2.. Del især styring og business taktik plus syn ved hjælp af hver medarbejder.
Må ikke bare sende en enkelt e-mail ... sæt plakater op, tilføje, at der vil fast nyhedsbreve osv. For arbejdstagere for at virkelig fange den, foruden vigtigst forestille hvor deres bestemt udbyder er seriøst interesseret i succes, at information skal blive indgroet mens i kulturen.
3.. Regelmæssigt kommunikere ledelse og forretningsmæssige tiltag, forventninger og effekter til næsten hver medarbejder.
Må ikke blot begrænse denne form for væsentlige oplysninger for at medarbejdere, der den næste bestemt afdeling. Del at bruge hver medarbejder. Udvikle din virksomhed og scorecard; den ene, der lister de øverste 3-5 mål og også initiativer, så skriv om det. Forsikring midte fagfolk medvirken timeløn ansatte hook op hans eller hendes ansættelse sammen med målsætninger overvejer virksomhedens initiativer.
4.. Juster split plus afsnit sysler sammen med din virksomhed og strategi. p Dette er virkelig et afgørende skridt, og en, der har brug for mange top kvalitet periode udover at fokusere. I en række tilfælde kan man indse, at mange mål afdeling niveau skal ændres eller fjernes alle sammen. Husk, at hvis din enhed er at koncentrere sig om forskellige mål, vil din virksomhed sandsynligvis besidder en besværlig tid at realisere deres 100% potentiale.
5.. Del økonomiske resultater (både fin foruden dårlig) ved hjælp af de fleste af medarbejderne.
Mange ledere er generelt bange der vil tale om finansielle tips ved hjælp arbejdsstyrke på nogen måde niveauer. Men hvis du virkelig vil have din ansat pulje, der skal udføre mindre ligesom personale plus meget mere som iværksætter-minded, ordentlige partnere, derefter fremme dine egne finansielle plus beskrive den måde, de vil anvende!
6.. Opret og frigive en slags afdeling niveau sund scorecard.
godt balanced scorecard skal korrekt linje op fortjeneste, signup bonusser og også nogle andre pengebeløb programmer til performance, kvalitetssikring, driftseffektivitet sammen med kunden fængsle resultater ... på din minimum. Forklare sammenhængen, samt efter at drøfte resultatet ved hjælp af et pålideligt grundlag.
7.. Fejre succeser (både massive og små)
Dette hjælper styrke denne virksomhedens dedikation til teknik samt dens betydning. Vær absolut at annoncere en ny livsstil, hvor inducerer finde ud af fejl, samt fordele risikovillighed.
Lukning
den nuværende konkurrenceprægede globale markedsplads, små virksomheder taktiske hængsler upon denne indsats, beslutsomhed og køre med fuld organisation. Denne organisation, drevet af hver enkelt medarbejder, hver division, næsten alle mål, hver eneste formål sammen med hver enkelt strategi, burde motivere plus styre en fortsat bevægelse med info for virkelig at realisere sin fulde potentiale.
Med en masse organisationer nedskæringer, outsourcing, sammen med at arbejde alt for trim operationer, det virkelig er normalt tale om uorden sammen med synes næsten uopnåelige for at få medarbejderne sammen. Og ved hjælp af afsnit ledere og også timeløn personale ifører så mange kasketter blot for at hjælpe med at holde forretningen kørende, laver overgangen til at hjælpe levere øget transmission plus indsats vil ikke let. Men virksomhedens ledere kan, og har også fået at erobre de fleste af disse hindringer for at holde konkurrencedygtige, øge køber tilfredshed, og forbinde med dit ufødte kræver forbundet med den nuværende markedsplads.
Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.