mandag den 26. august 2013

REKLAME - Reklame

ADVERTISINGAdvertising er virkelig en type kommunikation nyttigt at overtale en god målgruppe (seere, bogelskere eller endog lyttere) for at tage en række af bevægelse sammen med hensyn, der vil produkter, ideer, samt tjenesteydelser. Mest almindeligt, bør den nødvendige konsekvens være at generere forbrugernes adfærd med hensyn til en industriel udbud, selvom den politiske såvel som ideologisk reklame og markedsføring kan også være fælles. Reklame email tendens til at blive betalt i form af sponsorer og betragtes gennem mange standard medier som massemedier som aviser, magasiner, sæt TV-reklame, radio-stationer reklame, udendørs reklamer og også føre mail, eller endda helt nye massemedier, for eksempel elektrisk presse (websteder) i tillæg til tekstmæssige indhold beskeder. Kommercielle annoncører normalt søge at komme op med øget brug sundheden for deres varer eller endda produkter ved hjælp af "Branding", der involverer denne gentagelse af et billede samt løsning identificere en stor energi til at hjælpe affiliate særlige træk med dette mærke indeni lederne af forbrugerne. Ikke-kommercielle annoncører, der bruger nogle penge til at offentliggøre ting udover en ny køber service eller produkt omfatte politiske partier, interesseorganisationer, strenge virksomheder plus statslige organer. Nonprofit agenturer kan muligvis anvende frie indstillinger involverer overtalelse, siger for eksempel en anholdelse service meddelelse (PSA). Moderne reklame udviklede overvejer stigningen i størrelsen generation inde i senere 19. plus første 20. århundrede. I 2010 optrådte expending på markedsføring skal bestemmes ud fra en masse mere end $ 500 milliarder på verdensplan. Internationalt de største ("fire store") fremme konglomerater er normalt Interpublic, Omnicom, publics, foruden WPP.Definition1. Den ikke-personlig kommunikation tips generelt sørget for & normalt overbevisende med naturen, i forhold til løsninger (varer og tjenester), eller endda tips ved diagnosticeret backer ved hjælp af flere medier. (Arenes 1996) 2.. Ethvert betalt for slags er forbundet med ikke-personlige forbinder med hensyn til en organisation, produkt, service eller idé fra en bestemt sponsor. (Blech & Blech 1998) 3.. Betalt ikke-personlige transmission fra en opdaget bringe i at gøre brug af muskelmasse hurtige lagerenheder til at overbevise påvirke en stor målgruppe. (Wells, Burnett, og Moriaty 1998) 4.. Den del af denne markedsføring tilslutning kombination, der ikke er for personligt dækket en identificeret sponsor, og formidles via optioner vedrørende masse samtale for at forbedre din vaner med hensyn varer, tjenesteydelser, person og også ideer. (Bearden, Ingram, og Laforge 1998) 5.. En informativ og også overbevisende kommunikation toted ved hjælp af et ikke privat valg & dækket ved hjælp af en stærk anerkendt bringe i hvis virksomhed eller opløsning er afgjort identificeret i flere måde. (Zikmund & D'amico 1999) 6.. Impersonal; en af ​​de måder forbinder i forhold til et program eller måske organisation, der er udbetalt ved blot en marketingmedarbejder. (Lamb, Hår og Mc.Daniel 2000) 7. Enhver given form for ikke-personlige business præsentation samt reklame for ideer, ting eller endda udbydere ved hjælp af et stærkt identificeret sponsor. (Kotler et al, 2006) 8.. En type tiltrække potentielle kunder sammen med såvel som bevæger sig forbi info til nogle mål for antallet eller måske publikum som sandheden kan være, at der kan ofte dækket for eller endda til at komme fri. (Ganiyu KO Fashola 2005) / salg-marketingHistoryEgyptians ansat papyrus til at gøre beskeder og også outlet plakater. Kommercielle mails plus politisk kampagne platforme faktisk observerede inde vrag af Pompeji og gamle Arabien. Lost og udpegede på papyrus havde været udbredt i det antikke Grækenland og gamle Rom. Væg eller endda er en blast kunstværk er beregnet til business marketing er afgjort endnu en manifestation i forbindelse med en historisk kampagne form, der gives til denne gang i en lang række områder i Asien, Afrika, i tillæg til Sydamerika. Traditionen er forbundet med væg kunstværk kan følges tilbage til indiske rock and roll færdighed værker, datoen igen til 4000 f.Kr.. Historien fortæller os alle denne Out-of-home reklame, og også billboards er de tidligste sorter af reklame. Da den egentlige byer samt byer i middelalderen startede for at vokse sammen med de grundlæggende mennesker var blevet kæmper for at læse, spor, at lige nu kunne påpege skomager, møller, mål eller smeden ville bruge en fotografiet om deres egen industri, såsom en støvle, en dragt, en hat, et ur, en diamant, en slags hestesko, et lys eller måske en pose forbundet med mel. Frugt foruden grøntsager og frugter er blevet købt fra den faktiske metropol torv med ryggen involverer vogne sammen med vogne i tilgift til deres ledere, der anvendes landsby criers at hjælpe med at annoncere deres særlige whereabouts til bekvemmelighed på kunderne. Som træning voksede til at blive en stærk synlige Kræv plus læsning sammen med udskrivning, formuleret fremme udvidet i tilføje løbesedler. I de særlige 17. årtusinde reklamer begyndte at kigge inden for ugeaviser i England. Disse praktiske trykte reklamer blev anvendt hovedsageligt til fordel for bøger i tillæg til aviser, som igen voksede til at være mere overkommelig med forbedringer mens i stempling pressen; plus medicin, som var gradvist mere ønsket fordi betingelse hærget Europa. Men falske reklame og markedsføring plus såkaldte "kvaksalver" advertisings voksede til at blive et problem, som indvarslede den lovgivning der er forbundet med reklamer. Da denne økonomiske klima udvidet gennem det 19. århundrede voksede marketing siden. I det særlige USA, i sidste ende succes denne reklame formatering endte i den faktiske udvikling er forbundet med postordresalg reklame. I juni 1836 syntes franske aviser La Presse at være den primære til at indarbejde givet reklame og markedsføring i det har de sider, lade den til at reducere deres pris, øge deres læserskare og øge dens succes og formuleringen blev inden længe kopieret af alle titler. Omkring 1840 etablerede Volney B. Palmer selve roden base med i dag reklame og markedsføring agent omkring Philadelphia. I 1842 Palmer købte betydelige beløb involverer boligareal hele adskillige aviser i den billigere pris i dette tilfælde videresolgt din bolig i højere satser, der vil annoncører. Den præcise notering - den særlige kopi, layout, samt logo eller budskab - var stadig parat med den selskabsskat, drømmer at du kan annoncere, i kraft, har Palmer været din plads mægler. Problemet ændret inde slutningen af ​​det 19. århundrede som helst din forfremmelse firma med NW Ayer & Son endte med at blive grundlagt. Ayer plus Son enige om at planlægge, oprette, samt gennemføre komplette markedsføringsplaner til sine kunder. I 1900 den fremmer virksomheden er kommet for at være den egentlige midtpunkt om ressourcestærke planlægning, sammen med reklame og markedsføring er blevet sikkert etableret som et erhverv. Omkring samme tid, inden Frankrig Charles-Louis Havas længe de ideer, der involverer hans nyhed bureau, Havas, der omfatter reklamekampagne mæglervirksomhed, genererer det primære franske part at organisere. I første omgang var der selskaber mæglere for at få reklame plads omkring aviserne. NW Ayer & Søn var den allerførste full-service bureau til at antage ansvaret beregnet til forfremmelse indhold. N.W. Ayer godkendt med 1869 og syntes at være centreret på Philadelphia. På dette flytte med århundrede, har der været mange beskæftigelse valg for kvinder inden for erhvervslivet, men, fremme endte med at blive på listen over nogle få. Da damerne havde været årsag til næsten alle de opnå henrettet for deres husstand, investorer og oekonomiske identificerede værdi med unikke bevidsthed under den kreative proces. Faktisk syntes den allerførste amerikanske reklamer til at hjælpe prøve et seksuelt marked, der skal skabes i form af pige - for at få et vaskemiddel. Selv tamme ved hjælp af nutidens standarder, figurerede annoncen et lille antal, når du bruger de principper "dermis du værner hjælpe røre". Af Ganiyu Fashola / salgs-marketing

Ken Primby http://kenlyngeprimby.wordpress.com}

Automatic blog by iAutoblog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.