trods af den faktiske enorme voksende hensyn til nogle andre typer af verbale udvekslinger på nettet, såsom podcasting plus hjemmeside konferencer, elektronisk post er altid telefonnummeret aktivitet online, både i erhvervslivet og også individuel kommunikation. En meningsmåling udført af blot Gallup viste denne 71% af internet-brugere modtage og også maile emails under laveste når hver uge. E-mail brug overskygger andre populære online-aktiviteter som blogging, sang download, Facebooking og shopping. p Email samtale kan være enkel, blot komponere, stil samt klik på send! Selv om der er helt sikkert omfattende ved hjælp af e-mail med hensyn til organisation kommunikation, overholdelse af gavnlige email social nåde er normalt ikke. Her vil være mange retningslinjer, du bør overveje vedrørende vellykket og også kvalificeret internet business e-mail-kommunikation.
a) Undgå at tage følsomme emner via mail - Det er absolut tilrådeligt aldrig at håndtere betydelige organisation udfordringer ved hjælp af e-mail. Når man står ved hjælp af følsomme bekymringer, som kan kræve en massiv mængde følelser, kan det være tilrådeligt at fastsætte den individuelle ansigt til at håndtere eller måske du måske dybest set kan vælge sin telefon samt opkaldet.
b) nødvendiggøre nem mail kommunikation med kunder - kunderne generelt kan lide at arbejde med organisationer, de vil kommunikere uden besvær med. Du kan nødvendiggøre, at transmission starte med at lave overbevist din virksomhed websted og brochurer har e-mail oplysninger, du vil være ankommet med. At holde sig væk fra at blive spammet, du burde vælge en stor anti-spam sikkerhed service.
c) Hold kontakt data - Da udgifterne forbundet med e-mail afsendelse, forsikringsdækning og spare overraskende lav ellers fri, vil en person nødt til at holde og organisere alle virksomhedens e-mails. Dette indebærer indsamling og sortering forbruger sammen med forretningspartneres emails, kontakter, tilbage links og også nogle andre adresser. Hvis listen normalt vokser store, overveje at ansætte en tale til operationer software til at styre alle data.
d) At reagere på meddelelser bedste eksempel du får - Mange forretningsfolk ikke inden imponere deres egen virksomhed ægtefæller sammen med købere, fordi de glemmer, at vil reagere på en stor kontakt, de vil modtaget. Der er som regel under ingen omstændigheder den bedste lejlighed, der vil svare eller måske fremad en stærk e-mail er den mest effektive tidsramme er straks alle undersøge det. Udsættelse styring af post vil kunne bevirke, at du glemmer derfor, om en Mail krav besvarer eller videresender, forpligter det samme. Hvis det kræver en lille udforskning eller konsultation, svare igen fortæller afsenderen, så det kræver en ikke megen tid at forstå, at du helt sikkert vil vende tilbage til disse engang er muligt.
e) Følg alle elektroniske post nærmer regler - Ved brug af post med hensyn til virksomhedens kommunikation, er det vigtigt at overholde reglerne plus lovgivning der regulerer elektronisk post anvendes i hvilken branche, påpege eller endog land. Virksomhedens miljø er blevet mere og mere se-indfoere hver eneste dag, men kontakt forbinder nødt til at forblive personlige plus fortroligt.
f) Den 10-anden regel - Siden næsten enhver virksomhed online marketingmedarbejder bringer en virkelig kaotisk dit liv og er effektiv ved hjælp af en meget hektisk tidsplan, vil de synes at være i stand til at overse detaljerne i en overordentlig langvarig email. En e-mail sammen med omkring to grammatiske konstruktion af gennem ti spor næsten alle er ligetil at springe enhver tid at skabe en e-mail, er det ideelt til at nedbryde punkter i begrænset grammatisk konstruktion og også information til at producere elementet let om en person at være i stand at læse. De ti-sekunders regel hævder, hvor så snart din bruger starter reklame en stor e-mail, de har brug for at indse, indenfor ti sekunder, hvad der præcist den e-mail er ca.
Effektiv elektronisk post management kan hjælpe bedre din e-mail forbinder med en fremragende grad. Når en person begynder næste disse typer af enkle instrukser, er du i din strategi for at forbedre på din virksomheds kommunikation.
Ken Lynge Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}
Automatic blog by iAutoblog
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.