torsdag den 3. oktober 2013

REKLAME - Reklame

ADVERTISINGAdvertising kan være en form for kommunikation bruges til at fremme et publikum (seere, tilhængere eller endda lyttere) til at tage nogle skridt med beundring på produkter, ideer, eller måske tjenester. Mest almindeligt, vil det ønskede resultat være at drive kundernes handlinger sammen med respekt med en virksomhed, der tilbyder, selv om den politiske og ideologiske reklame er også almindeligt. Annoncering meddelelser er generelt omfattet af blot sponsorer, og også ses via forskellige fælles medier som bulk-massemedier ligesom aviser, magasiner, tv-system kommercielle, den æteren reklamen, out-of-døre reklame eller bly post, eller endda nye massemedier til eksempel damp tryk på (hjemmesider) samt ordlyden beskeder. Kommercielle projektledere ofte søger, der vil gøre en bedre indtagelse af disse produkter eller tjenester ved hjælp af "Branding", der involverer din gentage forbundet med en grafisk eller måske produkt eller service navn med en energi med henblik på at relatere udvalgte egenskaber ved hjælp af mærket indeni forbrugernes bevidsthed. Ikke-kommercielle annoncører, hvem bruge penge for at kunne markedsføre produkter snarere end en ny køber produkt eller service samt støtte omfatter politiske partier, nysgerrighed grupper, kirkelige organisationer i tillæg til statslige organer. Nonprofit virksomheder kan gøre brug af helt gratis indstillinger med overtalelse, for eksempel en domstol assistance meddelelse (PSA). Moderne markedsføring udviklet med stigningen involverer masseproduktion fra restance 19. sammen med tidligere 20. århundrede. I 2010 havde spilder på forfremmelse været troet på mere sammenlignet med 500 milliarder dollars på verdensplan. Internationalt vil at store ("fire store") fremme konglomerater være Interpublic, Omnicom, publics og WPP.Definition1. Den ikke-personlig kommunikation detaljer typisk købes & normalt overbevisende med naturen, vedrørende produkter (varer og tjenester), eller måske ideer ved hjælp af bestemt tiltrække gennem flere medier. (Arenes 1996) 2.. Ethvert betalt for som ikke-personlig forbindelse relateret til en organisation, produkt, service og også planlægge ud af en diagnosticeret sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlige samtale ud af et identificeret tiltrække bruge masse hurtige reklame for dig at overbevise have en effekt på et publikum. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af, at internet markedsføring verbale udvekslinger mix, der er faktisk ikke personligt betalt for en stærk identificeret sponsor, og formidles ved hjælp af muligheder for størrelse samtale for at fremme denne re-homing vedrørende varer, tjenesteydelser, person eller endda ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En gavnlig eller overbevisende budskab tog ved hjælp af en ikke personlig lav til medium & taget sig af blot ved et åbenbarede sponsor i hvis organisation eller endda merchandise er absolut diagnosticeret eller anden måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal; en bevist måde verbale udvekslinger omkring merchandise eller måske organisation, der er afgjort udbetales med en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Ethvert betalt alt for ikke-personlig demonstration, og også fremme med hensyn ideer, elementer og også ekspertise ved blot et opdaget sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En model for at lokke udsigter plus og også passerer info til en målsætning for indsamling eller endda læsere til grund, at sagen måske kan være som ofte begge bosatte såvel som er beregnet til gratis. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians udnyttet papyrus til at gøre beskeder sammen med væg membran plakater. Kommercielle e-mails og politiske reklamekampagne skærme er faktisk forbundet med ruinerne med Pompeji samt gamle Arabien. Lost samt identificerede fremme på papyrus syntes at være fælles for hele det antikke Grækenland foruden antikke Rom. Væg eller klippe kunstværk til professionel markedsføring er faktisk en ekstra manifestation af dit gamle forfremmelse form, hvilket igen er til stede for at denne aften i flere elementer af Asien, Afrika og også Sydamerika. Den livsstil med væg kunstværk kunne spores tilbage til indiske er en blast malerier malerier, der hidtil vender tilbage til 4000 f.Kr.. Historien fortæller os alle, at Out-of-home fremme og også billboards vil være de mest garvede former for reklame. Da de særlige byer plus byer i de særlige middelalder begyndt for at vokse, og den typiske befolkning har været i stand til at læse, indikatorer, hvoraf i dag ville helt sikkert angive skomager, Miller, skrædder samt smed kan gøre brug af et stort tilsluttet indtryk med deres egen aftale, såsom en støvle, en dragt, en hat, et ur, en slags diamant, en hestesko, et lys måske en rejsetaske involverer mel. Frugt og frugt og grøntsager blev distribueret fra byen sq. i ballerne af vogne og også vogne og deres grundlæggere brugte community criers at annoncere deres særlige tilholdssted for komfort fra kunderne. Da viden voksede til at blive et åbenlyst behov samt læsning, sammen med udskrivning, designet reklame yderligere til funktionen løbesedler. I de særlige 17. årtusinde reklamer begyndte at se sig omkring 7 dage papirer i England. Disse begynder reklamer blev anvendt for det meste at annoncere bøger foruden aviser, der blev gradvist billige med gennembrud fra udgivelse presse; foruden medicin, som var gradvist mere ønskede som betingelse hærget Europa. Men falsk markedsføring og såkaldte "kvaksalver" reklamer vendt et problem, som indvarslede inden for denne regulering vedrørende markedsføring og reklame indhold. Da dette økonomiske system vokset i løbet af det 19. århundrede, blev reklamer ved siden af. I USA, efterhånden faktiske resultater dit fremme filformat konkluderede i din vækst er forbundet med postordresalg reklame. I juni 1836 dukkede den franske papirer La Presse at være denne første at være i stand til at indarbejde givet reklame omkring det er sider, som gør det muligt at reducere sin pris, forlænge det læserskare og forbedre det succes såvel som systemet syntes at være inden længe kopieret ved næsten alle titler. Omkring 1840 organiserede Volney B. Palmer særlige rod base den nye tidsalder markedsføring og reklame selskab omkring Philadelphia. I 1842 Palmer købte enorme beløb med plads omkring forskellige magasiner i den reducerede sats i dette tilfælde videresolgt værelse på øgede omkostninger for at annoncører. Den aktuelle liste - denne kopi, layout, plus artwork - var stadig udstyret fordi organisationen, der ønsker, der vil annoncere, inden effekt havde Palmer været plads mægler. Scenariet udviklet inde i restance 19. årtusinde, hvis din reklame firma forbundet med NW Ayer & Son var blevet grundlagt. Ayer og søn tilbød at planlægge, skabe og udføre fuld marketingstrategier på grund af sine kunder. I 1900 den særlige reklame bureauet var blevet den egentlige omdrejningspunkt involverer innovative planlægning blev sammen med reklame og markedsføring solidt etableret som en profession. Omkring samme tid, i Frankrig Charles-Louis Havas lang hjælp fra sin nyhedsbureau Havas i at tilføje reklamekampagne mæglervirksomhed, hvilket gør det til det bedste franske klasse til at organisere. I første omgang blev specialister være mæglere for reklameplads inden aviserne. NW Ayer & Søn var den bedste full-service bureau til at hjælpe påtage ansvarlighed i forbindelse med reklame og marketing indhold. N.W. Ayer åbnede i 1869 og blev placeret i Philadelphia. Ved sving fra århundrede var der kun få kald muligheder for kvinder i hele erhvervslivet, men havde fremme været blandt de få. Da damerne var i afgift for nogle på indkøb foretaget i deres husstand, annoncører sammen med virksomheder, der er anerkendt på line casinoer, der er forbundet med venlig opfattelsen gennem opfindsomme proces. Faktisk, fremme den allerførste amerikanske at gøre brug af en slags seksuel sælge syntes at være produceret af de dejlige kvinder - for ethvert vaskemiddel produkt. Selvom tam blot ved nutidens standarder, figurerede den faktiske annoncen nogle med information "Epidermis du er opsat på at røre". Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing

Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.