ADVERTISINGAdvertising kan være en form for samtale ansat til at overtale en målgruppe ( seere, tilhængere eller endda lyttere ) for at tage nogle tiltag med at overholde for produkter , ideer, samt tjenesteydelser . Mest almindeligt, kunne det ønskede slutresultat være at skubbe forbrugernes tendenser ved hjælp af værdi til din økonomiske tilbud, trods det faktum, at politiske såvel som ideologisk markedsføring og reklame er ligeledes almindelig. Reklamebudskaber normalt købes ved hjælp af skaber og ses i form af mange almindelige medier, såvel som massemedierne som avis , magasiner , tv kommercielle, en radiostation reklame , out-of- døre markedsføring eller en på én post ; som samt nye medier ligesom elektriske massemedier (websteder) , og også word beskeder. Kommercielle annoncører typisk søge at gøre bedre udnyttelse af deres produkter eller tjenester via " Branding ", som indebærer , at gentage forbundet med en stærk billede og også punkt brand i hårdt arbejde at være i stand til følgesvend visse kvaliteter, sammen med denne type mens der i intellekt involverer forbrugere . Ikke-kommercielle annoncører hvem bruger penge til at offentliggøre merchandise end en slags købers produkt eller service omfatter politiske partier , interesseorganisationer, spirituelle virksomheder og statslige organer . Nonprofit organisationer kan regne med gratis modes forbundet med overtalelse , såsom en offentlig udbyder annoncering (PSA) . Moderne markedsføring og reklame udviklet , mens du bruger stigning forbundet med bulk udvikling inde senere 19th plus tidligt tyvende århundrede . I 2010 blev udgifterne til fremme anslået til mere end $ 500 millioner på verdensplan . Internationalt de største ( "fire store" ) reklame konglomerater er normalt Interpublic , Omnicom , publics , foruden WPP.Definition1 . Den ikke -personlige samtale om info normalt taget sig af & typisk overbevisende i naturen , om poster ( varer og tjenester ), og også ideer ved bestemt bringe i gennem flere medier. ( Arenes 1996) 2. . Enhver given type ikke-personlige tilslutning i forhold til en organisation , produkt, service eller endda planlægge en diagnosticeret sponsor. ( Blech & Blech 1998) 3. . Betalt upersonlige tilslutning fra et bestemt velgører anvender hovedparten presse for dig at overbevise påvirke et publikum. ( Wells , Burnett , og Moriaty 1998) 4. . Ingrediensen om reklame og markedsføring forbinder mejetærskeren , der er afgjort ikke personligt købt en anerkendt sponsor, og formidles via kanalerne med bulk kommunikation at fremme vedtagelsen involverer varer, tjenesteydelser, person eller endda ideer. ( Bearden , Ingram , og Laforge 1998) 5. . En informativ eller måske overbevisende koncept taget ved blot en ikke privat luftfartsselskab & dækket af en identificeret tiltrækker hvis organisation eller produkt vil blive anerkendt ved hjælp af nogle måde . ( Zikmund & D' amico 1999) 6. . Impersonal , en af de måder, kommunikation i forhold til en merchandise eller måske selskab, der er helt sikkert kompenseres ved hjælp af en marketingmedarbejder. ( Lamb , Hår og Mc.Daniel 2000) 7 . Enhver betalt form for ikke-personlige powerpoint præsentation og også reklame med idéer , ting eller endda ekspert tjenesteydelser fra en identificeret sponsor. ( Kotler et al , 2006) 8. . En slags bringe i kunderne, og eller måske bevæger sig forbi oplysninger til dit fokus på teamet , og også seerne , da situationen kan muligvis muligvis være som ofte enten betalt for og også beregnet gratis. ( Ganiyu KO Fashola 2005) / salg - marketingHistoryEgyptians brugte papyrus til at gøre meddelelserne samt vægge plakater. Kommercielle budskaber plus politisk marketing kampagne shows er allerede inden for de ruiner med Pompeji sammen med historiske Arabien. Lost in foruden fundet fremme på papyrus har været typisk med det antikke Grækenland og gamle Rom. Væg eller er en blast maleri som en professionel med hensyn professionelle reklame kan være endnu en symptomer på en historisk reklame form, hvilket ofte kan give denne dag i de fleste dele af Asien , Afrika og også Sydamerika. Traditionerne involverer outlet maleri er normalt spores til at komme tilbage for at hjælpe Indian Rock dygtighed malerier, som hidtil vender tilbage til 4000 f.Kr.. Historien fortæller individer som Out-of -home reklame plus billboards omfatter de mest kendte sorter af reklame. Da de byer og byområder med at middelalderen begyndte der vil vokse , plus de sidste folk endte med at blive ikke er i stand til at læse, symptomer som lige nu kan staten skomager , møller , tilpasse eller smeden ville gøre brug af en billede tilsluttet deres handel sige for eksempel en støvle , en dragt , din hat , en slags ur, en diamant, din hjorte sko , et lys eller måske en pose forbundet med mel. Frugt og producerer også blev købt fra Bruxelles rektangulær med balderne forbundet med vogne og også vogne plus deres ledere udnyttede byens criers der vil nævne deres egen færden for enhver bekvemmelighed i kunderne . Da uddannelse vendte en tilsyneladende kræver det, og læsning , sammen med udskrivning, udviklet reklame udvidet der omfatter løbesedler . I selve 17. århundrede reklame startede at virke inden for 7 dage om ugen papirer i hele England. Disse tidligt imponere reklamer blev primært anvendt til at fremme publikationer i tillæg til aviser , der begyndte at være gradvist mere billig med forbedringer fra printerens presse; og også medicin , som var mere og mere populær som sygdom hærgede Europa. Men usandt fremme og såkaldte " kvaksalver " reklamer begyndte at være dit problem , som igen indvarslede at regularions forbindelse med fremme indhold. Da den samlede økonomi vokset gennem det 19. århundrede, reklame moden siden . I selve USA , at være en succes i dette fremmer struktur sidst konkluderede i selve vækst i postordre reklame. I juni 1836 sluttede den franske rubrikannoncer La Presse med at blive den første til at medtage udbetalt reklame og markedsføring omkring dens sider , lade det reduceret sin pris, forlænge det er besøgende samt maksimere det har rentabiliteten sammen med den løsning syntes at være i den nærmeste fremtid kopieret af de fleste titler. Omkring 1840 sæt Volney B. Palmer op for egentlige rod begyndelse fra den moderne dag reklame bureau med Philadelphia. I 1842 Palmer erhvervede mængder er forbundet med plads med forskellige aviser i en mærket ned ladning derefter videresolgt værelse på højere priser til annoncører . Den ægte reklame - det særlige eksemplar , layout og logo eller budskab - syntes at være alligevel klar gennem virksomheden forventer med henblik på at reklamere for og i kraft , syntes Palmer være plads mægler. Situationen ændrede i forfaldne 19. århundrede , når fremme agentur NW Ayer & Søn er blevet grundlagt . Ayer sammen med Son forudsat at være i stand til at planlægge , oprette, ud over at udføre komplet reklamekampagner grund til kunderne. I 1900 den særlige reklamebureau blevet dette midtpunkt med fantasifulde planlægning plus forfremmelse syntes at være sikkert grundlagt for et erhverv. Omkring samme tid, i Frankrig Charles -Louis Havas forlænget støtte af hans eller hendes rapporter agentur , Havas at indeholde reklamer mæglervirksomhed, så det er den første franske gruppe, der vil organisere. I første omgang blev virksomhederne være mæglere vedrørende annonce boligareal hele aviserne. NW Ayer & Son syntes at være den første full-service agent, der vil tænke afgift vedrørende fremme indhold. N.W. Ayer åbnes med 1869 plus syntes at være placeret i Philadelphia . Ved ændringen på århundrede , har der været meget få besættelse muligheder for kvinder i hele erhvervslivet , men reklame syntes at være blandt de få. Da pigerne var årsagen til en masse af det overtagende udført deres husstand, annoncører foruden agenturer betragtet internet unikke forståelse gennem fantasifulde proces. I virkeligheden , 1. amerikanske marketing og reklame til at arbejde med din erektil tilbud de var designet ved blot en kvinde - for enhver et vaskemiddel . Selv erhverve efter nutidens standarder , den særlige reklamen medtaget nogle med alle oplysninger " Huden du værner at være i stand til at røre " . Af Ganiyu Fashola / salgs -marketing
Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
søndag den 1. september 2013
REKLAME - Reklame
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.