trods af denne enorme vækst vedrørende yderligere former for on-line forbinder for eksempel podcasting sammen med web-konferencer, forbliver e-mail beløbet handling online, hver kører en forretning plus bestemt kommunikation. En meningsmåling udført af Gallup viste, hvor 71% af internet-brugere modtager plus levere emails i det mindste én gang hver uge. E-mail-praksis overskygger forskellige populære på nettet sysler ligner blogging, ny musik download, Facebooking og shopping. p Email tilslutning kan være simpelt, bare komponere, type plus simpelthen klikke på send! Selvom du kan finde udførlige gøre brug af e-mail for at få organisationen kommunikation, overholdelse hensyn god e-mail social nåde er normalt ikke. Her er forskellige af retningslinjer, du bør tænke over vedrørende vellykket og også professionel internet business e-mail-kommunikation.
a) Undgå at håndtere følsomme emner via elektronisk post - Det er absolut fornuftigt ikke at beskæftige sig med alvorlige internet forretningsmæssige udfordringer i form af e-mail. Når lidt sammen med sårbare problemer, der kan nødvendiggøre masser af følelser, er det normalt anbefales at afgøre dette modtager erfaring til at håndtere eller endda det er muligt blot at vælge produktet og opkald.
b) nødvendiggøre nem e-mail kommunikation med kunderne - kunderne generelt vælger coping med virksomheder, de kunne konversere simpelthen med. Du kan nødvendiggøre denne slags verbale udvekslinger ved at kigge på at gøre sikker på dem virksomheds hjemmeside og også brochurer besidder e-mail kontakt, du kan nås med. For at forhindre at blive spammet, bør du sætte penge ind på en fantastisk anti-spam beskyttelse service.
c) Hold mail-filer - Siden bekostning af mail afsendelse, indhentning og opbevaring overraskende lav eller endda gratis, er det bedst at gemme og arkivere bare om alle business e-mails. Dette indebærer indsamling og også sortere forbruger sammen med forretningspartnere 'emails, kontakter, links foruden alternative adresser. Hvis sorten normalt er stigende stort, se på med et komme i kontakt med administration program til at behandle alle disse data.
d) reagere for at hjælpe elektroniske mails den primære eksempel, du modtager - Mange erhvervsfolk kommer til kort med imponerende deres forretningsmæssige kammerater og kunder simpelthen fordi de ignorerer at hjælpe med at reagere på en e mail, de har modtaget. Der er helt sikkert ikke en stor tid, der vil svare igen eller frontward en e-mail, vil den mest gavnlige øjeblik være straks alle læse den. Udsættelse beskæftiger sig med med send vil medføre en til at glemme, derfor, hvis din postkasse kræver besvarelse samt videresendelse, gør det samme. Hvis det indebærer lidt forskning eller endog konsultation, besvare informere denne afsender, der vil det tager lidt tid, og at du kommer til at få tilbage til alle dem i det øjeblik det er muligt.
e) Følg mange email der beskæftiger sig med regler - Ved ansættelse mail om virksomhedskommunikation, skal du følge principperne plus regulativer Dette regulerer dette bruges mail, hvor industrien, hævde og også land. Organisationen Verden bliver et stigende antal se-thorugh næsten hver dag, alligevel kontakte kommunikation bør fortsat være fortrolige og fortrolige.
f) 10-sekunders koncept - Siden næsten alle internet virksomhed iværksætter udsigter en usædvanlig hektisk eksistens sammen med værker på virkelig travle tidsplan, de normalt ignorere kendsgerninger i en overordentlig lang email. En elektronisk post med omkring et par sætninger, der involverer over ti kollektioner hver ene er nemt at hjælpe springe, når du opretter en e-mail, det virkelig er bedst, der vil mislykkes tingene direkte ind simple grammatiske konstruktion og også oplysninger for at gøre det ukompliceret for brugeren for dig til at læse. De ti-anden regel rapporter om, at hver gang en bruger går ind i erhvervslivet en e-mail, bør de anerkender inden for ti sekunder umiddelbart, hvad e-mail kan være om.
Effektiv mail management kan hjælpe meget bedre en persons e-mail-transmission til noget af en god udstrækning. Når du begynder at bruge disse enkle instruktioner, er du på din strategi for at genoprette dem forretning kommunikation.
Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.